[tomex3] białe mkV xr3i cosworth replika 4x4 - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na początku nie wierzyłem w ten projekt ale teraz wiem że tu się robi a nie gada Także wiem że będzie dobrze
  
 
podoba mi sie to co robisz, wiekszosc ludzi z forum, łacznie ze mną myslała ze nie dojdzie do skutku ta replika. wielu juz było na forum którzy mieli ogromne plany i konczyło sie "magicznym zniknięciem"
  
 
Cytat:
2013-05-11 20:44:13, SEGE pisze:
Nic z czym nie można będzie sobie poradzić



No co TY

Za jakis czas sie dowiemy co bylo nie tak.

Jak juz zrobisz to auto to na priv napisz za ile mi to sprzedaz
  
 
Cytat:
2013-05-11 21:37:55, Seba pisze:
No co TY



A to co miało znaczyć?
  
 
ale jaka to przyjemność kupić gotowe ha ha na razie nie myślę o sprzedaży.Właśnie się zastanawiam czy regenerować czy szukać czegoś innego.Jedno co mnie zastanawia czy ta turbina od fiata cupe to dobry pomyśł,a druga sprawa czy się nie wysypała przez to że nie podłączone było chłodzenie płynu chłodniczego które tam jest.Co do kolektorów to tam są od rs turbo ,wtryski od jakiegoś nissana ale wszystko trzeba przejrzeć
  
 
Cabrio całkiem spoko i graty w sobie ma nawet coś warte. Wg mnie gdy ktoś montował kolektor wydechowy od escorta rst mk4 to uszkodził kanały olejowe . Bo zostały ponawiercane nowe otwory w głowicy.


[ wiadomość edytowana przez: deeejaaay dnia 2013-05-11 22:35:44 ]
  
 
czy ja wiem nie koniecznie ale na wszelki wypadek przeanalizuję to na razie muszę włozyć pompę paliwa i to odpalić.tylko tyle że to auto jeżdziło ponoć więc jak by żle powiercili to by było zle od razu
  
 
Dzieki za obsmarowanie dupy panowie. Najbardziej lubie gdy wypowiadaja sie ludzie nic nie znajacy tematu a robia z siebie nie wiadomo jakich ekspertow. Sorki ale trafia mnie wtedy naprawde. Co do setupu to silnik zrobil 10 000km na turbo a wiec? Slucham co bylo zle dobrane?

Tak poza tym warto pomyslec logicznie, kolega moze wrzucic do caba swoje 1,8 i pchnac dalej. Koszt jaki poniesie na tym to dzien swojej pracy i wyjdzie mu na zero praktycznie a zostanie mu silnik z turbo ktorego zlozenie kostowalo 2x tyle co samochod. Co do tego dlaczego nie ogarnalem tematu cabsa to nie lubie sie uzewnetrzniac ale nie dam sie obrazac, wywalilem na dwie turbiny kase, jedna zabilem rozbierajac, druga byla padnieta kupiona. Z mega dlugami na karku i robota za minimalna krajowa z ktorej 60% wydaje na dojazd do pracy nie stacmnie na regeneracje badz kolejne turbo. Do tego nie stac mnie nawet na jazde takim autem chocby dla przyjemnosci. Mialem na hute katowice do pieca go wiesc zebyscie byli usatysfakcjonowani? Cholera oddalem projekt swojego zycia za bezcen i przykro mi z tego faktu ale jak czytam niektore wypowiedzi to momentami az mi szkoda ze tak sie angazowalem.. Tomek dasz rade i pokaz im ze sie da.
  
 
Jeżu olej to ciepłym

A co do sprzedaży projektu to też nie dawno stanąłem przed wyborem sprzedam albo zbankrutuje No i niestety żegnam się z nyską, jedynie co może sobie zostawię to buda ale to też nie powiedziane.

A Tomek na pewno dobrze wykorzysta Twoje graty
  
 
jasne ,że dam nie poddam się co za czołem skończyć muszę a Ty się nie przejmuj gadaniem po prostu tak musiało być jedni sprzedają drudzy kupują takie życie
  
 
ja mam tylko jedno male pytanie. bedziesz robil 4x4?
  
 
Na razie nie chyba ,że trafi się przypadkowo dawca tak jak teraz ten od jeżyka.Wszystko może się zdarzyć,moim marzeniem był tył napęd ale 4x4 też bym się nie pogniewał.Był 1,6 w 4x4 do sprzedania ale gość prawdopodobnie pozamieniał części do drugiego więc odpuściłem
  
 
Tomex, przy mocach które cię interesują, o napędach z essa zapomnij. ukręcą się zanim zdążysz wsiąsć do auta.
Zawias i całą resztę można brać, i tak nie kupisz zawiechy niewymagającej regeneracji. coss jest szerszy więc twoja buda też zyskała i możesz myśleć o zawiasie z mondka, albo sierry, (ale on ciężki jest)
jak ogarniesz temat teraz to później odpadnie ci niezaplanowane krojenie budy od spodu. (bo przy swapie skrzyni w komorze i tak bedziesz cośtam modził).

Ps. namiary na tego 4x4 poprosze
  
 
Cytat:
2013-05-11 22:02:48, tomex3 pisze:
ale jaka to przyjemność kupić gotowe



Jak sie nie ma czasu to i tak trzeba zdobywac zabawki, a przyjemnosc mozna miec z powolnego ulepszania

Cytat:
2013-05-11 22:02:48, tomex3 pisze:
.Właśnie się zastanawiam czy regenerować czy szukać czegoś innego.



Ja bym regenerowal - bo pozniej bedzie loteria jaka poprzednik mial - kupisz, zalozysz i zonk ( a moze i nie )
W Bydgoszczy na ul. Glinki jest zaklad ktory ma jedna z lepszych wywazarek w Europie podobno. Robilem tam kiedys turbine - chodzila po regeneracji jak nalezy.
  
 
Venom ten escort był na allegro gość wystawiał dwa jeden to był chyba rs w mk7 na pewno kojarzysz.Ten o którym piszę to była mk6 jak zadzwoniłem zapytałem o napędy i czy nie przełożył do rs nastąpiła długa cisza ,a ja wiedziałem już wszystko co chciałem wiedzieć.Co do turbiny zawiozę ją do sprawdzenia i się zobaczy.Jutro jak znajdę chwilę czasu postaram się go odpalić.Kto wie może rzeczywiście tam kanały olejowe się uszkodziły i olej idzie w wydech.Ale to temat do ogarnięcia
  
 
MK6? kojaże czarnego rs mk7 i mk7 5d. u jednego gościa to stało. za RS krzyczał chyba 8000. innego nie kojażę.

Jak MK6 RS to niezależnie od stanu boxa chętnie bym go zobaczył
  
 
Cytat:
2013-05-12 18:27:23, Venom_4x4 pisze:
MK6? kojaże czarnego rs mk7 i mk7 5d. u jednego gościa to stało. za RS krzyczał chyba 8000. innego nie kojażę. Jak MK6 RS to niezależnie od stanu boxa chętnie bym go zobaczył



tak o tego chodzi innych nie było
  
 
tak o tego biega ale już ich chyba nie ma ,ale że Ty ich nie widziałeś coś ściemniasz
taki żarcik jakoś dziś głupawka mnie ogarnia
  
 
Fajne te AZEVY
  
 
Jakie AZEVY