Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacol_placol F&F Wolny Słuchacz :) 126p 1,2mpi, Octavia. warszawa | 2013-01-08 08:20:07 Ja mam 18L a wlewam z 16. Stacji tera co chwila wlewam i wio |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2013-01-13 14:14:45
Widziałeś mojego BISa, widziałeś mój zbiornik paliwa oraz ilość wolnego miejsca. Mógłbym spokojnie włożyć tam zbiornik 40 litrów, tylko nie widzę po prostu sensu. Jak jacol zauważył stacji masz teraz od liku -o wyboru i dosłownie do koloru. A po co dociążać sobie samochód na co dzień, jeśli w długą trasę jedziesz raz-dwa razy do roku na zlot np do Czech czy na Węgry? Wydaje mi się, że na te dwa razy lepiej wziąć kanister. Chyba, że masz drugi zbiornik w garażu i jego wymiana jak w moim przypadku nie zajmuje więcej niż 20 minut. Wtedy o tak - zdecydowanie na tak. Inaczej raczej rzecz mało potrzebna. A z miejscem na rzeczy w zwykłym maluchu jeszcze trochę masz - choćby całe tylne siedzenie, u mnie są niby dwa bagażniki, ale z przodu to raczej techniczny - koło zapasowe, klucze, inne rzeczy samochodowe, a z tyłu - cóż - coś tam włożę, ale i tak mam kufer, który rewelacyjnie rozwiązuje wszelkie problemy i limity z miejscem. Swoją drogą znowu taki kufry pojawiły się w Feuvercie za 299zł. [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2013-01-13 14:19:29 ] |
ATi Fiat 126p Żory | 2013-01-20 13:03:33 Tak to wygląda na przykładzie BMW:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=2932&mospid=47172&btnr=16_0004&hg=16&fg=05&hl=26&lang=pl |
fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2013-02-02 22:43:36
jadąc na węgry tankujesz w pl i nastepne tankowanie również w pl bo zabierasz 30l w baku a dodatkowe 10 - 20l umożliwia ci ponowne tankowanie w pl ATI niewiem czy dobrze widze ale połączone są jedną dużą rura plus odpowietrzenie na górze ??? |
deksio warszawa | 2014-09-27 21:31:32 Kiedyś w okolicach 1989 roku w Kłodzku był facet co robił takie zbiorniki do malucha. Robił to masowo bo takie było zapotrzebowanie. Do takiego zbiornika wchodziło o ile pamiętam 34 litry, a to starczało na kurs z Kłodzka do Wiednia i z powrotem. Różnica ceny za paliwo w Polsce i w Austrii, a nawet w Czechosłowacji była taka że koszty przeróbki zwracały się po pierwszym kursie do Wiednia. Drugi zbiornik był robiony z innego zbiornika maluchowskiego, oba były połączone dwoma rurkami więc paliwo swobodnie przepływało. Jedno połączenie na górze, drugie przy samym dnie. Ten drugi wchodził po drugiej stronie nad wahaczem. Pewnie w Kłodzku znajdziesz go bez problemu, albo może ktoś ma w garażu taką przeróbkę. |