[Kleszczak] Skoda Fabia 1.4 16V - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może się mylę co do nowszych vag-ów. Ale np z leonem z pierwszej generacji to nie było dużego problemu. Elektronika, a raczej wiązki w vag-ach jak by uniwersalne po za kilkoma szczegółami. A np w accordize VII już jest problem z modułami szyb, bo są inne dla europy i angli. I mimo iż moduły wymienione to poszczególne piny się różnią rozmieszczeniem i są kwiatki, bo honda nie zastosowała pełnego can-a.
  
 
Nie zapominaj ze nie tylko deska ale i przelaczniki na drzwiach i wiazka, szyb, lusterek, centralnego, podgrzewania bo jak wiesz modol caly sterujacy jest w silniku szyb

dodatkowo silnik z prawej strony w tej wersji nie pasuje ale jest opcja wyciagasz plytki z modulami same i przekladasz a skad wiem bo siostra ma ta sama wersje Lauri & clemente jakos tak ale miala jeszcze od tych bajerow co ty masz xenon i spryskiwacz chowany w zderzaku i jej poszedl glowny silnik sterujacy 0,5 roku szukalem ceny chcieli 500zl za euro a z angola 50 ;D kupilem przelozylem plytki i wio dziala do dzis

reszta to samo z wyposazenia grzanie foteli bajka zima

ona ma z rocznika 2002 jedyne z czym bol to niestety wiazka zgnila :/ i mechanizmy szyb przednie poszly oby dwa ale to wiadomo bol fabii1 i w skodzie tez tego nie ukrywaja no i zaczyna wchodzic ruda w kilku droponych miejscach

GRATKI ZAKUPU to widze 2 taka wersje oprocz mojej w rodzinie
  
 
no dzięki za podpowiedź z płytkami.
Wiem że to nie tylko deske przerzucić i chop siup.
  
 
kolejne środki czyszczące dzisja dostałem, doszły jeszcze pędzelki, ircha i kilka pierduł.
  
 
dzień owocny.
Rano wymiana termostatu w pewnym fiacie ale niestety chyba uszczelka pod głowicą.
Przed:


i po:


i efekt końcowy:

  
 
ledwo co kupił, to już wypucował pod maską
normalnie w weekend ja się biorę za mojego escorta...
nie może jakaś fabia być lepsza
  
 
Tak sie zastanawiam czy jest sens przekładki,nie wiem ile dałeś ale po niemczech można trafić ładną sztukę w dobrej kasie.żeby Cię więcej nie wyszło jak to jest warte.

-----------------
RS2000 light
była GSI 16V rally
Focus 1.8 tddi kombi
MK7 1.6 16V sprzedany
zbieram na EVO9 :)
  
 
nie będzie się opłacać a wyjdę na zero albo coś dopłacę.
Kupiłem ponieważ tutaj potrzebuję auta i to była alternatywa aby koszty przekładki były niskie oraz sam będę to robił o ile będę go przekładał.
Wiem że w Niemczech można wychaczyć dobry egzemplaż ale musiałbym po niego pojechać a to są też koszty.
Kupić w PL? obaj wiemy że te okazje za 7 tysięcy to wiadomo jakie.Już się przekonałem że lepiej dać więcej i nie narzekać.
Pucujęgo bo mam wolne i siedzenie przed kompem nudzi się trochę.
  
 
zanim wrocisz w zimniejsze strony to łunia EUUUUuuuu-ropejska powie ze Polska ma Wyspę w d..aleko.... i musi rejestrowac pojazdy z kierą po prawej.

i po sprawie. Ale pewnie przyjdzie pan Nigrus i Pan Mapet i "pożyczy" sobie Twoją Fabijakę ... jak to tam nigdzie niegdzie bywa.
  
 
Autko fajne, ale tą wersję będzie Ci ciężko przerobić.
Przekładka wyjdzie Cię tak z 4 tysiączki jak nic. Ciekawe, czy dostaniesz boczki drzwiowe w tym kolorze, nie mówiąc o desce.
Ale wypas masz konkretny .
  
 
a na jakiej zasadzie twierdzisz że 4 tysiące przekładka?
Boczki nie trzeba przekładać. Plastiki nie problem okleić beżowym materiałem o ile będę przekładał. W PL mam czym jeździć a tutaj preferuję kierownicę po prawej stronie.
Dziś auto wyczyszczone w środku i umyte z zewn. Wystarczyło abym polał wodą i wszelki bród spłyną razem z wodą, położyłem ponownie wosk.
Auto zatankowane, wyczyszczone czeka na lubą i wio zwiedzać UK.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-02-27 21:56:59 ]
  
 
auto dostało spolerowane lampy przednie oraz wszelkie widoczne odpryski. Pozostało wyprać wnętrze i lecieć do PL.
Między czasie padało trochę i zalało mi auto okazało się że od nowości nie był czyszczony tunel na podszybiu i kanały odprowadzające były zatkane.
tu porada jak wyczyścić klosze, jak uważacie że już wystarczy polerować to jeszcze trzy minuty trzeba.
Witam, przedstawię wam regenerację lamp przednich w aucie Skoda Fabia.
Lampy zmatowiałe, lekko żółtawe.
Nie były mega zniszczone i daleko im do lamp jakie widzimy na passatach b5 jednak czas na regenerację przyszedł i dla nich.
Lepiej gdy lampa jest wyciągnięta ale nie jest to konieczne.
Potrzebujemy:
Papier wodny zależnie od potrzeb, w moim przypadku wystarczyło 1500 i 2000 oraz pasta polerska.
W gorszych sytuacjach należy zejść z papierem niżej ale nie za nisko. 800 to już maks.
Taśma papierowa do obkejenia lampy aby nie zarysować lakieru.
Woda
Lampa przed zabiegiem:


owinięta papierem:


po przetarciu papierem 1500


i po przetarciu papierem 2000


a oto efekt końcowy po spolerowaniu pastą polerską do zarysowań w tym przypadku T-cut



Mam nadzieje że komuś się przyda.
wszelkie sugestie mile widziane.
  
 
Kleszczu wraca do Polski?
polerka wyszła zajebongo
zostawiasz sobie ten dupowozik i robisz przekładkę?
  
 
jeszcze nie wiem co z nim zrobię bo co chwilę coś się zmienia, jadę raczej nim a w PL mam czym jeździć tyle że z racji ubezpieczenia taniej przekładke zrobić niż tu rok ubezpieczenia posiadać.
  
 
Wypolerowane przednie lampy
Zlikwidowane odpryski tyle ile mogłem
Nowy tłumik końcowy
Glinka na niektórych elementach
Wosk turtle wax
Jutro pranie tapicerki i tyle z zabawy.
  
 
Auto w kraju, przejechało 2000km bez problemu, tutaj jeździ i zarabia na mnie.
Nic przy nim się nie dzieje, jeżeli go zostawię(mam czas do grudnia) to trzeba wymienić łożysko bo gdzieś w Belgii zaczęło szumieć.
Tyle w temacie.