Przekładnia kierownicza listwowa do 2107

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawialiście się kiedyś jak by to fajnie było mieć takie cudo w Łajdaczce ? Dobra, gdyby ktoś miał jakieś pomysły lub doświadczenia z czego można by zaadoptować to byłbym niezmiernie wdzięczny Swoją drogą to takie coś znzlazłem


Uploaded with ImageShack.us
  
 
Tutaj mozesz sobie poczytac co nieco, jak bedzie malo, to pisz do mnie, podrzuce wiecej.
  
 
ja zapakowalem do swojej 3.0 , maglownice ze wspomaganiem z Lancii Delty 2 ki.

tutaj szybkie zdjecie jakie udalo mi sie wygrzebac, dokladne przesle poźniej, niebawem

  
 
bardziej interesowała by mnie listwa bez wspomagania, coś z sam nie wiem czego ? Fiesta ? Corsa ? coś na minimum rzeźby, prawie plug & play wiadomo że wsporniki itp elementy trzeba przerobić/dorobić ale niechcę wspomagania, zależy mi tylko na wyeliminowaniu punktów pośrednich - tylko 2 końcówki i krzyżaki
  
 
np takie cuś

  
 
podalem ci strone wlasnie z przekladnia bez wspomagania, tam ta nie pasuje?
  
 
napewno pasuje ale szukam również innych rozwiązań
  
 
mam ptzekladnie z renault twingo, jest smukla i zwarta i bez wspomy. podesle zdjecie w wolnej chwili ewentualne wymiary.

  
 
oglądałem właśnie przekładnie z Twingo II na allegro i rzeczywiście bardzo ładnie to wygląda a na dodatek można by zaadoptować z tego samego pojazdu elektryczne wspomaganie andrys20 a jak to się ma do wymiarów ? krótsze czy dłuższe od naszych zestawów ? dużo z tym będzie zabawy ? oglądałem też maglownice z innych aut i wydaje mi się że z Punto II łatwo będzie można to zamontować bo ma mocowania dolne i tak jak Twingo elektryczne wspomaganie

[ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2012-08-01 23:24:07 ]
  
 
Uwazam ze tak do konca przekladnia pod elektryczne wspomaganie nie jest dobrym rozwiazaniem. Bez silniczka nie obraca sie juz tak wspaniale jak z nim, poniewaz przelozenie jest juz inne. Druga sprawa, ze bedzie potrzebny juz mocniejszy alternator, zeby zaspokoic glod tego silnika, potrzebny czujnik predkosci, i przerobka kolumny kierowniczej. Wszystko to mozna pokonac. Trzeba rowniez przerobic drazki pod ladowskie koncowki. Mocowanie kolumny trzeba zrobic do belki zawieszenia, ktora to i bez tego ledwo znosi obciazenia. Dlugo mozna pisac o minusach, ale jest tez sporo plusow. Minimalny koszt przerobki, to jakies 1000zl.
  
 
Cytat:
Uwazam ze tak do konca przekladnia pod elektryczne wspomaganie nie jest dobrym rozwiazaniem. Bez silniczka nie obraca sie juz tak wspaniale jak z nim, poniewaz przelozenie jest juz inne.

logiczne, ale w samochodzie z poszerzonym rozstawem kół wspomaganie potrzebne jest przedewszystkim do manewrowania przy prędkościach poniżej 15km/h
Cytat:
Druga sprawa, ze bedzie potrzebny juz mocniejszy alternator, zeby zaspokoic glod tego silnika, potrzebny czujnik predkosci, i przerobka kolumny kierowniczej. Wszystko to mozna pokonac. Trzeba rowniez przerobic drazki pod ladowskie koncowki. Mocowanie kolumny trzeba zrobic do belki zawieszenia, ktora to i bez tego ledwo znosi obciazenia. Dlugo mozna pisac o minusach, ale jest tez sporo plusow.

"optymista" z ciebie SzokoLada przecież poława z nas ma tak pogrzebane samochody że takie zmiany to pikuś
Cytat:
Minimalny koszt przerobki, to jakies 1000zl.

a kto tu w ogóle o kosztach mówi btw, przekładnia i zestaw wspomagania jak dobrze poszukasz to 250-300 peelenów, ile cię będzie reszta kosztować - zależy od ciebie null
  
 
andrys, dużo zabawy z tą listwą z Delty 2?
taka ma to być?

http://allegro.pl/lancia-delta-ii-1-maglownica-przekladnia-wspomagan-i2586011194.html

z czego masz pompę?
Pozdrawiam