Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2013 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Warszawa jest fajna, ale nie mam nerwów na składanie z kawałków auta. Jestem innym typem kolekcjonera - wolę gotowe modele. Ale Warszawa M20 jest naprawdę super. Proponuję założyć odrębny wątek dla Warszawy M20. Tutaj piszmy tylko o KAP. Jaki numer specjalny obstawiacie? Wiemy już, że Stratopolonez to mrzonki.
  
 
Mnie ucieszyłby fiat 125 pogotowie oraz biała nysa n-59/501 milicja.

[ wiadomość edytowana przez: robo72 dnia 2013-01-19 14:16:52 ]
  
 
Wiem że moge narazic się tu niektorym, ale ja czekam na dalsze autobusy :Sana i Autosana. Nie oznacza to jednak ze niebylbym zadowolony z kolejnymi polskimi autami wkońcu troche ich jeszcze zostało.
  
 
Ale dlaczego się narazisz? Ja i te autobusy i pogotowie i wozy MO akceptuję. Liczę, że DEA wyda wzorem serii rosyjskiej osobno auta służbowe
  
 
A może by DeA wyjaśniło czemu Fiat 125p MR'75 ma czarne plastiki na kołach? Przecież takie ni były tylko blaszane...
Za kolor duży plus, bo takie faktycznie były.
A kiedy zniknęły kły ze zderzaków?
 
 
Kły zniknęły razem z pojawieniem się modelu MR 75 i nowego zderzaka. Niekiedy zdarzało że kłów nie montowano w pickupie i prototypach np. kabriolecie.
  
 
A CO SADZICIE O TYM?Tytuł strony
  
 
Cytat:
2013-01-20 09:35:36, piopio30 pisze:
A CO SADZICIE O TYM?Tytuł strony



Widzę,że firma Daffi po Polonezach,Warszawach i Fiatach 125p wzięła się za Żuki.
Wyglądają one całkiem ładnie.prawie jak z KAP.
Piszę prawie,bo Daffi do poziomu IXO ma jeszcze daleko.
Niemniej jednak Żuczka warto kupić chociażby w celu porównania

Cytat:
2013-01-19 19:22:01, Meduza pisze:
A może by DeA wyjaśniło czemu Fiat 125p MR'75 ma czarne plastiki na kołach? Przecież takie ni były tylko blaszane...



Widocznie skośnookim pomyliły się wersje.
Nie ma co płakać,bo blaszane koła będzie można zawsze przeszczepić z pick-upa
  
 
A to znacie ???
  
 
Cytat:
2013-01-20 11:43:09, przemo93 pisze:
Widocznie skośnookim pomyliły się wersje. Nie ma co płakać,bo blaszane koła będzie można zawsze przeszczepić z pick-upa


Lepiej dać koła z poloneza, przynajmniej będą miały prawidłowy wzór
  
 
tego meblowozu były chyba ze 2 sztuki tylko.
  
 
piopio30 - wspaniale wygląda ten odrestaurowany Star Meblowóz. Dobrze, że w końcu znalazł się pasjonat z pieniędzmi i go wyremontował. Pamiętam jak przez dłuższy czas wisiał na Allegro. Był w opłakanym stanie. Poniżej jedno ze zdjęć z tej aukcji.

Nie miał bym nic przeciwko, gdyby DeA wydało jego modelik.

[ wiadomość edytowana przez: jarecki78 dnia 2013-01-20 20:34:18 ]
  
 
A propos tego meblowozu; Patryk Mikiciuk z muzeum w Otrębusach zrobił o nim jeden z odcinków Legendy PRL. Super auto, kawał historii.

