[bubs0n] MK7 "osiołek" - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Możesz podać, które dokładnie ?
  
 
Lotke da się dobrze zamontować na klej, czy lepiej na śruby złapać?
  
 
bierz na klej na szyb, jeżdżę tak 2 lata
  
 
Z tym cieknącym olejem jest niewesoło. Zmuszony jestem do regularnego dolewania oleju :/ Co z tym zrobić ? Czy powodem może być zbyt duża dawka powietrza ? Powtórzę, przed wymianą kolektora i wałków na 2.0, było dobrze.
Tak sobie ścieka na skrzynię.


Btw. powrót zimy :/



  
 
Nowe przewody WN, świecie, cewka i silnik krokowy, a frajer dalej poszarpuje. Nawet na odpiętym przepływomierzu.

Pomysły ?


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2013-03-26 19:24:21 ]
  
 
A z kad ten olej ,tobie leci ,zoabzc jeszcze czy dolot jest szczelny za przepustnica.
  
 
Cytat:
2013-03-26 18:26:07, iglaxr3i pisze:
A z kad ten olej ,tobie leci ,zoabzc jeszcze czy dolot jest szczelny za przepustnica.



Olej leci z wężyka odpowietrzania silnika. Jak na zdjęciu, bo mam filtr stożkowy. Zagiąłem go do góry obecnie i mam spokój w pewnym stopniu.
Pod przepustnicą jest uszczelka, wszystko szczelne. Pod kolektor tez poleciała nowa uszczelka.

Zdjąłem fajkę z odpowietrzania skrzyni korbowej, ale nie bardzo wiedziałem czego się spodziewać jeżeli byłby zabrudzony



[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2013-03-26 19:29:45 ]
  
 
A z kad wiesz ze wszystko jest szczelne ,popatzr jeszcze raz i zobacz czy odpowietrznik z bloku ma przepust.
  
 
Jako takowego syczenia nie słychać, poza tym skręcone wszystko do oporu.
Z tym przepustem, to po zdjęciu fajki odpalić i spr. czy dmucha ?
  
 
Sprawdz czy jest drozny,a samo skrecenie łaczenie nie gwrantuje szczelnosci.
  
 
Ok, ale jak sprawdzić tą gumową fajkę, czy jest drożna ? Da się ją całkiem zdemontować ?
  
 
Rozebrałem co umiałem i tak:

1. Zaworek jest drożny chyba w obie strony (ciężko było w to sensownie dmuchnąć z szerszej strony), ale na pewno w stronę jak strzałka


2. Mając wężyk założony tylko na wylocie z bloku silnika i zatkaniu go palcem obroty z początku falowały, a później był spokojny. Przy wkręceniu obroty spadały sprawnie do lekko ponad 1k, po czym znowu spokój. Po odetkaniu i wkręceniu obroty zawieszały się wysoko ok 2k po czym spadały. Podczas normalnej jazdy obroty b.b.sporadycznie zawieszają się na 2k, przeważnie 1k-1.5k.


3. W wężyku jest jakiś cuś. Służy jako "filtr", czy co to jest ? Wężyk drożny w obie strony.


4. Na ford-techu znalazłem coś takiego i niby obroty po tym zabiegu się uspokoiły. Rozumiem, że jest to wężyk od odpowietrzania skrzyni korbowej do dolotu ? Tylko co wtedy zrobić z tym wylotem z bloku ?


4. To jest czujnik położenia wału ?



[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2013-04-05 20:16:14 ]
  
 
nr 4 tak to jest czujnik wału,aha i sprawdz mejsce łaczenia sie wezyka odpowietrznia bloku z kolektorem .
  
 
Masz na myśli nr 2 z kolektorem ssącym ?
  
 
wez zawor ze zdjecia numer 1, postaw go wezszym wejsciem do dolu i pyknij zdjecie z gory z dosc bliska
  
 
Cytat:
2013-04-05 19:50:23, radekbox pisze:
wez zawor ze zdjecia numer 1, postaw go wezszym wejsciem do dolu i pyknij zdjecie z gory z dosc bliska



Zdjęcia lepiej tego nie doświetlę o tej godzinie. Ogólnie to coś tam lata w tym zaworku

FREE transfer


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2013-04-05 20:15:16 ]
  
 
zawor do wyrzucenia, zapadka nie ma wpadac do srodka po obroceniu
  
 
w tym zaworku to powinno chyba właśnie latać jest tam kulka ktora zamyka i otwiera przepływ gazów z skrzyni korbowej do kolektora, no ale może już ten zaworek nie trzyma jak powinien, sprawdz dokładnie węzyki wszystkie od podciśnień czy sa ok, koledze konusowi tez jakiś czas pęknięte kolanko od tego odpowietrzenia skrzyni wybierało miodek
Ja sprawdzam tak szczelność układu dolotowego, odpalam silnik dyzodorant i psikam pokoleji po kolektorze węzykach, jak gdzięś jest nieszczelność po pociągnie zapachu i obroty wzrastają i nieszczelność znaleziona
  
 
Jarcyk, sprawdzę sprawę.


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2013-04-06 23:22:57 ]
  
 
Cofam moje nieprofesjonalne podejście do sprawy. Zdj.2 przedstawia króciec od kolektora ssącego MDO 2.0

1. Co zrobić z tym susiakiem?
2. Wężyk od odpowietrzania skrzyni korbowej idzie w atmosferę ?