[tomex3] białe mkV xr3i cosworth replika 4x4 - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak Remarq rzekł, jak je założysz to dzieci w chowanego będą się mogły tam bawić.
Jak coś chcesz narazie to poszukaj coś co będzie pasować. Jak myślisz ile one będą kosztować? 300-400zł? Za taką kasę znajdziesz coś lepszego, może nie pierwsze lepsze z allegro ale chwile obserwujesz i coś znajdziesz.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-03-08 21:40:08 ]
  
 
co do zmiany silnika i napędu to na razie daleka wręcz powiedziałbym bardzo odległa przyszłość ale myslałem o scorpio v6 razem ze skrzynią tylko z mostem coś trzeba pomyśleć bo jak by był sztywny ułatwiło by sprawe może jakieś camaro albo firebird wtedy można by szpere zrobić no ale to na razie marzenia co do zdięć to nie umiem ich wkleić
  
 

te kola na samej gorze to sa 14 z mojego essa, opony 1,5 sezonu za soba maja... daj dobra propozycje a pomyslimy
  
 
Cytat:
2013-03-08 21:34:51, tomex3 pisze:
muszę na razie coś kupić do jazdy bo mam go na stalowych do tego zima 13 a mi szczerze mówiąc nawet się podobają a na razie nie wydam 1400zł na koła bo są ważniejsze rzeczy


To nie wydawaj nawet stowy na jakis szmelc tylko zbieraj do wlasciwej felgi czyli cos z 8j16" i et max 25
  
 
sorki ale 14 to dopiero będzie porażka poza tym te to dopiero są brzydkie nie dzięki
  
 
Tak jak Seba piszę
Jak replika coswortha to minimum 16 cali felga
maximum et 30, żeby nie chowała się felga, a co najmniej była równa.
szerokość 8J.

Czyli w sumie wychodzi felga z Coswortha ( ET28 )

Ja bym proponował Azev 17 cali
stosunkowo tanie i bardzo dobrze pasują do escorta







[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-03-08 22:22:26 ]
  
 
Cytat:
2013-03-08 22:05:37, tomex3 pisze:
sorki ale 14 to dopiero będzie porażka poza tym te to dopiero są brzydkie nie dzięki


poczulem sie urazony skoro borbety sa ci brzydkie a skoro szukasz czegos lepszego niz zimowka ktora teraz masz ?

ew byly tez takie w 15 ale opony to smiech na sali


[ wiadomość edytowana przez: Wymiot dnia 2013-03-08 22:21:32 ]
  
 
mam jeszcze jeden komplet cossów na sprzedaż jak coś .
stan bdb jak nie idealny na używki, nowe dekielki, w folii forda.
  
 
no przykro mi ale po prostu mi się nie podobają a ile za te cosworthy
  
 
3 minuty temu sprzedałem, nie aktualne.

Ps. Chcesz mieć replikę coswortha bez felg cossa ? Szkoda.

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2013-03-08 22:28:18 ]
  
 
nie powiedziałem że bez ale powoli to dopiero początek
  
 
Trochę Ci namieszam w głowie

Masz XR3i i proponowałbym tego nie psuć. Naprawde mało osób ma XR'kę. Większość skończyła jako dawcy gratów, więc jeżeli VIN mówi że masz XR to warto o to powalczyć. Te kilka literek wiele zmienia. Nie jest to zwykła buda tylko wersja limitowana, która obecnie jest na wymarciu (zostały głównie cabrio).

Sorki że w twoim wątku, ale muszę to napisać:
Czasy, kiery w RS'ach i XR'ach można było przebierać jak w ulęgałkach bezpowrotnie MINĘŁY! Trzeba zmienić podejście i zacząć szanować to co jest dostępne i walczyć o to. Escort ze zeswapowanym silnikiem nie jest RS'em czy XR'ką. Jest nim tylko jeżeli Vin to wskazuje. Nie neguję swapowania, ale zwracam uwagę, że wartość kolekcjonerska ori RSa jest zupełnie inna niż 1.4 z wsadzonym N7A. (Bez urazy)
Proponuję zmienić podejśćie z "USERA" Na "FANA"

Co do twoich pomysłów, to wszystko fajnie, tylko szkoda kroić XR'ke na Pseudo Cossa, która nigdy cossem nie będzie. Na takie przeróbki brałbym zwyklaka. wsadzenie Vki wzdłużnie to sporo zabawy, napęd na tył też. szpery nie musisz szukać w camaro, bo ford też miał.
  
 
no to namieszałeś muszę sprawdzić ten vin a co do mostu i szpery to wiem że ford ją miał problem w tym że mosty od fordów nie są sztywne tylko dyfer i półosie są osobno a sztywny most był by łatwiejszy do zamontowania bez cięcia budy
  
 
a co ma most do cięcia budy? po pierwsze to nie ciężarówka ani terenówka żebyś potrzebował sztywny most (pomyśl o ich masie).
Jak dasz sztywny most na wysokości belki skrętnej, to bedzesz nim walił o wszystko co wystaje z ziemi. chyba że zasadzisz sobie koła o mega średnicy, ale chyba nie o to ci chodzi. cięcia budy nie unikniesz tak czy inaczej, bo jeżeli planujesz skrzynię dawać wzdłużnie to nie ma szans żeby ci weszła. na złe tory się kierujesz.
  
 
ups o tej wysokości nie pomyślałem możesz mieć rację kurcze muszę kiedyś oczywiście jak się zgodzisz podjechać do Ciebie pogadać no i obejrzeć u Ciebie te oginalne napędy jak to jest zrobione
  
 
Zejdz na shoutboxa to pogadamy
  
 
Ja tak myślę, że kolega pisząc o wzdłużnie ustawionej V'ce i tylnym napędzie, albo 4x4 nie jest świadomy z czym to się wiąże. A do takich akcji bude trzeba będzie pociąć i to konkretnie. Ściana grodziowa i tunel do budowy od zera prawie, tylne zawieszenie do budowy od zera włącznie z wycinaniem i spawaniem nowych punktów mocowania. W zasadzie podłoga będzie projektowana i budowana od nowa Ciekawy jestem jeszcze jaki kolega przewiduje budżet
  
 
Cytat:
2013-03-09 09:26:29, emtees pisze:
Ciekawy jestem jeszcze jaki kolega przewiduje budżet



Przy takich zabawach słowo budżet nie powinno istnieć

Ile byś nie wkładał to i tak ciągle będzie brakowało.

Najlepszym wyjściem jest mieć trochę zdolności, bo jeśli chcesz coś takiego zbudować to sam najlepiej będziesz wiedział co wyciąć, co przyspawać i gdzie itp.
  
 
nie mogę się zalogować tam na dole jakoś spróbuję póżniej bo trzeba iść do warsztatu sprzęgiełko w civicu zrobić nie przewiduję na razie budżetu na przeróbke napędu bo na razie to plany ale wszystko będe robił sam blacha lakier mechanika nie stanowi dla mnie problemu więc wydatki będą minimalne nie licząc częsci
  
 
my tu gadu gadu a w uk takie cuda stoja...