BTW. piopio30 nie czytasz prywatnych wiadomości więc jestem zmuszony napisać tutaj. NIE PISZ Z CAPS LOCKIEM proszę. Ślepi nie jesteśmy. To forum jest mam nadzieję tak czytelne, że nie trzeba pisać WIELKIMI LITERAMI


[ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2013-01-20 23:54:04 ]
  
 
Ładnie odnowili ten meblowóz,bo to kawał historii i byłaby wielka szkoda,jakby poszedł na żyletki.
O ile dobrze wiem,jeden z egzemplarzy grał w "Podróży za jeden uśmiech" z 1972r.
Przewoził tam meble drugiego życia,czyli prościej mówiąc trumny
Swoją drogą Star Meblowóz został bardzo ciekawie opisany na łamach niedawnego "Classicauto".
Szkoda,że mieliśmy tak mało ciekawych samochodów (piszę o liczbie w skali światowej,nie krajowej).
Być może jeszcze gdzieś w krzakach kryją się kolejne białe kruki.
Trzeba będzie ubrać się ciepło i iść poszukać.
A nóż widelec ktoś coś jeszcze znajdzie
  
 
Witam koledzy

Nie mogłem się doczekać, na Stratopolonez i wreszcie, że to kaczka.Szkoda, że ​​są tacy, którzy nadużywają tej sytuacji. Dobrą wiadomością jest to, że mnie przybył Multikar M25 od Atlasu. To jest bardzo fajny model. Dotychczas w serii najlepsze.


  
 
Co Wy na to,aby w KAP ukazał się Volkswagen Golf I GTI?
myślę,że zasługuje on na miejsce w KAP gdyż jest kultowy jak mało które auto.
Może nie był on tak często spotykany jak podstawowa wersja Golfa,jednak jest to jeden z najsłynniejszych samochodów świata i powinien zaparkować w gablotce obok Garbusa i Passata.
Oprócz Golfa GTI czekam także na Jettę II sedan,bo to swego czasu również był popularny pojazd na naszych drogach (niektóre egzemplarze można nadal spotkać).
Możecie się ze mną zgodzić lub nie - wybór jak zawsze pozostawiam wolny

  
 
Z volkswagenów to: jetta, bus (bulik) i ewentualnie 1600. A golf jak już to 5d jeszcze, ale wystarczy w sumie tych golfów jak dla mnie.
  
 
Witam
Jak dla mnie GTi by pasował ale równie dobrze pasuje Santana pod względem popularności.Dodatkowo GTI można kupić u innych firm(chyba Minichampsa),a lepiej chyba prosić Dea o polskie auta,których nie produkuje żadna firma.
Zamiast Gti dobrym pomysłem byłoby Polo 86c!


[ wiadomość edytowana przez: Driftking dnia 2013-01-22 16:38:53 ]
  
 
a ile Ty czlowieku tej santany wogole w Polsce widziales? polo bylo wiecej, ale raczej w latach 90. i jakos nie bardzo mi to polo pasuje do serii - bardziej wlasnie bulik, gold 5d, jetta i 1600. Zreszta najlepiej poogladac polskie filmy z lat PRL i mozna zobaczyc, co jezdzilo w Polsce a co nie (ew. baze z autami z filmow).

[ wiadomość edytowana przez: cichy_555 dnia 2013-01-22 17:20:37 ]
  
 
Cytat:
2013-01-22 17:18:11, cichy_555 pisze:
a ile Ty czlowieku tej santany wogole w Polsce widziales? polo bylo wiecej, ale raczej w latach 90. i jakos nie bardzo mi to polo pasuje do serii - bardziej wlasnie bulik, gold 5d, jetta i 1600. Zreszta najlepiej poogladac polskie filmy z lat PRL i mozna zobaczyc, co jezdzilo w Polsce a co nie (ew. baze z autami z filmow). [ wiadomość edytowana przez: cichy_555 dnia 2013-01-22 17:20:37 ]


Ja tylko porównywałem,że Gti było mniej więcej tyle co Santan,i muszę cię zaskoczyć-zdarzały się.Moja przyjaciółka jechała Santaną do ślubu.Był to rok 1982.