[AlanoZo] MK4 RS2000 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-08-14 16:25:44, Zbysio007 pisze:
Nie przesadzajmy, na ostatniej fotce w ogloszeniu nawet miski nie widac, a przeswit spory jest. Nie jeden z Nas jezdzi na obnizonym wozie, a po PL drogach jezdzimy



Kluczowe zdanie w tym temacie, też zwróciłem na to uwagę
  
 
AlanoZo, a mnie tak ciekawi jaką masz tam skrzynie?? Czy tak jak podejrzewam jest to ib5??? Czy ktoś zadał sobie trudu i mtx-a wrzucił??
To tak z czystej ciekawości
  
 
Panowie małe sprostowanie ja jestem blacharzem a nie mechanikiem, w związku z czym odnośnie zagadnień technicznych niewiele wam mogę odpowiedzieć, ja osobiście tego silnika nie wkładałem robił to kolega IrekCity i on wam może udzielić jakichkolwiek informacji, z tego co się orientuje to był to pierwszy MK4 z silnikiem RS 2000 i jakoś w trakcie budowy nie było chętnych którzy mogliby udzielić jakichś informacji. Co do skrzyni najprawdopodobniej jest to skrzynia z RST ze szperą, to tyle co się dowiedziałem od Irka.
  
 
Fajna maszyna, RS w budzie MK4 - jeśli serducho zdrowe to musi to fajnie śmigać
Co do maski i lamp - nie mój styl ale ważne, że Tobie się podoba

MK4 z linka Allegro ma pewnie pochylony silnik (do przodu lub tyłu) aby zmieścił się sensownie pod maską na wysokość.

[ wiadomość edytowana przez: bobson37 dnia 2012-08-14 22:24:30 ]
  
 
dobrze się prezentuje, czekam na kolejne mody bo dawno w mk4 się nic nie działo
  
 
Auto z odpowiednią metryką i historią w odpowiednich rękach
Gratuluję przejęcia bolidu ponieważ nie zmarnuje się w Twoich rękach
  
 
Cytat:
2012-08-14 18:24:15, zeppelin pisze:
AlanoZo, a mnie tak ciekawi jaką masz tam skrzynie?? Czy tak jak podejrzewam jest to ib5??? Czy ktoś zadał sobie trudu i mtx-a wrzucił?? To tak z czystej ciekawości



Z tego co mówią. Tam jest ib5 ze szperą
  
 
Cytat:
2012-08-24 22:15:01, JmB pisze:
Z tego co mówią. Tam jest ib5 ze szperą


Powiem i potwierdze to że skrzynia biegów pochodzi z modelu MK4 RST co sie wiąże z tym że ma szpere..
Było pytanie czy MTX udało sie komuś wsadzić??... jak ktoś ma zaczarowany ołówek który zmniejszy skrzynie lub bedzie miał odwage żeby poszerzyć podłużnice , zmienić konstrukcje nadwozia i zawieszenia to trzymam kciuki ze tego samobójce który będzie jeździł tym autem... Jak dla mnie wsadzenie takowej skrzyni jest awykonalne.
Pozdrawiam
  
 
Chiałem wyjasnić skąd garb na masce.
Przypominam że jako pierwszy w Polsce podjąłem sie przeróbki
MK4 NA MK4 RS2000 a był to rok 2005.
Pomysł budowy RSa wziął się po znaleziemiu paru takich
modeli w necie. Przy pomocy Klubowiczy wysyłaliśmy maile do
uzytkowników tych aut z zapytaniami jak i co zrobić żeby to mało ręce i nogi.
Po dwielu dniach oczekiwań żaden nie odpowiedział..
Nie pozostało nic innego jak znaleść odpowiedni warsztat który
metodą prób i błędów podejmie wyzwanie.
Zaprzyjaźniony serwis przyjął zlecenie.
Zaczeła sie zabawa..między innymi co ze skrzynią..?? Decyzja ze strony serwisu
była taka że skoro niemiec wymyslił mocowania skrzyni
tam też powinny pozostać.
Silnik wypoziomowany do skrzyni ,wsadzony, odpala. Na następny dzień
mam jechać na zlot a tu "dupa" maska sie nie zamyka. hihi
Moja decyzja... Fleks w ręke, tniemy - spawamy, bo niby jak tu jechać z niedomkniętą maską??
Troche szpachli, zrobił się garb i tak pozostało do dnia dzisiejszego.
Pewnie i da sie go zmniejszyć ale nigdy mi nie przeszkadzał .
To tyle na dzień dzisiejszy historii "GARBIKA".
Bardzo się ciesze że mój "Aniołek" trafił w tak odpowiedzialne ręce.
Jestem Pewien że Alan bedzie czerpał tyle radości z tego auta co i Ja.
Pozdrawiam
  
