Tylne cylinderki hamulcowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Przymierzam się do wymiany tylnych cylinderków hamulcowych i korektora hamowania. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Czy klasyk, niva i samara mają takie same cylinderki (pod względem występowania samo regulatorów i kształtu)? Niektórzy sprzedawcy na jednej aukcji mają cylinderek pasujący do niemal wszystkich ład
2. Czy klasyk i niva mają taki sam kolektor hamowania?
3. Jak na dzień dzisiejszy wygląda jakość cylinderków Fenoxa?
4. Co sądzicie o markach Samko, Master Sport, TRW, MS AUTOMOBILTECHNIK, CIFAM / METELLI?

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: mylkus3 dnia 2012-06-04 11:02:41 ]
  
 
Dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi. Jak tak dalej pójdzie to to forum rzeczywiście upadnie
  
 
Niestety wydaje mi się, że sam popełniłem błąd - kupiłem na allegro cylinderki opisane w podobny sposób i nie wiem czy mam dobre, jak przyjdzie czas to to w końcu sprawdzę.

Info jakie widzę w katalogu:
- korektor klasyka i nivy ma różne numery 2101-3512010 (klasyk) i 2121-3512010 (niva)
- cylinderków tylnych są w katalogu 3 rodzaje
2101-3502040 (2101, 21011, 2102, 2103, 2106, 2121)
2101-3502040-10 (2101, 21011, 21013, 2102, 2103, 2106, 21061, 2121)
2105-3502040 (2105, 21051, 21053, 2107)
nie mam katalogu Samary.

Różnica najprawdopodobniej jest w sposobie regulacji i jeżeli się nie mylę, to do 2107 potrzeba cylinderki z samoregulacją.

Mam Fenoxy, ale za mało mam przejechane, żeby powiedzieć coś więcej. Po 10k km nie ciekną.
Master Sport, MS AUTOMOBILTECHNIK to to samo i spotkałem się z różnymi opiniami na temat części tej firmy.

W komputerowym poradniku do 2107 też podają 2105-3502040



[ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2012-06-06 16:46:31 ]
  
 

fenox coraz lepsze części wypuszcza.
staraja się podnosić poprzeczkę.

  
 
Ja polecam z całego zestawu TRW.
  
 
Dziękuje za porady, ostatecznie waham się pomiędzy Fenoxem a MS Sport dla cylinderków i miedzy Fenoxem a "oryginalnym rosyjskim" (wygląda znacznie solidniej i jest 20zł droższy) dla korektora.



[ wiadomość edytowana przez: mylkus3 dnia 2012-06-06 17:29:47 ]
  
 
Jeżeli chcesz, żeby koRektor hamowania posłużył ci bardzo długo, to koniecznie kup żeliwny, a nie aluminiowy. Samko tez spoko firma.
  
 
Ten rosyjski jest właśnie żeliwny, Fenoxa nie. Tak wiec w dej sprawie już zdecydowałem, dzięki