[bubs0n] MK7 "osiołek" - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kwestia gustu, ale za kanciaste te felgi jak do budy mk7 :/ Co popieram to słuszny rozmiar!
  
 
Zobaczymy jak będą na budzie. Nie wszystko musi być takie opływowe

Przyszły jeszcze hamulce, przepustnica i przepływomierz. Poza trzymadełkiem i tym cynglem co naciąga linkę przepustnice się czymś różnią? Co powoduje, że jest "lepsza" ? Hamulce będę musiał odświeżyć no i przewody kupić


[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-24 13:18:32 ]
  
 
Też uważam, że felgi z ostrymi krawędziami to raczej do Escortów MK6 i starszych, a do MK7 to raczej coś delikatniejszego, gdzie krawędzie i kształty są zaokrąglone. Felgi same prezentują się bardzo ładnie, ale czy przypasują do auta, to się już okaże jak będą opony. Masz w ogóle już jakieś plany co do gum?

Przewody hamulcowe kupujesz w oplocie stalowym? Może jak już kupujesz to jakiś Goodridge czy Black Diamond?
  
 
Tak Daruś, bo ja nie mam co robić tylko na stalowe przewody kase wydawać. Zwykłe od poldka założę. Co do opon, to używane będą. Jakie znajdę takie założę. Jutro może ruszę na wulkanizację popytać.
  
 
Sory stary ale wolałbym zainwestowac w lepsze przewody,tarcze itp.
Jak na tym oszczedzac i ładniejszy felunek kupowac.
  
 
No sory i na tym i na tym będę hamował. A jakimś rajdowcem nie jestem, więc nie czuję potrzeby inwestowania w przewody za prawie pół bańki. A na pewno nie na chwilę obecną.

[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-21 23:27:50 ]
  
 
Zrobiłem przymiarkę felunku tak z grubsza, oto efekty:
Tak dla przypomnienia


I na Ronalach


Trochę podłogi (idzie jednak po weekendzie)


Same koła


Hamulce mdo V6


I klapa bez oznaczeń


Muszę się poważnie zastanowić nad dystansem z tyłu, bo przód zdecydowanie bardziej wystaje. Tylko pytanie, jak duży i jak szpilki ogarnąć? Bez problemu w bębnie można wymienić, czy inny bęben trzeba dać?

[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-23 21:02:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-24 21:01:41 ]
  
 
na zdjęciu klapy bez oznaczeń miałeś otwartą klapę ? A kółka bardzo ładnie wyszły to 17"?
  
 
Tak była otwarta, spokojnie
Ciesze się, że się podobają, tak 17"
Ogólnie jeszcze całe auto idzie do poprawek, mam nadzieje, że będzie miało to ręce i nogi.

[ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-23 15:17:50 ]
  
 
wymiana szpilek to pikuś. Można kupić długie bez problemu, ale nie są tanie, prawie 20zł/szt. Dystans wtedy możesz dać jaki chcesz, najmniej ryzykowny jest chyba 15mm z kołnierzem, mam takie w czarnym na kołach 7x17 et42 i gumie 205/40 i w czerwonym na kołach 8x16 et25 i gumie 195/45
  
 
To fajnie, fajnie. Trzeba będzie wyszperać i kupić, ale to jak będę robił hamulce z tyłu, bo jest dramat. Rękaw zaciągnięty, lewaruje, a koło jak kręci się jak karuzela. Dystans może uda mi się w fabryce załatwić
  
 
Tragedia! Jak już porobisz potrzebne sprawy zainwestuj w zawias, zeby go jakos posadzic bo narazie wyglada gorzej niz woz drabiniasty,..
  
 
Cytat:
2012-06-23 22:37:43, Zbysio007 pisze:
Tragedia! Jak już porobisz potrzebne sprawy zainwestuj w zawias, zeby go jakos posadzic bo narazie wyglada gorzej niz woz drabiniasty,..



