[MKV] Problemy z odpaleniem na ciepłym silniku 1.6 8v efi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam autko escorta mk5 z 1991 roku w wersji cabrio po kapitalnym remoncie i jestem w trakcie składania.Mam troche z nim problemów tzn.jak go kupiłem nie odpalał wogóle wiec wymieniłem rozrusznik,kable wysokiego napięcia Motorcraft i wszyskie filtry oraz sonde lambda bo w starej urwały sie kabelki i odpalił.Teraz mam inny problem jak jest zimny odpala na strzała a jak już sie rozgrzeje to moge kręcić wymieniać aku a on nic.Jak ostygnie to znowu na strzała i chodzi.Pomocy ponieważ jest tam tyle czujników i różnych innych kusideł że nie wiem za co sie wziąść najpierw.Może ktoś miał identyczny problem lub podpowie od czego zacząć.

[ wiadomość edytowana przez: Karolyna dnia 2012-10-26 17:42:49 ]
  
 
Jak jest cieply sprawdz czy jest iskra, jak nie to do sprawdzienia czujnik na wale.
  
 
Wystarczyło poczytać, jest już podobny wątek.
Co prawda Ty masz silnik 8V a nie 16V ale podejrzewam przyczyna może być tu ta sama.
U mnie przyczyną takiego stanu rzeczy okazał się czujnik temperatury silnika, dający sygnał do komputera. (w 16V zlokalizowany jest w obudowie termostatu).
Spróbuj go odłączyć jeżeli to jego wina powinno auto bez problemu odpalić nie mając od niego sygnału.
  
 
Tak jak kolega mówi na 100% czujnik. Tylko patrze który odpinasz, bo są dwa, jeden do wskazówki na desce, drugi do kompa.
  
 
Witam Miałem podobny problem. U mnie pomogło czyszczenie klem na akumulatorze i masa oczywiście. do teraz jeżdżę i nie mam problemów a było juz kilku takich elektromechaników co kazali wymieniać rozrusznik, aku itp poklei. W miedzy czasie wymieniłem czujnik temp w obudowie termostatu więc tak jak koledzy piszą on mógł być główną przyczyną. (Mój silnik to 1.6 8v LJF)
  
 
Iskra na ciepłym silniku jest tak samo jak na zimnym.Spróbuje z tym czujnikiem temperatury tylko jak mógłbym prosić podajcie gdzie on jest.Czy znajduje sie na obudowie od termostatu czy w innym miejscu.Z góry dziekuje za pomoc
  
 
W obudowę, od wskaźnika na deskę jest wkręcony w głowicę.