[MK I] Nie odpala po zmianie silnika -> nie ma iskry - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-01-23 17:39:15, Maylo pisze:
Skoroś taki mądry i skory do pisania to może udzielisz pomocy na problem kolegi, zamiast pisać takie bzdety. Na co to? Żeby denerwować innych? Dowartościować się? Pisz na temat zamiast czepiać się innych mądralo.

Pisze tak bo zielonego pojecia kolega nie ma a pisze takie brednie.ja juz mu napisalem co ma zrobic.
  
 
Cytat:
2013-01-23 17:42:43, Bentley pisze:
Pisze tak bo zielonego pojecia kolega nie ma a pisze takie brednie.ja juz mu napisalem co ma zrobic.


Nie widzę żebyś gdziekolwiek udzielił sensownej odpowiedzi, no chyba że w poście który przed chwilą edytowałeś... Wiem co masz na myśli z tym obrotomierzem - podejrzewasz niesprawnego Edisa. Szczerze to wątpię w to. Skoro auto jest świeżo po swapie to szukałbym lepiej przy wtyczkach, ew. posprawdzał wiązkę bo od wyjmowania i wsadzania silnika coś mogło się naderwać.
  
 
Cytat:
2013-01-23 17:53:38, Maylo pisze:
Nie widzę żebyś gdziekolwiek udzielił sensownej odpowiedzi, no chyba że w poście który przed chwilą edytowałeś... Wiem co masz na myśli z tym obrotomierzem - podejrzewasz niesprawnego Edisa. Szczerze to wątpię w to. Skoro auto jest świeżo po swapie to szukałbym lepiej przy wtyczkach, ew. posprawdzał wiązkę bo od wyjmowania i wsadzania silnika coś mogło się naderwać.

No to niech nie pisze takich bzdur ze cewka albo swiece.Nie ze niesprawnego edisa moze czujnik walu albo zasilanie edisa.

[ wiadomość edytowana przez: Bentley dnia 2013-01-23 18:02:12 ]
  
 
mi po swapie też nie chciał palić.
Problem się rozwiązał po podłączeniu bezpośrednio "+" ze stacyjki pod rozrusznik.
Czyli rozrusznik ---> stacyjka omijając skrzynkę bezpieczników.
Ja zmieniałem silnik z 1,6 mk7 na RQB mk6. Różnica generacji.
  
 
Do sprawdzenia sa impulsy na cewce czy dochadza potem mozna gdybac dalej.Ale watpie w to zeby dochodzily.Mam prosbe do maly10001 od dluzszego czasu cie obserwuje i wydaje mi sie ze powinienes opuscic to forum te twoje usmieszki itp sa zalosne.Chcesz kolege wpedzic w niepotrzebne koszty??Jakby tak mechanicy robili a moze to a moze tamto podmien to by z torbami poszli.

[ wiadomość edytowana przez: Bentley dnia 2013-01-23 18:16:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bentley dnia 2013-01-23 18:18:10 ]
  
 
odezwal się znawca. widac że kolega pisze swoje sugestie co moze jemu się przydazyly... kolego weź se wypij melise na uspokojenie lub baranka o sciane dobrze kolega pisze bo jak ma stary silnik to co to za problem przelozyc i sprawdzic? żadnych kosztów nie poniesie bo ma a sprawdzic warto

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
a ty mase na silniku masz?
  
 
Cytat:
2013-01-23 19:02:16, PiEkU pisze:
odezwal się znawca. widac że kolega pisze swoje sugestie co moze jemu się przydazyly... kolego weź se wypij melise na uspokojenie lub baranka o sciane dobrze kolega pisze bo jak ma stary silnik to co to za problem przelozyc i sprawdzic? żadnych kosztów nie poniesie bo ma a sprawdzic warto

Nie krytykuj uzytkownika bentley bo ma racje kolega maly pisze brednie od dluzszego czasu.Nic mu nie da zadne podmienienie cewki bo to nie pada od tak.Gdzies cos z kablami jest nie tak a nie zadna cewka.Poza tym to co napisal z tymi swiecami to smiechu warte jest czemu moderator tego uzytkownika nie zablokuje to nie rozumiem.

[ wiadomość edytowana przez: Gangster2 dnia 2013-01-23 20:03:36 ]
  
 
Cytat:
2013-01-23 20:00:48, Gangster2 pisze:
Nie krytykuj uzytkownika bentley bo ma racje kolega maly pisze brednie od dluzszego czasu.Nic mu nie da zadne podmienienie cewki bo to nie pada od tak.Gdzies cos z kablami jest nie tak a nie zadna cewka.


Gangster2 - staż na forum 1 dzień, konto założone dziś o 19:58 - to ty Batigol ?


