[bubs0n] MK7 "osiołek" - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wszystko idzie do roboty, o czym piszę od samego początku. Podłużnice idą do wymiany, podłoga też będzie robiona. Nie po to go rozebrałem żeby sobie na dziurki popatrzeć ^^
  
 
Cytat:
2012-07-07 17:42:09, bubs0n pisze:
...Nie po to go rozebrałem żeby sobie na dziurki popatrzeć ^^


A ja miesiąc temu dokładnie tak zrobiłem. Rozebrałem podłogę, popatrzyłem, a potem czyszcząc, wszystko w odwrotnej kolejności składałem.
  
 
Niunia w poniedziałek poleciała na odbudowę podłogi, zaspawanie zamka w klapie i inne takie.
Nieustanna dobra wiara



[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-07-11 00:32:49 ]
  
 
Prace trwają, jestem zadowolony z efektów (chociaż raz)


I oczekująca podłoga od str. kierowcy


Może do końca tyg. mi oddadzą gotowego
  
 
Escort powrócił, cały i zdrowy Zdjęcia może później... jeszcze dużo roboty mnie przy nim czeka.

Póki co mam dwa pytania:
- Jak pozbyć się efektu "turbo" w głośnikach ?
- Przy mocniejszym basie trzeszczą boczki przednich drzwi, jak to wygłuszyć?

Pzdr.
  
 
ktoś coś pisał nie dawno o wygłuszaniu, taką matę weź jak ja mam. Guma z powłokę alu, super sprawa, ja tak mam wygłuszone drzwi. Boczki ciężko wygłuszyć, więc nie rób tego. Obecnie boczki mam nie wygłuszone i jest ok.
  
 
Mam drzwi wyklejone, a i tak boczki trzeszczką. W sumie do tylko przy końcu (storna z zamkiem).
  
 
Może podklej je taką samoprzylepną gęstą pianką. Podobne do tych co się obudowy pecetów wykleja, żeby zniwelować drgania i brzęczenie.


PIANKA WYGŁUSZAJĄCA SAMOPRZYLEPNA


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-08-13 11:16:06 ]
  
 
Pany, co to za ustrojstwo?

Gdy guzik nie jest wciśnięty nie słyszę tych dzikich świstów w głośnikach, niestety silnik pracuje tylko przez chwilę i gaśnie. Ze wzrostem obrotów świst się nasila. Ktoś wie jak pozbyć się tego efektu "turbo". Głośniki mam podpięte pod wzmacniacz.

Odgłosy z głośników, efekt "turbo"
  
 
Niezłe jaja masz z tym dźwiękiem z głośników. Jakbyś miał Theremin podłączony pod obrotomierz
  
 
Daruś, nie świruj pawiana tylko radź jak się tego pozbyć


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-08-13 22:56:20 ]
  
 
to coś to wyłącznik bezwładnościowy.
W chwili zderzenia odcina pompę paliwa
  
 
Skurczybyk świszczy mi w głośnikach, ale za to tłumaczy czemu samochód gaśnie po wyłączeniu
  
 
Napisałbyś chociaż kiedy pojawiły się objawy, bo to może jakoś naprowadzić. A tak poza tym to mam przeczucie, że to jakieś błędy w montażu instalacji.
  
 
No kiedy wystąpiły?
Jak podłączyłem sprzęt, oj Darku

Nie ma prawa być błędu w mojej instalacji, 2 dni wszystko skręcałem, lutowałem podłączałem, etc. Raptem 2 głośniki w drzwiach i piecyk. Masa z blachy koło pierdolnika od paliwa
  
 
gaśnie Ci samochód, bo paliwo nie dochodzi do silnika. bo jak ten guzik jest wciśnięty to odcina dojście od paliwa.
  
 
Cytat:
2012-08-13 23:52:44, bubs0n pisze:
Masa z blachy koło pierdolnika od paliwa



I tutaj masz swój problem. Daj masę z aku i powinna być cisza. A jak nie to jakiś filtr pętli masy - są dostępne na Allegro i w niektórych sklepach z CA.

Chyba nie muszę jeszcze dodawać, że do wzmacniacza powinieneś mieć kable zasilające trochę na wyrost w stosunku do tego co jest zalecane.

[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2012-08-14 07:35:18 ]
  
 
Cytat:
2012-08-14 07:27:14, tevenet pisze:
I tutaj masz swój problem. Daj masę z aku i powinna być cisza. A jak nie to jakiś filtr pętli masy - są dostępne na Allegro i w niektórych sklepach z CA. Chyba nie muszę jeszcze dodawać, że do wzmacniacza powinieneś mieć kable zasilające trochę na wyrost w stosunku do tego co jest zalecane. [ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2012-08-14 07:35:18 ]



Mam już plan pociąg z aku, ale kabla pod ręką nie mam. Filtrem się zainteresuje jeżeli z aku też będzie lipa. Kabel "+" i "-" ma ok 6mm - jest dobry.
  
 
jek odsluchalem tych glosnikow to tak samo jak za PRL sie3 sluchalo Radia Wolna Europa
  
 
Planujesz coś grzebać w silniku? RKC lubi mody
Masz EECIV czy V? Albo inaczej - masz EGR?