[MKVII] Nietypowy problem z obrotami - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dodam jeszcze że:
-Najpierw odpiąłem czujnik prędkości. Bez zmian
-Wyczyściłem silnik krokowy i przepustnicę w preparacie do czyszczenia aluminium. Syfu było od groma. Nic nie pomogło. Po za tym w kolektorze dolotowym znajduje się olej!
-Wymieniłem silnik krokowy na nowy i się zaczęła jazda.


Silnik na zimnym wariuje, od 1000-1400 faluje i to dość szybko, szarpie nim. Jak się trochę rozgrzeje i przejdzie w LPG to można jakoś jeździć. Ale wisi znowu na obrotach, nawet 2000 i nie spada...
No i najważniejsza rzecz... Buczy/wibruje coś gdy jest w fazie falowania... Wcześniej też coś od czasu do czasu zawibrowało na wolnych obrotach i było to wyczuwalne tylko w podłodze albo w pedale na wolnych obrotach ale nie znalazłem przyczyny. Teraz to jest taka wibracja że słychać ją z zewnątrz auta...

[ wiadomość edytowana przez: Clipper dnia 2013-03-20 16:55:26 ]
  
 
Witam. Podepnę się pod temat. Mam znajomego co sprzedaje częsci do samochodów i mówił mi że kupując nawet nowy krokowiec on juz moze byc walniety. Wiec jak wymieniłeś na nowy to sprawdz jeszcze jak bedzie na tym starym z powrotem. LUb tak jak ja mialem ze nie dokrecilem krokowca odpowiednio mocno i tez mi sie cuda dzialy.
  
 
miałem podobny problem, u mnie winowajcą okazało się odpowietrzenie skrzyni korbowej. Nie orientuję się jak to jest w 1.8 w moim 1.6 16v przetarte było gumowe kolanko pod cewką zapłonową,wymieniłem i jak ręką odjął
  
 
Moim zdaniem dziura w tłumiku się powiększyła i stąd problemy z lambdą i zarazem z obrotami, uszczelnij tłumik dla sprawdzenia, czy objaw zniknął. Sonda ma złe informacje bo nie ma odpowiedniego ciśnienia w układnie spalinowym.
  
 
Kolego przerabiałem to chyba 3 lata temu.Nie wymieniaj żadnych części tylko przewody podciśnienia zacznij oglądać.Jak już wcześniej koledzy pisali odpowietrzenie skrzyni korbowej,ale w moim przypadku ten wąż co wchodzi do kolektora był już uszkodzony.Po zamontowaniu normalnego węża problem się rozwiązał.Acha chłopaki i nie piszcie takich głupot"ten typ tak ma" bo te silniki jak maja wszystko jak należy to chodzą idealnie.Mój 1.6 16V ma przebieg 202tyś jeżdzę na gazie (stag4) juz 3 lata i chodzi idealnie,a też miałem problemy z falowaniem.
Wpisz w wyszukiwarkę "test pisaka"