[125p] Bordowy PWR79 - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak wypadała Łada MTX w porównaniu do forumowych 125p ??
  
 
Cytat:
Jak wypadała Łada MTX w porównaniu do forumowych 125p ??



No właśnie i nie ma jeszcze filmiku....
  
 
Cytat:
2015-06-13 10:40:02, cichy_b0b pisze:
Jak wypadała Łada MTX w porównaniu do forumowych 125p ??


Łada coś tam czasem niedomagała, ale na niektórych próbach robiła podobne czasy.
  
 
Cytat:
2015-06-12 07:39:32, gregor125 pisze:
mi też z tego co obejrzałem - się podobało. Fajnie na slicku - co ? A próbowałeś odłaczyć serwo ?>



Na slicku rewelacja Dodatkowo dzięki Bartkowi, udało się dojść do takiego ciśnienia w oponach, które trzymało optymalnie
  
 
Cytat:
Na slicku rewelacja Dodatkowo dzięki Bartkowi, udało się dojść do takiego ciśnienia w oponach, które trzymało optymalnie


Jaki to slick ?
I jakie ciśnienie ?
  
 
Michelin 16/53 FR-2.0 R13

przód 3 tył 2,4-2,5.
  
 
nie za duzo????????
  
 
Cytat:
nie za duzo????????




to mało powiedziane.
Próbowałeś 2,0 (2,2) przód
1,8 ( 2,0) tył
?
  
 
Ja próbowałem, ta opona musiała by być konkretnie dogrzana żeby na takim ciśnieniu pomykac, na takich krótkich dystansach, poniżej 2.5 nie ma jazdy, wykłada się i auto nie skręca.
Cytat:
2015-06-14 13:14:52, gregor125 pisze:
to mało powiedziane. Próbowałeś 2,0 (2,2) przód 1,8 ( 2,0) tył ?

  
 
Cytat:
2015-06-14 13:32:15, BartM pisze:
Ja próbowałem, ta opona musiała by być konkretnie dogrzana żeby na takim ciśnieniu pomykac, na takich krótkich dystansach, poniżej 2.5 nie ma jazdy, wykłada się i auto nie skręca.



Potwierdzam
  
 
Cytat:
Ja próbowałem, ta opona musiała by być konkretnie dogrzana żeby na takim ciśnieniu pomykac, na takich krótkich dystansach, poniżej 2.5 nie ma jazdy, wykłada się i auto nie skręca


Dziwne...
Ale na niższym ciśnieniu się szybciej dogrzewa.
Trzeba było zacząć od 1,8 przód - 1,6 tył.
  
 
...Już po zawodach w Toruniu. Napiszę krótko w żołnierskich słowach

Wyjazd udany - brak awarii, tak można napisać ponieważ na starcie spadł przewód od cewki. Nie mam pojęcia jak ale spadł i auto zgasło... mogłem powtórzyć próbę więc nie było dramatu. Na koncie szykana (kara 15sek) przy pierwszym przejeździe, później w miarę czysto - 2x obróciło mnie na torze kartingowym.

Próba fajna z czego najfajniejsza na torze RallyCrossowym + dojazdówka. Karting słaby, dobry na Fiata SC/CC.

Sukcesywnie poprawiałem czasy, ostatni 2:46 uważam za całkiem niezły wynik jak na 125p i moje umiejętności

Wyniki CA Toruń - 2015


Kilka fotek:












[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2015-08-17 10:01:10 ]
  
 
W moim 128 na tych oponach pomykalem 1.5-1.6 przod i 1.1-1.3 tyl, tak samo jest w CC bo wlasnie chlopaki od cieniasow nauczyli mnie dobierac cisnienia. Widac masa 125p robi duza roznice, te opony sa przeznaczone do malego, lekkiego single seatera.