[konus19] ESIOR mk7 RS2000 black&white - Strona 23

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A co w FAG jest złego w porównaniu do SKF?
  
 
tak pytam, bo zazwyczaj widzę że ludzie skf wrzucają .
Zwykłe pytanie po prostu

A osobiście FAG wiele mi nie mówi.
  
 
FAG chyba kupował kris i po chwili mu się rozleciało.
  
 
Ja kupiłem i założyłem TO , i niestety na jednym łożysku rolki sie wytłukły.
  
 
Założyłem fag bo się trafił komplet za 100 z wysyłka. Jeśli chodzi o rozpórkę to rurka jest okrągła. Była na niej naklejka ale mogłem odczytać jedynie 'escort gal'. Kupiłem ją w kolorze czerwonym ale nadawała się do malowania ;
  
 
jaj sobie nie róbcie.
SKF, FAG, Timken robią bardzo dobre łozyska,
FAG zaopatruje w łozyska m.in prosche, mercedesa, bmw ....
  
 
Fajnie wiedzieć. Tak jak trw i np. Koncówki drazkow w escorcie.

Konus sam oceni za jakiś czas zreszta. Cena podobna do Skf.
  
 
Ocenie te łożyska ale nie prędko bo mam jeszcze jeden pojazd - kolor żółty, całe 80cm3 pojemności i Niezle przyspieszenie od 0 do 30 :d

Info dla zainteresowanych - sprzęgło się robi, problemem było kolo zamachowe. Zobaczymy po złożeniu czy problem znikł. W następnej kolejności podluznice jada na spawanie ale jeszcze nie wiem do kogo :p będę dawał znać na bieżąco
  
 
Cytat:
2015-05-23 18:28:00, konus19 pisze:
Ocenie te łożyska ale nie prędko bo mam jeszcze jeden pojazd - kolor żółty, całe 80cm3 pojemności i Niezle przyspieszenie od 0 do 30 :d



czyżby czinqueczento w holenderskim gazie
  
 
Wskazówka - pali jakieś 2.5 litra benzyny na 100 :p
  
 
pewnie to żółta kosiarka a tak poważniej to pewnie skuterek albo pocket bike
  
 
Skuter skuter. Konus ma go od roku i nie chwalił sie jeszcze jazda. Chyba ciagle go robi . Hehe
  
 
Bo w tamtym sezonie zrobiłem tylko 500 km. Jak go kupiłem miał 5 tys przebiegu, ale to chińczyk i miał szalone 1.7 kucyka wiec ze świateł się zbierałem sto lat. W tym roku go odpowiednio przygotowałem i osiąga jakieś 5-6 kuni po remoncie silnika przynajmniej jest radość z jazdy i w 3 tygodnie trzasnalem 230km. Jak na skuter to sporo :p wrzucę wam fotkę jak będę miał dostęp do kompa :d
  
 
Sprzęgło zrobione. Jaki powód ślizgania? Lekko nierówna powierzchnia na kole zamachowym przez co tarcza dotykała tylko jakieś 1/4.. Wymienione koło (dzięki smallsize) i auto ZADUP** przy jeździe testowej objechałem najnowsze suzuki swift sport i od razu się banan na twarzy pojawił

no ale przecież musi być jakieś ALE. jak zwykle z resztą. auto przerywa, czasami go muli, zwłaszcza przy 3-4tys ale też nie zawsze. kable WN i świece nowe więc odpada. cewki dzisiaj podmieniałem i bez zmian, oprócz tego zapsikałem kontaktem wtyczki. nie chce nawet myśleć że to instalacja bo mnie szlak trafi... zastanawiam się czy mam wtryski dobrze podpięte, bo na 2ch parach sa 2 opcje. Kable tej samej długości, nie opisane, te same kolory kabli. Ktoś coś doradzi? dziwne że przez 2 tys km było ok, a teraz nagle cuda wyszły.

W dalszym ciągu nie mam węży do chłodnicy. Kupiłem od jakiegoś gościa na OLX niby od RSa 92 rok z maską garbatką, nawet mu zdjęcie silnika wysłałem żeby nie pomylił a i tak przyszło jakieś g****. Motocraft, ale napewno nie do tego silnika, więc jestem 60zł do tyłu. To tyle póki co..
  
 
zrob nowa wiazke do cewek, a nie baw sie w polsrodki. jak ci mowilem rob na spokojnie byles w goracej wodzie kapany i teraz sa takie tego skutki
  
 
rozbierz instalację wiązki silnika. Wyjęcie to 10 minut.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
i auto ZADUP** przy jeździe testowej objechałem najnowsze suzuki swift sport i od razu się banan na twarzy pojawił



No jeszcze nie raz będziesz miał banana bo auto potrafi zaskoczyć

co do przerywania to sprawdzałeś sondy?
  
 
Wrzuciłem wentylator i wiązkę od essa z klimą. Żeby były 2 biegi, bo grzeje się to cholerstwo okropnie. I jak zwykle 2 problemy wyszły. Jak wsadzę zworkę w kostkę od czujnika włączania wentylatora to się nie uruchamia, ani szybki ani wolny. Wentylator działa bo sprawdzałem na krótko. I teraz najciekawsze - podczas podłączania akumulatora chyba się zrobiło jakieś zwarcie i kompa upaliło, bo na zapłonie pompa paliwa pracuje cały czas, auto kręci ale nie odpala. Podmieniałem przekaźnik i nic. K*RWA MAĆ

  
 
skrzynka bezpieczników podmieniana i bez zmian. komputer wsadziłem do bolkowego RSa i też pracuje dobrze. zostaje wiązka z kompa do silnika. chyba że jakieś inne pomysły ?
  
 
Sprawdź wiązkę silnika, mogła się jakaś kostka rozpiąć jak napinałeś kable.