[OGÓLNE]Dobranie kompa do cabrio mk6 94r 1.6 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie.

Przypadkowo nabyłem takie cabrio, które niestety nie odpala - właściciel twierdzi że to skrzynka bezpieczników ale z kompem tez było coś kombinowane bo w aucie leżały już 3.. Nie jestem też pewny który był oryginalnie w tym aucie..

Jak dobrać kompa do tego silnika? Najlepiej żeby nie miał immo ale ważniejsze żeby po prostu odpalił..

Słyszałem że dobór zależy od tego czy w aucie jest zewnetrzny edis4.. Tu go chyba raczej nie ma..



[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2013-02-09 21:33:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-02-18 12:37:02 ]
  
 
jak nie masz edisa przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy to moj komp Ci podejdzie, tylko że on z imo ...
  
 
no wlasnie nie mam:




A immo w tym aucie powinno być w kompie czy jest zewnętrzne? Bo doczytałem że były różne..

Jeśli masz do tego kompa kluczyki a przynajmniej transpondery z nich to bede zainteresowany i chcialbym spróbowac..
  
 
Wydaje mi się że to jest ori komp:

Kwestia gdzie jest immo bo ono też może być problemem i czy jak zmienie kompa wraz z transponderami w kluczykach to zadziała..?
  
 
hmmm, chyba najprostszym sposobem aby dowiedzieć się czy twoje cabrio ma imo, będzie zdjęcie obudowy stacyjki i sprawdzenie czy na stacyjce znajduje się "coś". to coś nazywa się pętlą imo
  
 
ale ja wiem że ma immo, ma pętle przy stacyjce i diode przy zegarku.

Tylko czy wystarczy że wsadze kompa bez immo?
Albo kompa z immo od dawcy i bede mial tez transpondery z kluczykow?

czy jest jeszcze jakis modul posredni?
  
 
jak robiłem swapa, to komp bez imo był i wszystko działa dobrze. Diodę od imo mam, ale nie świeci ona, bo mam kompa bez imo. Żadnych kluczyków nie potrzebowałem zmieniać itp. Sam komp bez imo i po problemie .
  
 
po prostu wyczytałem ze były wersje z zewnetrzym modulem immo "pats" i wtedy trzeba też obejsc ten sterownik..
  
 
Nie trzeba. Ja mam PATS i cuda wianki - wrzuciłem kompa z mondka bez immo i działa bez żadnego "ale". Po miganiu diody powinno się dojść do tego, który komp jest od tego auta, ale jak ona miga w takim momencie to za diabła nie pamiętam... Masz 3 kompy i jeśli wszystkie 3 mają wewnętrzny EDIS to może uda się to wyłapać - w końcu na dwóch kompach będzie migało inaczej niż na tym jednym prawidłowym Jak nie wiesz czy kompy mają zintegrowane EDIS'y czy nie i nie będziesz mógł tego na necie znaleźć, zdejmij obudowę. Od razu widać układ oznaczony EDIS jeśli jest zintegrowany.
  
 
pokaż numery seryjne pozostałych kompów albo chociaż je tu przepisz.
  
 
sorry poprtawka są 2 kompy.


jeden to ten z tego auta ale albo sam komp jest uwalony albo uwalilo sie immo - ma wbudowanego edisa.

drugi komp jest z mk7 - sądzac po numerach.. jest to eec-IV czyli niby mogłby być dobry ale ma immo a ja nie posiadam transpondera..
  
 
Napisz do czapy, miał sporo kompów na sprzedaż za bagatelne kwoty ale może coś utargujesz.
  
 
Cabs odpalony

Okazało się że oprócz trafionego kompa było namieszane we wiązce - ktoś już próbował ominąć immo ale spieprzył robote, a co najgorsze nie oznaczył kabli przed robotą przez co nie mogłem wrócić chociażby do punktu wyjściowego.

Niestety niezbędna była wymiana wiązki - po wymianie auto zagadało - nigdy nie widziałem tak pięknie chodzącego 1.6 !

Wnętrze zostało zdemontowane do zera wraz z kokpitem - tapicerka została wyprana, a instalacja elektryczna przywrócona do stanu pierwotnego (pod deską też ktoś nieumiejętnie działał).

Natrafiłem także na wspomniany zewnętrzny moduł PATS - znajduje się na ścianie grodziowej za poduszką powietrzną pasażera. Postaram się pstryknąć foto


Na przyszłość: komp ENVY jak i HAWK nie posiadają immo - sprzedający wprowadził mnie w błąd informując, że ENVY był w tym aucie oryginalnie.
  
 
to teraz foty
  
 












Dach jest taki "uczesany" po myciu myjką

Wnętrza na chwilę obecną nie ma. Najlepsze jest to że auto posiada na wszystko wiązki - el. szyby, halogeny, podgrzewana przednia szyba, klima..



[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2013-02-18 13:15:37 ]
  
 
piękne to. ... .
  
 
Kumpel zrobił już półkę pod aku - na bank już nie będzie cieknąć

Myślę że dziś poskładam środek do końca i podłączę sterownik centralnego na pilota
  
 
Fajny jest! Aż chwilami sam nabieram chęci na takiego cabsa na lato
  
 
teraz dach namoknięty, na mróz i otwórz go rano