[MKVII]1.6 90KM a 95KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc. W paru miejscach w internecie trafilem na informacje, ze w escorcie byly silniki 1.6 90KM i 95KM. Czy w ogole taki silnik istnieje czy to jakis internetowy wymysl? Jesli istnieje to na czym polega roznica? Bo to moze byc najprostszy tuning tego silnika a nigdzie tego nie ma napisanych roznic w 1.6. Jedynie miedzy 1.8 8v i 16v.
  
 
88 i 90 były. O 95 jeszcze nigdy nie słyszałem.
  
 
90 o innych nie słyszałem.
  
 
No wlasnie ja tez nie slyszalem. Tylko przypadkiem zwrocilem uwage. Kilka ogloszen w internecie, wikipedia, ale nigdzie zadnych danych. Czy to jakis internetowy wymysl handlarzy zeby ogladalnosc zwiekszyc?

Przyklady:
Ogłoszenie 1

Ogłoszenie 2

Wiki
  
 
wymysł.
  
 
Szkoda. Tak to by sie nie trzeba bylo bawic za duzo bo to ten sam silnik a zawsze to 5KM by bylo
  
 
Cytat:
2012-07-27 14:56:16, Paulo21 pisze:
Szkoda. Tak to by sie nie trzeba bylo bawic za duzo bo to ten sam silnik a zawsze to 5KM by bylo



Przy takiej mocy te 5 kuni nie robiło by specjalnej różnicy wydaje mi się.
  
 
Zawsze możesz po modzić trochę swoje 1.6
  
 
Zawsze to 5KM do przodu A z walkami itp nie bede dlubal bo pogarsza sie dol a nie ukrywam, ze mi na dole zalezy
  
 
chcesz modzić 1.6? taniej i szybciej będzie włożenie 2.0 z MDO
  
 
Cytat:
2012-07-27 15:15:53, Kleszczak pisze:
chcesz modzić 1.6? taniej i szybciej będzie włożenie 2.0 z MDO



Jeśli ktoś by chciał uzyskać tylko 5 km to nie widzę tej oszczędności w swapie.
  
 
Nie chcialbym uzyskac tylko 5KM, tylko pytalem o ten silnik bo myslalem ze tanim kosztem to 5KM przybedzie Jedyna sensowna opcja to swap. Tak z ciekawosci zapytam tutaj od razu. Koszt swapa na 2.0 z mondeo podobny do 2.0 z rsa?
  
 
koszt podobny, w rsie mniej zabawy z podmianką podzespołów ale 2.0 mdo są młodsze, lepiej trzymają serię i większe opcje zwiększenia mocy.
Sam rs ma dużo mocy ale znaleźć dobrego już ciężko i do tego starsze od mdowych.
Najtańszy swap to zakup całego escorta rs, część rzeczy sprzedasz a przy przekładce nie latasz co chwilę po części do skleu bo tego i tamtego brakuje.
  
 
Wlasnie gdzies tu znalazlem, ze w rsie jest wiecej kombinowania bo to nie zetec i trzeba wiazki zmieniac a w mondeo nie. Najwiecej przewija sie tez, ze czesci z 1.8 do 2.0 pasuja (rkc). Wiem ze u mnie dolot jest rkc bo mam ta rure z czujnikiem. Wychodzi na to, ze do 2.0 z mondeo trzeba przerzucic osprzet i miske + komputer i tyle? Bo cos to za pieknie wyglada

A zakup rsa odpada bo nie mieszkam w domu i nie mam gdzie tego trzymac

[ wiadomość edytowana przez: Paulo21 dnia 2012-07-27 16:33:46 ]