 
Ale pod maską to musisz porządek zrobic
  
 
oo....przegapiłem ten temat

fajnie że autko kontynuuje swój żywot (kiedyś widziany live i Irka)

...oby jeszcze wiele lat służył !!
  
 
Witam, z racji iż pogoda dziś dopisała i czas na to pozwolił, wybrałem się na małą sesje zdjęciową. A oto efekty. pozdrawiam


  
 
Ładnie się prezentuje

Moje spostrzeżenie to że tył trochę goło wygląda względem przodu.
Może jakaś dokładka zderzaka tak jak ma kolega Boru ??
  
 
na asfalcie widać że kręciłeś bączka na 1 kole jak ty to zrobiłeś

Ps. nie chcesz pozbyć się morett`ów

on ma już dokładkę tylko nie ma gleby


[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2012-09-10 21:26:09 ]
  
 
z przodu widzę dokładkę ale z tyłu żadnej
  
 
Cytat:
2012-09-10 21:28:23, --KULEK-- pisze:
z przodu widzę dokładkę ale z tyłu żadnej



aaa nie doczytałem że o tył chodzi mam takową w piwnicy mogę się wymienić za morette


[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2012-09-10 21:34:28 ]
  
 
Cytat:
2012-09-10 21:24:12, bobo_ssj pisze:
na asfalcie widać że kręciłeś bączka na 1 kole jak ty to zrobiłeś Ps. nie chcesz pozbyć się morett`ów on ma już dokładkę tylko nie ma gleby [ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2012-09-10 21:26:09 ]




po moretty juz jest kolejka. ty jestes na 1234343 miejscu , a tak serio to alan zrezygnowal z ich sprzedazy i bardzo dobrze
bez nich to autko bylo by puste z przodu
  
 
o sprzedaży Morette już nawet nie myśle , co do tylnego zderzaka, jest plan na dokładkę rs line, jeśli tylko znajdę takowa to założę.
  
 
widziałem tu:

zderzak z dokładką

ale jeśli już byś decydował się na dokładkę to do tego też progi by się przydały...czyli cały pakiet rs line...wtedy trzyma się wszystko 'kupy' i linia całego auta jest zachowana...

tak samo jeśli ktoś zakłada ospojlerowanie z rst to najlepiej zderzak z przodu spec90...bo jest niżej niż garbaty ale wyżej niż garbaty z dokładka...idealnie w linii z progami...

a tak prawdę powiedziawszy to większa gleba też by się przydała ;]


[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-12-07 13:42:04 ]
[ powód edycji: Czy wyście się wściekli z tymi linkami w tytule ???!! ]
  
 
fajniutkie auto,ale rzeczywiscie przod mi sie nie podoba, juz chyba lepiej by wygladaly garby jak w mk5. Co do samego ustawiania silnika. Wiadomym jest ze RS2000 w mk5 tez wali w maske jak wszystko jest sprawne,dlatego zrobili garbatke. Ale nie ma takiej tragedii ze nie da sie zamknac (jedynie delikatnie wyciaga maske do gory w jednym miejscu). Da sie go opuscic na lapie tylnej silnika przykreconej w mk5-7 do kielicha. Moj silnik przez rok jezdzil na uszkodzonej poduszce i byl opadniety,co prawda miska delikatnie haczyla o polos,ale u mnie opadniety byl dosc mocno (z 5-7 cm). Jak silnik mocno w mk4 nie wystaje,to mozna by sprobowac go lekko opusic w tym miejscu (jesli jest tam tez mocowanie silnika).