Zagadka-co zamiast żółtka ma 7gsi?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak wygląda pod maską:



-----------------
Stahu
  
 
czerwone cinquecento?
  
 
Matiz, przecież widać że silnik ma 3 cylindry
 
 
moj typ tez mial 3 cylindry
  
 
3x2

-----------------
Stahu
  
 
...Ty lepiej wklej, jak aso z 3-city profesjonalnie zamontowało akumulator


na tylnej ściance akku jest naklejka z reklamą ASO, ASO to samo co na ramce tablicy! Takie kufa profi ASO !

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2012-08-23 22:37:29 ]
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:23:51, Stahu pisze:
3x2

Matiz bi-moto?
 
 
S type ?
  
 
Montaż akumulatora w pojeździe wymagał dodatkowego wzmocnienia dwoma blachowkrętami



-----------------
Stahu
  
 
We have a winner:



-----------------
Stahu
  
 
2.5 czy 3.0??
akurat ostatnio cos tam grzebalem przy takim sprzecie
  
 
tez nam sie podobaja jaguary, ale raczej te starsze, nawet kiedys myslelismy o kupnie
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:41:16, serek_elite pisze:
2.5 czy 3.0?? akurat ostatnio cos tam grzebalem przy takim sprzecie




Mówi że 3.0 ale jeździ jak 2.5

-----------------
Stahu
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:46:34, Stahu pisze:
Mówi że 3.0 ale jeździ jak 2.5


moze cos nie tak z pedalem gazu i otwiera przepustnice na 3/4

edit: XJ6 tez sa fajne

[ wiadomość edytowana przez: serek_elite dnia 2012-08-23 22:51:27 ]
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:46:34, Stahu pisze:
Mówi że 3.0 ale jeździ jak 2.5



przed odpięciem akku jeździł jak 4,0

serio, coś się poresetowało
  
 
Cytat:
2012-08-23 22:53:43, 7gsi pisze:
przed odpięciem akku jeździł jak 4,0 serio, coś się poresetowało


jakies inne objawy poza strata mocy?

  
 
nie, to raczej nie tyle strata, co zmiana charakterystyki pracy skrzyni.

wcześniej zmiana biegów niezauważalna - dosłownie - za to po depnięciu redukował o 2 i ostro darł laczki do przodu. Teraz jakby sie nie mógł zdecydować na zmianę, mimo braku włączenia "sport" ciągnie do trochę wyższych rpm niż wcześniej, pewnie musi się komp od nowa nauczyć. Na razie zrobione tylko kilka km od zmiany akku Przy przepustnicy nic nie dotykane, autoadaptacja niepotrzebna wg mnie.

  
 
no i zostałem zasypany na pw


takie sobie cuś, fura prawie jak omega.
foty autorstwa poprzedniego usera, ja jeszcze nie robiłem swoich - na razie ciągle coś naprawiam. Hobby takie









podoba mi się jak to jeździ, zestrojenie ukł kier i zawiasu pachnie fordem. Fordem w sumie pachnie wszystko czego tu się dotknie
  
 
kolejnej doktoryzacji c.d.

"w/g instrukcji po ponownym podlaczeniu akumulatora podczas jazdy moga wystepowac nietypowe objawy uklad sterowania dostosuje sie po przejechaniu min 16 km"

16km przejechane, wsio bangla, akku padł przez nadmierne zasysanie prądu na postoju - puszcza moduł FCM i RCM. Kot to wiekszy laptop z kółkami
  
 
Hmmm, ale czemu invalida?