[MkVII] 1.6 16V sam wchodzi na wyższe obroty.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
[MkVII] 1.6 16V z 98 r.dzisiaj nagle na jałowym biegu sam sobie podniósł obroty z 1000 na 1500.Czym to może być spowodowane?Mechanik telefonicznie stwierdził że problemem może być przepustnica i że można ją będzie próbować przeczyścić ale jak nie pomoże to niestety wymiana.Też sądzicie że to to czy też ktoś sugeruje inną przyczynę takich problemów?Może ktoś coś takiego przerabiał...

[ wiadomość edytowana przez: allexandra dnia 2012-10-24 20:45:38 ]
  
 
silniczek krokowy prędzej, stoi na 1500 obrotów?
  
 
Nie nie stoi na nich po chwili sam spada do 1000.
  
 
może linka gazu zardzewiała, pojeździj jeszcze trochę i leć od razu do mechanika bo za miesiąc będziesz miał(miała) dość, to może być przepustnica, silniczek krokowy.
  
 
Leszku niekoniecznie na 1500 u mnie jak chciał to się zatrzymywał wiec stawiam ze krokowy
  
 
zsmarti a masz może ten krokowy?a jeśli przepustnica to jakiego rzędu to są koszty orientujecie się?Bo ją pewnie trzeba kupić nową...
  
 
przepustnice jak i krokowy można umyć w benzynie ekstrakcyjnej.
Krokowy można kupić, grosze kosztuje używany, są dwa rodzaje, gdzie masz silniczek, za kolektorem plastikowym z tyłu silnika czy na filtrze powietrza?
Pokaż zdjęcie komory silnika.
  
 
zostaw przepustnicę w spokoju, chyba, ze masz za dużo kasy i czasu.

koledzy już Ci napisali, zajmij się krokowcem.
  
 
U mnie obroty również zaczęly wariować, same zaczęły rosnąć do 4 tys. i nie chciały spadać. Byłem u mechanika i wymienił uszczelkę pod kolektorem i jest poprawa ale nie do końca.

Teraz po odpaleniu trzyma 2 tyś. obrotów i jak wrzucam w trakcie jazdy na luz to również rosną obroty do 2 tys i po jakimś czasie dopiero spadają do 1100 - 1200.
Co to może być? Również krokowiec czy może przepływomierz?
  
 
a sprawdzales bledy? mi obroty wchodzily jak mialem walniety potencjometr przepustnicy. nie wymieniaj nic na pale tylko sprawdz najpierw bledy.