[MK I] Nie odpala po zmianie silnika -> nie ma iskry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć chłopaki wiem, że to nie forum fanatyków Mondeo, ale macie dość szeroką wiedzę z zakresu mechaniki więc pozwolę sobie jeszcze raz skorzystać z waszej wiedzy....
Moje autko to MDO MK1 '94
Mianowicie padł motor 2.0 16V silvertop, więc zakupiłem silnik z tym, że z MDO mk2, silnik identyczny silvertop wszystko zostało podpięte, silnik pasuje idealnie, wszystko podłączone, paliwo dochodzi, a iskry brak ( Nie mam pojęcia co może być nie tak.... Nie mam immobilisera....

Dzięki za wszystkie sugestie
  
 
może zmiana płynu na borygo pomoże ??
tak poważnie to podpinałeś kostkę za silnikiem ??
taką całkiem w miare sporą


[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-01-23 13:47:28 ]
  
 
Cytat:
2013-01-23 13:45:48, maly10001 pisze:
może zmiana płynu na borygo pomoże ?? tak poważnie to podpinałeś kostkę za silnikiem ?? taką całkiem w miare sporą [ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2013-01-23 13:47:28 ]


Robi to mechanior, zresztą nie pierwszy raz w MDO i wszystko jest podpięte.
  
 
Sprawdź podłączenie wtyczek, szczególnie czujnik położenia wału.
  
 
Cytat:
2013-01-23 14:29:02, tevenet pisze:
Sprawdź podłączenie wtyczek, szczególnie czujnik położenia wału.



Kurcze wszędzie piszą, że to podchodzi plug&play bez żadnych kombinacji, a mi się wydaje, że będzie trzeba szukać wiązki i kompa bez immo
  
 
Cytat:
2013-01-23 14:33:03, kdraspa pisze:
Kurcze wszędzie piszą, że to podchodzi plug&play bez żadnych kombinacji, a mi się wydaje, że będzie trzeba szukać wiązki i kompa bez immo



Zacznij lepiej od tych wtyczek bo pewnie tu leży przyczyna Albo ten mechanik pomylił którąś wtyczkę z inną
  
 
to jest ford
kilkanaście wtyczek pod maską jest takich samych
popaczaj
albo tester i sprawdzanie po schemacie
  
 
Cytat:
2013-01-23 14:53:28, maly10001 pisze:
to jest ford kilkanaście wtyczek pod maską jest takich samych popaczaj albo tester i sprawdzanie po schemacie



Trzeba było kupić golfa w dieslu
  
 
albo poprostu masz coś z cewką zapłonową
patrzyłeś czy prąd do niej dociera ??
  
 
Cytat:
2013-01-23 15:20:28, maly10001 pisze:
albo poprostu masz coś z cewką zapłonową patrzyłeś czy prąd do niej dociera ??


Prąd dochodzi
  
 
jeżeli do cewki do chodzi a dalej już nie tooo..........
idąc drogą dedukcji podmień cewkę
  
 
Cytat:
2013-01-23 15:29:34, maly10001 pisze:
jeżeli do cewki do chodzi a dalej już nie tooo.......... idąc drogą dedukcji podmień cewkę



Nie chce mi się wierzyć, że cewka padła
  
 
sprawdzić nie zaszkodzi
  
 
Cytat:
2013-01-23 15:40:29, kdraspa pisze:
Nie chce mi się wierzyć, że cewka padła



Skoro do cewki prąd idzie a dalej już nie to cudów niestety nie ma, albo cewka albo kable
  
 
albo dziwnym cudem padły Ci wszystkie świece na raz
chyba że nie zmieniałeś ich i zostały z zakupionego silnika, czyli nie wiadomego pochodzenia i stanu ??
  
 
takie rzeczy się zdarzają i to własnie przy przekładkach silnika. Dwie przekładki robiłem i w obu były problemy z częściami które do tej pory działały.
  
 
i masz gotowe potwierdzenie w praktyce
a nie tylko czystą teorią Cię zarzucamy
  
 
Cytat:
2013-01-23 15:29:34, maly10001 pisze:
jeżeli do cewki do chodzi a dalej już nie tooo.......... idąc drogą dedukcji podmień cewkę

Tak i powietrze w kole zapasowym.przestan pieprzyc glupoty bo zielonego pojecia nie masz.
  
 
Cytat:
2013-01-23 16:13:23, maly10001 pisze:
albo dziwnym cudem padły Ci wszystkie świece na raz chyba że nie zmieniałeś ich i zostały z zakupionego silnika, czyli nie wiadomego pochodzenia i stanu ??

baju baju bedziesz w raju.Włacz zapłon i patrz czy drgnie wskazowka obrotomierza.

[ wiadomość edytowana przez: Bentley dnia 2013-01-23 17:41:45 ]
  
 
Cytat:
2013-01-23 17:32:40, Bentley pisze:
Tak i powietrze w kole zapasowym.przestan pieprzyc glupoty bo zielonego pojecia nie masz.


Skoroś taki mądry i skory do pisania to może udzielisz pomocy na problem kolegi, zamiast pisać takie bzdety. Na co to? Żeby denerwować innych? Dowartościować się? Pisz na temat zamiast czepiać się innych mądralo.