KOLEKTOR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
poszukuje kolektorow ssacego pod poziome gazniki Solexa 40 oraz wydechu.

takie cos

lub takie cos


  
 
we wrzesniu moge przywiezc ci z wegier. jak cie cena nie zszokuje tak jak jednego chlopaka ostatnio
  
 
wal z grubej rury, jestem przygotowany na wszystko
holendrzy mi zaspiewali 250 ojro a niemcy 300 ale za ten aluminjowy
interesuje mnie : dolot, wydech, walek 290-300, tloki, korby i napinacz do lancuszka z kolkiem zebatmy,
  
 
odezwij sie na maila albo gg, za kolektor dolotowy 160 euro
  
 
Co do koła, to jakieś wisi na Allegro: http://www.moto.allegro.pl/item419054015_kolo_rozrz_nastawne_regulowane_lada_rajdowe.html

Pytanie jak to wygląda z bliska. Części od Havassy'ego (a oje zapewne 3zer ma na myśli) widziałem na własne oczy

I jest to piękna robota. I przy okazji ceny są mocno konkurencyjne, nawet w porównaniu z dość tandetną produkcją rosyjską.

  
 
najbardziej rozwala mnie opis do tego kola : sluzy do dokladnego regulowania zaplonu...pozostawie to bez komentarza
  
 
Bo Ty byś chciał, żeby opisy były sensowne i jeszcze poprawne gramatycznie i ortograficznie...

Poza tym trzeba umieć zachwalać towar. Przykład z mojego ,,renówkowego" podwórka - każde niemal renault Clio lub 19 z motorem 1.8 16V są reklamowane jako Williams. W sytuacji, gdy Renault 19 Williams w ogóle nie istniało, a Clio Williams ma silnik powiększony do 2 litrów, 150 KM zamiast 135 z 1.8 16V, grubsze i dłuższe od 1.8 16V półosie, inną tapicerkę, tabliczkę z numerem seryjnym na desce rozdzielczej itd.... Pomijam już zupełnie inną wartość obu wozów...

  
 
z drugiej strony zastanawiam sie czy samemy kolektora nie zrobic,

czemu nie ? zawsze jakies nowe doswiadczenie
  
 
Profesjonalny kolektor dolotowy ciezko zrobic. Jak zaczynalem przygode z dwoma dellorto, bardzo chcialem zeby ktos skopiowal mi oryginalne kolektory VFTS (nie odlew) i niestety nie bardzo chcieli sie podjac tego.
Jedyne co udalo mi sie wynegocjopwac, to kolektor na prostych rurach, takich jak te widoczne na pierwszym zdjeciu.
Z wydechowym, jest jeszcze gorzej
  
 
te na pierwszym zdjeciu to zejscie z 40 na 30 mm,
jestem przekonany, wrecz pewien, ze sie by dalo cos takiego zrobic, rzecz w tym czy by sie to do konca oplacalo ???
  
 
Cytat:
2008-08-26 17:15:50, morphio pisze:
te na pierwszym zdjeciu to zejscie z 40 na 30 mm, jestem przekonany, wrecz pewien, ze sie by dalo cos takiego zrobic, rzecz w tym czy by sie to do konca oplacalo ???



Jeśli byłbyś w stanie sam coś zadziałać, to próbuj. Jeśli jednak miałbyś to zlecać jakimś rzemieślnikom, to myślę, że nie ma to sensu zupełnie. Bo albo będzie to ktoś, kto w życiu nic takiego nie robił i może mu rzecz zupełnie nie wyjść, albo chcieć dzikich pieniędzy (albo jedno i drugie ), albo możesz iść do jakiegoś, przepraszam za wyrażenie, tunera. A tam za każde pierdnięcie w stołek biorą dziką kasę. Np. Chojnacki Junior ponoć dobrą rękę ma do kolektorów wydechowych z nierdzewki, ale koszt takiego szczęścia na ogół przekracza 2000 zł. CUSTOM=DROGO, a w Polsce podwójnie drogo, bo podaż takich usług jest znikoma.

Nie ma więc co wyważać otwartych drzwi - skoro 3zer już tęskni za Havassym i będzie się do niego wybierał, to sugeruję zbierać kasę i zamówić gratów jak najwięcej - bo VFTS 3zera w końcu będzie na takim etapie, że to Havassy będzie tu przyjeżdżał podziwiać, a nie 3zer będzie zasuwał do Madziarów
  
 
A tak żeby jeszcze Kolegów podenerwować - ja upolowałem na allegro kolektor do samary pod gaźniki 40 tki za 150 zł Jakiś dobry człowiek przywiózł go... ze Szwecji.

Pomijając kwestię samej ceny, to w ogóle dostępność takiej części jest żadna, bo nikt jeszcze na chory pomysł robienia samary na podwójnych gaźnikach nie wpadł. W każdym razie przekopując nieograniczone zasoby radzieckiego internetu nic takiego nie znalazłem, na stronach z częściami tuningowymi też takich kolektorów nie widziałem. W ofercie są albo pojedncze gaźniki bazujące na seryjnym, albo zestawy do wtrysku. A naprawdę ostrzy zawodnicy wstawiają po prostu 2.0 z astry gsi i jest po temacie
  
 
Cytat:
2008-08-28 10:33:23, kowal00 pisze:
A tak żeby jeszcze Kolegów podenerwować - ja upolowałem na allegro kolektor do samary pod gaźniki 40 tki za 150 zł Jakiś dobry człowiek przywiózł go... ze Szwecji. Pomijając kwestię samej ceny, to w ogóle dostępność takiej części jest żadna, bo nikt jeszcze na chory pomysł robienia samary na podwójnych gaźnikach nie wpadł. W każdym razie przekopując nieograniczone zasoby radzieckiego internetu nic takiego nie znalazłem, na stronach z częściami tuningowymi też takich kolektorów nie widziałem. W ofercie są albo pojedncze gaźniki bazujące na seryjnym, albo zestawy do wtrysku. A naprawdę ostrzy zawodnicy wstawiają po prostu 2.0 z astry gsi i jest po temacie



Zobacz sobie zdjecia ze zlotu z Białobrzegach, a w szczegolnosci z toru w Słomczynie.
  
 
Cytat:
2008-08-28 11:38:16, Leszek_Gdynia pisze:
Zobacz sobie zdjecia ze zlotu z Białobrzegach, a w szczegolnosci z toru w Słomczynie.



a gdzie ich szukać? Bo w dziale Spotkania i Zloty Klubowe nie znalazłem. Wyszukiwarka też nie wypluwa nic zadowalającego

A chętnie pooglądam jak u innych to wyszło.
  
 
Lada Klub Polska

Dział - ZLOTY.
  
 
To że jestem ślepowron to dla mnie nie nowina, ale w galerii z Białobrzegów/słomczyna widzę zdjęcia tylko jednego silnika - forda mustanga.
  
 
czesc,

to poszukaj fot na forum - z X zlotu w białobrzegach. powinienes znalezc rallycrossowa samare na 2ch gaznikach.
  
 
mam kupę zdjęć ze słomczyna. znalazłem te dwie foty




  
 
THX!

Wygląda na to, że bez wycięcia grodzi mdzy podszybiem a komorą silnika się nie obejdzie. Przyznam szczerze, że jeszcze nie robiliśmy z 3zeren przymiarek, bo gaźniki u Niego w krk, a łada u mnie w w-wie...

Cóż, najwyżej trzeba będzie podziałać diaxem. Mówi się trudno i kocha się dalej. zobaczymy...
  
 
Chyba jednak wycinanie grodzi nie jest koniecznoscia :