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2013-01-23 20:02:57 ]
  
 
Słuchaj jak co mam u siebie sprawne cewki jak co na podmianę. Ewentualnie też mogę luknąć do auta jakbyś chciał, może coś mi się rzuci w oczy Tylko daj cynę kiedy masz czas


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-01-23 20:03:27 ]
  
 
Cytat:
2013-01-23 20:00:48, Gangster2 pisze:
Nie krytykuj uzytkownika bentley bo ma racje kolega maly pisze brednie od dluzszego czasu.Nic mu nie da zadne podmienienie cewki bo to nie pada od tak.Gdzies cos z kablami jest nie tak a nie zadna cewka.Poza tym to co napisal z tymi swiecami to smiechu warte jest czemu moderator tego uzytkownika nie zablokuje to nie rozumiem. [ wiadomość edytowana przez: Gangster2 dnia 2013-01-23 20:03:36 ]

czy ty chłopie nie rozumiesz po polsku =NIE CHCEMY CIĘ TU? BATIGOLU,BENTLEYU GANGSTERZE DZIECKO NEOSTRADY?
  
 
Cytat:
2013-01-23 13:43:53, kdraspa pisze:
Nie mam immobilisera....



Cytat:
2013-01-23 14:33:03, kdraspa pisze:
Kurcze wszędzie piszą, że to podchodzi plug&play bez żadnych kombinacji, a mi się wydaje, że będzie trzeba szukać wiązki i kompa bez immo



To w końcu masz immo czy nie masz? We wróżki nie ma się co bawić, posprawdzaj wtyczki dokładnie. Paliwa też nie masz czy tylko iskry?
  
 
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, wczoraj dzwonił mechanik i stwierdził,że winny jest impulsator przy kole zamachowym -> nowy silnik jest od automata, a ja mam manula, nie wiem ile w tym prawdy, ale dam mu szansę
  
 
Wiec tak, autko odebrałem, ale nie chodzi na 4-ty cylinder. Doktor twierdzi, że winna jest albo instalacja elektryczna (standard w każym fordzie) -> jej stan pozostawia wiele do życzenia, albo problem z podciśnieniami Silnik jest w bardzo dobrym stanie, mierzona była kompresja i wszystko ok, jest iskra na 4-tym cylindrze, ale nie ma paliwa (

Teraz pytanko czy to może być wina wtryskiwacza ? Gdzie mogę jeszcze szukać problemu, myślałem o cewce, ale wtedy nie chodziłby na dwa gary.... Po mału mam dość problemów z Tym samochodem i tą marką.
  
 
Cytat:
2013-01-25 11:08:41, kdraspa pisze:
[...] Po mału mam dość problemów z Tym samochodem i tą marką.


Z każdym autem które kosztuje mniej więcej tyle co ess byś miał mniejsze lub większe problemy . Tu nie ma reguły
  
 
Cytat:
2013-01-25 11:18:47, Maylo pisze:
Z każdym autem które kosztuje mniej więcej tyle co ess byś miał mniejsze lub większe problemy . Tu nie ma reguły


Wiem miałem essa mk5 i chodził jak złoto, żadnych problemów, a tu niby droższe autko, lepszy komfort, wyższa klasa i w kółko jakieś problemy i to grube
  
 
Dziwne jest to, że mam sekwencyjną instalację LPG i po przełączniu się na gaz powinny chodzić wszystkie cylindry, nawet gdybym wypiął wszystkie wtryski benzynowe... a tu na gazie nie hula ten gar też
  
 
Cytat:
2013-01-25 11:34:29, kdraspa pisze:
Dziwne jest to, że mam sekwencyjną instalację LPG i po przełączniu się na gaz powinny chodzić wszystkie cylindry, nawet gdybym wypiął wszystkie wtryski benzynowe... a tu na gazie nie hula ten gar też



Ja mam to samo z foką prawie za każdym razem po dłuższym postoju. Daj mu polatać z pare minut. U mnie przechodzi najszybciej na wolnych obrotach.


EDIT: U siebie podejrzewam układ zapłonowy.

[ wiadomość edytowana przez: SEGE dnia 2013-01-25 11:38:26 ]
  
 
Cytat:
2013-01-25 11:36:38, SEGE pisze:
Ja mam to samo z foką prawie za każdym razem po dłuższym postoju. Daj mu polatać z pare minut. U mnie przechodzi najszybciej na wolnych obrotach. EDIT: U siebie podejrzewam układ zapłonowy. [ wiadomość edytowana przez: SEGE dnia 2013-01-25 11:38:26 ]



Przeleciałem z Gryfina do Szczecina 40 km z czego kilkanaście autostradą i nic, próbowałem różnych obrotów -> mniejszych, większych, grzał się przed trasą prawie 30 minut
  
 
Cytat:
2013-01-25 11:41:38, kdraspa pisze:
Przeleciałem z Gryfina do Szczecina 40 km z czego kilkanaście autostradą i nic, próbowałem różnych obrotów -> mniejszych, większych, grzał się przed trasą prawie 30 minut



No to mój po paru km max załapuje. Ciężko stwierdzić co to może być ale jeśli to samo się dzieje na lpg i benie no to dla mnie układ zapłonowy jest wadliwy. Ja na sam początek będę zmieniał świece na denso, mam ngk i chyba się już kończą, później przerzucę przewody bo akurat mam jeden wolny kpl no i cewka najdroższy biznes. Mam beru od ponad roku. Miałem zaufanie do tej firmy i mam nadzieje że jest dobra choć zaczynam powątpiewać.

Pewnie nie miałeś okazji sprawdzić lub zauważyć czy szarpie gdy np. pada śnieg lub ewent ktoś przed Tobą żuca chmurę pyłu spod kół?