Kolego ja uważam że wygląda bardzo dobrze, nie każdy samochód musi być na glebie. A przy tych felgach nawet tak bardzo nie widać tego.
  
 
Też mi trochę dziwnie wygląda. Ale zobaczymy jeszcze jak wyjdzie na założonym komplecie. Na przód na pewno jakieś springi polecą tak jak pisałem od początku. Co do przewodów, o które takie halo zrobiliście. To jak ja je przerobie żeby pasowały, tam gdzieś tam? (o ile będzie taka potrzeba).
  
 
Cytat:
2012-06-23 23:28:15, krojek pisze:
Kolego ja uważam że wygląda bardzo dobrze, nie każdy samochód musi być na glebie. A przy tych felgach nawet tak bardzo nie widać tego.



Jeśli ktoś lubi off road to jak najbardziej. Ale wkadajac do auta 17", gdzie normalnie siedzi 14" to chcac nie chcac auto sie podnosi sporo i dla zachowania rownowagi trzeba wsadzic jakis minus. Nie mowie o chowaniu kolaw nadkolu (co popieram), ale o zabiegu ktory sprowadziu auto do normalnego wygladu. A przewody w oplocie bym sobie darował w tym przypadku wywalanie kasy w błoto, a miec je zeby tylko pochwalic sie na forum ?! Hmm
  
 
No kółko fajne ale tak jak mówią poprzednicy trzeba trochę autko obniżyć żeby to miało ręce i nogi. Szkoda że nie ma kapsli do zestawu- byłoby lepiej
  
 
Cytat:
Zbysio007 pisze:
A przewody w oplocie bym sobie darował w tym przypadku wywalanie kasy w błoto, a miec je zeby tylko pochwalic sie na forum ?! Hmm


Najpierw krzyk, żeby stalowe, teraz wyrzucanie pieniędzy w błoto. Za Wami trafić... Ale prawdą jest, że większe tarcze są raczej zabiegiem kosmetycznym.

Cytat:
Jarcio81 pisze:
No kółko fajne ale tak jak mówią poprzednicy trzeba trochę autko obniżyć żeby to miało ręce i nogi. Szkoda że nie ma kapsli do zestawu- byłoby lepiej


Są dekle, ale w gorszym stanie niż sama fela, więc podarowałem sobie.
  
 
No niestety, nie urodził się jeszcze taki, który by wszystkim dogodził. Co do przewodów w oplocie, ciekawi mnie czy kolega który się przy tym upierał u siebie ma takie przewody?
  
 
Felgi bardzo ładne, prawie takie same jak moje Nie sądziłem, że jest taki wzór w rozmiarze 17'

Wrzuć jakieś sprężyny -40 dla świętego spokoju. Pojeździj na tym kilka tygodni. Jeśli będzie Ci pasować i komfort jazdy będzie w miarę względny to fele do renowacji i będzie malina
  
 
Cytat:
2012-06-24 10:23:39, Zbysio007 pisze:
Jeśli ktoś lubi off road to jak najbardziej. Ale wkadajac do auta 17", gdzie normalnie siedzi 14" to chcac nie chcac auto sie podnosi sporo i dla zachowania rownowagi trzeba wsadzic jakis minus. Nie mowie o chowaniu kolaw nadkolu (co popieram), ale o zabiegu ktory sprowadziu auto do normalnego wygladu. A przewody w oplocie bym sobie darował w tym przypadku wywalanie kasy w błoto, a miec je zeby tylko pochwalic sie na forum ?! Hmm



Jak ktoś nie potrafi dopierać felg to mu się podniesie. Ja mam u siebie 16 na lato i 14 na zimę, i samochód na tym i na tym wygląda identycznie. Większa felga + opona o mniejszym profilu, mniejsza felga + opona o większym profilu i średnica zewnętrzna obu kół jest identyczna.

Co do przewodów w oplocie to się zgodzę Tylko szpan, chyba że ktoś wyczynowo jeździ do tesco hehe