Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Canonman 2 x Fiat 125p Jelcz-Laskowice | 2014-04-11 22:09:48 |
mtts F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2014-08-15 00:04:36 Świetny, bardzo podoba mi się dbałość o szczegóły - mało kto dba o takie detale jak komplet Sprint Classic. |
Canonman 2 x Fiat 125p Jelcz-Laskowice | 2014-08-19 20:27:27
Cieszę się że się podoba. Jeżdżę nim dość często bo nie mogę się nim nacieszyć . Niedługo auto przejdzie mały up-grade. Kupiłem mu dwa Webery IDF40 ze skośnym dolotem, po za tym poliuretan i Bilstein B6. Niebawem dojdzie szpera.
Zgadza się, Fiat ma Vredersteiny Sprint Classic 205/75 Tak wygląda na zlocie oraz w trakcie latania bokiem |
Canonman 2 x Fiat 125p Jelcz-Laskowice | 2015-02-20 22:28:22 |
Canonman 2 x Fiat 125p Jelcz-Laskowice | 2015-10-21 23:44:49 Witam,
Dawno nie robiłem żadnego apdejtu... Przyszła jesień, sezon zakończony, jest czas żeby przebrać fotki i coś dorzucić. Projekt praktycznie został wykończony. W lipcu samochód dostał zupełnie nowy dywan oraz kierownicę Momo. Oddana do renowacji i obszyta czarną skórą perforowaną prezentuje się chyba całkiem fajnie. Ponadto zamontowany został metromierz Brantz, niestety nie potrafię go skalibrować na tyle dobrze, żeby trafiał w punkt. Na 100km rozjeżdża się około 2km. Zamontowałem też Backtracker do kompensacji przebytej drogi Na koniec kilka fotek z pierwszego poważniejszego startu w Grand Prix Polski. Auto się spisało bez zarzutu. 1500km przejechane bez problemów, jedynie kosmetyczny zabieg przy aparacie zapłonowym bo skleiły się styki i chwilowo przerywał. |
Canonman 2 x Fiat 125p Jelcz-Laskowice | 2016-08-25 00:54:58 Witam,
Kolejny sezon w toku. Jak co roku, coś przybywa i kolejne mody się dzieją. W tym roku poważniejsze rzeczy to szpera VAL Racing - Torsen 50% zapakowana do Jugola. A także, szlifowane wałki, gaźniki i zapłon 123ingnition. W związku z aparatem zapłonowym mam pytanie. W instrukcji producenta znalazłem info dot. temperatury pracy aparatu. Zakres temperatur to -40 do +85 stopni C. Aparat jest bezpośrednio nad kolektorem wydechowym. Barana owinąłem taśmą bitumiczną ale i tak po spokojnej jeździe termometr na aparacie wskazywał 87 stopni C. Napisałem do producenta i w odpowiedzi dostałem info, że nie ma prawa się nic stać. Testowano te aparaty w temp. powyżej 130 stopni C i nic się z nimi nie działo. Jakie są Wasze doświadczenia z tymi aparatami? Jeszcze testy szpery Klei jak zła |