[konus19] ESIOR mk7 RS2000 black&white - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2015-03-18 19:53:14, smallsize pisze:
Łukasz, moze podjade w sobote?



ja nie mam nic przeciwko, jarcyk chyba też nie będzie miał skontaktujemy się
  
 
Na razie nie ma o czym pisać
  
 
RS nadchodzi. Swapowanie rozpoczęte! Dzisiaj wytargaliśmy RQB. Sprawdziliśmy kompresje podczas wyciągania - tyłka nie urywa, ale tragedii nie ma. Ostania przejażdżka bezcenna


  
 
Może już stary jestem i głupim ale na mój chłopski rozum to zamiast super naklejek i swapa silnika wpierw pozbądź się zardzewiałych podłużnic i zrób podłogę na ziher bo tak patrzę i chyba robisz to od dupy strony
  
 
blacharze maja terminy, nikt na już nie weźmie samochodu. to chyba logiczne że lepiej coś robić niż stać w miejscu? Podłoga jest w porządku, nie ma dziur ani nic z tych rzeczy. Trzeba ją tylko wyczyścić i na nowo zakonserwować.


[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-03-20 22:02:33 ]
  
 
Wkońcu męski motor
  
 
Cytat:
2015-03-20 22:03:44, lukirs pisze:
Wkońcu męski motor


Jedyna słuszna decyzja Łukasz jaka podjales tym trza umieć jeździć

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Cytat:
2015-03-20 22:03:44, lukirs pisze:
Wkońcu męski motor



Jestem innego zdania,akurat dla mnie N7-ka to nic rewelacyjnego ,a swapy na ten motor robia sie juz oklepane ,wiem wiem , kazdy robi to co lubi ,jego wybór oby motor spisywal sie bez awaryjnie.
  
 
Cytat:
2015-03-21 16:51:36, iglaxr3i pisze:
Jestem innego zdania



Nikt nie jest doskonały
  
 
Też jestem zdania, że N7A z mtx-em daje więcej frajdy niż 2.0 z mdo. Mam możliwość jeździć tym i tym, mój coś nie domaga, nie chce się wkręcać jak trzeba, a i tak chyba lepiej jedzie niż kumpla 2.0 z mondka. Teraz jeszcze wydech zrobiłem, jak fajnie brzmi
  
 
Wymienione simeringi wału, uszczelnione pokrywy rozrządu, założona miska oczywiście z nową uszczelką, wymieniony uszczelniacz wybieraka skrzyni, założone koło zamachowe, sprzęgło i docisk, odczyszczona komora silnika i pomalowana na czarny połysk. Tyle z dnia dzisiejszego




[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-03-21 20:56:11 ]
  
 
Przyszły dzisiaj nowe przeguby i łożyska na tył. Trzeba było jeszcze kupić świece bo moje platyny z RQB nie pasują przecież

a po za tym... taka sytuacja:

  
 
w rsie takie same jak w 1.4 cvh.
  
 
Raczej jak w 1.6 CVH 105KM. Choć może mk5 1.4 też takie miał, tego nie wiem. Mk7 1.4 miał już inne
  
 
Dobrze wiedzieć ze pasują składaj skladaj czekam na odpal

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
RS złożony i jeździ. Obroty falują - krokowy do wymiany. Sprzęgło ślizga, jestem w trakcie dochodzenia co jest nie halo. A teraz konkretne informacje co zostało wymienione podczas swapa.

- uszczelka pokrywy
- uszczelka miski
- uszczelka wydechu
- uszczelka dolotu
- filtr powietrza
- simeringi wału po obu stronach
- przeguby zewnętrzne + osłony wewnętrzne
- cybant wydechu + uszczelka na łączeniu
- świece + kable zapłonowe
- uszczelniacz wybieraka skrzyni
- olej MOTUL 10W40 + filtr oczywiście
- olej do wspomagania
- śruby mocowania swożnia
- termostat
- łożysko sprzęgła
- filtr powietrza
-

i pewnie jeszcze coś ale nie pamiętam Komora silnika została wyczyszczona i pomalowana w czarny połysk. Blok silnika, miska olejowa, skrzynia biegów, przepustnica, krokowy, bagnet maski i zamek również. Pokrywa biała jak widać na zdjęciach, alternator, wszystkie koła pasowe i metalowe rurki teeeż białe Niby egr wyciąty i zaspawany. W szafie leżą nowe łożyska fag na tył, filtr paliwa + nowy zbiornik oraz duuużo środków do konserwacji podwozia. NiE obyło się bez strat - porysowany lakier na zderzaku i błotniku, złamany zaczep bagnetu maski. Założony spoiler zendera ze stopem, ale jest pomalowany strukturą do plastiku ze względu na brak funduszy. Swap pochłonął kupę czasu, nerwów i pieniędzy. Mam nadzieje że będzie dawał radość jak tylko ogarnę temat sprzęgła bo póki co można tylko toczyć cosworthy

Chciałbym podziękować jarcykowi za stalowe narwy i czas który poświęcił aby przeprowadzić ten przeszczep. Smallsize za pomoc i parę gratów które mi sprzedał, koledze pieku za pomoc przy elektryce, oraz mikattowi za parę wskazówek. Jeśli o kimś zapomniałem to przepraszam

Fotki:








[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-04-03 19:23:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-04-03 19:27:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-04-03 19:29:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: konus19 dnia 2015-04-03 19:31:39 ]
  
 
Kawał dobrej roboty z tym swap'em...

Na biało pomaluj jeszcze napis EFI i te paski na kolektorze ssącym
  
 
Cytat:
2015-04-03 20:45:12, Clipper_skce pisze:
Kawał dobrej roboty z tym swap'em... Na biało pomaluj jeszcze napis EFI i te paski na kolektorze ssącym


to fakt nie dosyć,że dobrze wygląda to jeszcze będzie dobrze zapi....miejmy taką nadzieję
  
 
łukasz przesun silnik na poduszce.

ja tam wiele nie zrobilem. co moglem to pomoglem
  
 
Kolejne n7a pod maska z tym slizganiem sprzegla lukirs dobrze prawi, jak to ne pomoze to sktzynia w dol i staraj sie dobrac tak zeby tarcza sprzegla byla takiej samej wielkoci jak klo zamachowe a jak jest mniejsza o jakiej 2cm to tez da rade ale docisk musi byc odpowiedni bo tez sa dwa rodzaje. Dosisk musi byc conajmniej szerokosci jak okladzina na tarczy sprzegla albo wiecej, nie moze byc wezszy bo bedIe slizgalo przerabialem temat.
Krokowy jqk sprawdmzasz poloz luzno pod maska, jak odepniesz silnik gasnie a faluje tez przez map/ ale nie elektrycznie tylko podcianienie, bo na odpietym mapie elektrycznie zapierd.la ze az milo/albo nieszczelnosc w dolocie. Zalezy bo jak sa trzy wahania obrotow i pozniej ok to sie nie przejmuj samo przechodzi po paru km.