[Ogólne]Uszatki z mk5 vs Uszatki z mk7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wiem że temat był wałkowany mnóstwo razy ale chodziło by mi o różnice między uszatkami z mk5 a z mk7. Posiadam te starsze uszatki więc odnośnie ich wiem co i jak ale nie widziałem jeszcze na żywo uszatek mk7. I tu moje pytanie. Bo po zdjęciach wydaje się że uszatki z mk7 są takie jak by delikatniejsze (tzn. te uszy aż tak nie wystają jak w tych starszych) Czy to tylko takie głupie złudzenie na zdjęciach czy rzeczywiście tak jest?


I Wyczytałem że gdzieś był poradnik jak za adoptować uszatki z mk5 do escorta mk7 ale nie udało mi się go znaleść był bym wdzięczny za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-10-23 21:18:07 ]
[ powód edycji: oznaczenie wątku ]
  
 
Co do wsadzenia "starych" uszatków do mk7 to niewiele trzeba adaptować. wystarczy dorwać takowe z mk6B
Zapewne da się też przełożyć całe siedzisko od zwykłych stołków mk6B do uszatków MK5, bo w oparciach, między mk5 a mk6 nie znalazłem różnicy. wartoby przy okazji przemyśleć te ordynarne plecy tych foteli.




[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-23 21:10:15 ]
  
 
Tak tylko to bym musiał znów te sprzedawać co kupiłem i szukać do kupienia kolejnych Z przekładaniem siedziska to też tak nie bardzo bo bym musiał też z skąś wykombinować te siedziska od mk6B.

Wiem że można odciąć szyny z fotela z mk7 i wspawać do tych z mk5 ale pytanie czy ktoś już coś takiego robił i czy może podpowiedzieć coś na ten temat laikowi

I nadal interesuje mnie odpowiedź co do różnicy uszy odnośnie w mk7 czy to złudzenie na zdjęciu czy tak jest w realu Bo jak by to było tylko złudzenie na zdjęciu to chyba najlepszą opcją było by sprzedać te co mam i kupić do mk7 to wtedy bym przeróbek nie musiał robić tylko znowu polować by kupić uszatki to kolejne miesiące poszukiwań ;/
  
 
z tego co patrzyłem to są mniejsze, ale niech posiadacze się wypowiedzą.
Zwykłe fotele to na szrocie wysępisz za grosze. Tak na 70% oparcia są takie same, więc wystarczy je odkręcić od siedziska mk5 i przykręcić do siedziska mk6. gąbki też będą raczej pasować.
Mówię raczej, ponieważ rozbierałem zwyklaki mk5 i mk6 i recarosy mk5,6,7. uszate mi do rozbiórki nie wpadły, ale wątpię by różniły sięznacząco, skoro podstawa i plecy są te same co w zwykłych.

spawanie prowadnic to wg mnie słaby pomysł. po co wyważać otwarte drzwi? pozatym, nawet gdyby, jakimś cudem oparcia z uszatków mk5 nie dało się przykręcić do siedzisk mk6, to lepiej w siedzisku wspawać, czy poprostu przykręcić odpowiedni kawałek kształtownia.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-10-23 23:14:02 ]
  
 
Uszatki z MK7 podeszły mi pod bude mk6 więc do z 5tki powinny podejść bez problemu z mk7 szyny powinny pasować. Więc ja bym przekładał w całości




[ wiadomość edytowana przez: djczaczo dnia 2012-10-24 08:45:25 ]
  
 
foteli z wajchami przy rękawie nie przełoższ do mk7. węższe szyny. jeżeli wkładałeś do mk6 i podeszły, to miałeś mk6b z szerokimi szynami i łapkami reg pod siedzeniem. tam wszystko pasi.
  
 
Cytat:
2012-10-24 08:41:26, djczaczo pisze:
Uszatki z MK7 podeszły mi pod bude mk6 więc do z 5tki powinny podejść bez problemu z mk7 szyny powinny pasować. Więc ja bym przekładał w całości [ wiadomość edytowana przez: djczaczo dnia 2012-10-24 08:45:25 ]



bo masz z koncowki produkcji mk6,wiec pasowac beda. Do mk 5 i 6 (starszych) nie bada pasowac bez przerobek
  
 
mk6b? Czyli co oznacza to b? bolero? I ewentualnie to jakoś rocznikiem można znaleść ze np. mk6 z rocznika 94 już miało szerokie a wcześniejsze nie? czy jak to jest z tą końcówką seri z szerszymi szynami
  
 
mk6 w połowie produkcji przeszło wewnętrzną modyfikacje. inna skrzynka bezp (taka jak w mk7), fotele na szerokioch szynach, inne wiązki i jakieś tam bzdety. Rocky bedzie pamiętał od kiedy wychodzi ta ver.B. jakoś od końcówki 93r. modele wcześniejsze mk6 (czyli mk6A) były tak naprawde mk5 ze zmienioną machą, klapą i zderzakami. Reszta to mk5. zdarzają się dziwne 'disco mixy' we wiązkach w mk6b, bo część jest jak z mk7 a część jest ewidentnie z mk5, tylko gdzieś tam ciachnięta i podczepiona prawie na dziko. (np sterowanie tylnych szyb w cabrio.
  
 
ja tu nie chce zmyslac,ale zwsze wydawalo mi sie ze zmiane zrobili z chwila wprowadzenia poduszek powietrznych, wtedy tez wprowadzili dodatkowe wzmocnienia w drzwiach.
  
 
No więc właśnie teraz tak sobie patrze na te moje siedzenia i przecież one w ogóle nie mają napinaczy pasów. Bo w mk5 chyba były przykręcane do podłogi.
  
 
akurat przełożenie napinaczy nie jest problemem - przerabiane