Gaźnik prośba o informacje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, czy ktoś z Was ma informację, schematy jakieś opisy na temat TEGO gaźnika (również oznaczenie)? Chciałem go zaadaptować na kolektor starej skody i nie wiem czy rozmiar podstawy jest taki sam, tak to wygląda w skodzie 1xx.


Mam prośbę gdyby ktoś z Was miał uszczelkę i mógłby porównać wymiary. Te dolne króćce w gaźniku do czego się podłącza?


[ wiadomość edytowana przez: jerzy1111 dnia 2012-07-26 09:18:08 ]
  
 
Podstawa bedzie pasowala, bo to wszystko w sumie na weberze robione. Natomiast odradzam zakup tego gaznika, kup sobie mechaniczny od lady samary 2108 i 2109. Podstawa ta sama i jest poprostu lepszy. Te rurki na dole podlaczane pod takie ustrojstwo w ladzie, do odlaczania doplywu paliwa wolnych obrotow, mozna to ominac, ale lepiej dac sobie spokoj z tym konkretnym gaznikiem. Na gazniku od samary uzyskasz lepszy efekt.
  
 
...tak z grubsza mierząc podkładkę która mam u siebie to przynajmniej rozstaw szpilek się zgadza a to w sumie najważniejsze a co do samarowskiego to tak off topicowo troche, czy mam wrażenie czy średnica gardzieli jest mniejsza niż w tym standardowym od 2107 ?
  
 
SzokoLada czy masz na myśli TEN gaźnik od Samary?
Te króćce z lewej strony pasowało by chyba zaślepić w moim przypadku? No i pewnie trochę dysze pozmieniać na mniejsze, bo to dla silnika 1,5-1,6 ale to już inna kwestia

Nie ma Ktoś może kilka stron skanów Tej Książkiz opisem i regulacją gaźnika?

[ wiadomość edytowana przez: jerzy1111 dnia 2012-07-27 08:50:13 ]
  
 
jakby cos to ostal mi sie jeszcze jeden gaxnik , ten z2103 2106 z 2 mechanicznymi przepustnicami .!!!! jest lepszy niz z 2107 z pneumatyczna
  
 
Cytat:
Nie ma Ktoś może kilka stron skanów Tej Książkiz opisem i regulacją gaźnika



Mam

  
 
Te po lewej to grzanie gaznika. Ten gaznik ma inny uklad sterowania wolnymi obrotami. Mozesz kupic gaznik od 1300. a nawet 1100 i wtedy nie ruszasz dysz w cale. Ale zakladajac nawet od 1500 ,to tez nie konieczna wymiana dysz.
  
 
Rzoooq dzięki wielkie za skany! będzie co studiować (coś nie mogę zassać z imageshack'a zdj. w pełnej rozdzielczości, jakieś bzdury się pokazują jak się na zdjęcie klikam. Jakbyś mógł prześlij mi zdj. na maila jerzygc@gmail.com , z góry dzięki)
andrys20 odezwę się jak postudiuję materiały (i co najważniejsze po wypłacie , za dużo pieniędzy w tym miesiącu pochłonęla skodówka)
Dzisiaj ją odbieram z wymiany łożysk w kołach bo sam nie dałem rady (wymagany palnik i dobry ściągacz, mój się złamał przy próbie ściągnięcia)
Gaźnik w sumie ważne żeby był w miarę nowy, bo nie chcę znowu jakiejś padaki zakładać, mam już 4 takie strucle w garażu i mimo usilnych prób reanimacji mało z tego wychodzi

Na razie dysponuję takim, ale dławi się podczas jazdy i ciężko go wyregulować już:
Jikov

[ wiadomość edytowana przez: jerzy1111 dnia 2012-07-27 11:09:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: jerzy1111 dnia 2012-07-27 11:09:55 ]
  
 
Rzoooq dziękuję za maila ze zdjęciami!
  
 
Co do gaźnika z samary, to jeszcze dodam tyle, bo montuje właśnie taki u siebie w 2107,że tam jest trochę inaczej z cięgnem gazu, raz ze w oryginale jest na lince, choć można zdjąć jedną cześć i jest już uchwyt na ten kulowy uchwyt, z tym ze ja mam taki problem, albo za słabo kombinuje że w oryginalnym ładowskim dźwignia/ramie gazu ruszało się tak powiedzmy obrazując między 9 a 12 godz a w samarowskim mam teraz między 10 a 13 i przy oryginalnej dźwigni nie chce mi ise otworzyć na maxa przepustnica

P.S ...i od razu też pytanie, czy ktoś ma pomysł w jaki sposób można wykorzystać przewód 31 na stronie 63, ten wymuszenia biegu jałowego itd ?


pzdr

[ wiadomość edytowana przez: MisUszatek dnia 2012-07-27 23:25:51 ]