[MKVII] Zamarzła woda w silniku jakie konsekwencje? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakiej? o tym ze woda jest?


Cytat:
2013-03-13 01:26:09, Kleszczak pisze:
wstaw do garażu. A zapomniałeś o podstawowej rzeczy...




[ wiadomość edytowana przez: wyrwastomi dnia 2013-03-13 02:08:29 ]
  
 
no tak, wymieniałeś wszystko a o płynie nie pamiętałeś, każdemu się zdarza.
  
 
Powiedzcie mi jaką ma pojemność układ chłodzenia w 1.6 ? dziekuje
  
 
7 litrow z tego co pamietam
  
 
tyle że z silnika będzie ci ciężko wylać wodę.
  
 
Nadal lud nie puszcza chodź w garażu +4 idę dziś w nocy napalić w piecu jak bedzie +20 to puści i sie okaże...
  
 
woda ma największą objętość przy +4
  
 
Potrzebowałem takich słów otuchy kochany jesteś

Cytat:
2013-03-14 21:13:38, Kleszczak pisze:
woda ma największą objętość przy +4

  
 
Wnioskuje ze aut długo stało na mrozie skoro jeszcze nie puściło. No poczekajmy co tam poszło a może nic.
  
 
Słuchajcie rozmroziłem go dziś dmuchawą gazową i było sucho dolałem wody 1L weszło. Odpaliłem i chodził 30min potem ak odkręciłem zbiorniczek wyruwnawczy sporo wody wyrzuciło dlaczego?
  
 
prawdopodobnie jeszcze nie odmarzł do końca
  
 
Cytat:
2013-03-15 20:42:25, wyrwastomi pisze:
Słuchajcie rozmroziłem go dziś dmuchawą gazową i było sucho dolałem wody 1L weszło. Odpaliłem i chodził 30min potem ak odkręciłem zbiorniczek wyruwnawczy sporo wody wyrzuciło dlaczego?


Normalny objaw, po półgodzinnej pracy silnik napewno rozgrzał się do temperatury roboczej, układ chłodzenia działa pod ciśnieniem, odkręcając korek uwalniasz ciśnienie, płyn zostaje wypchnięty.

Ps. Masz szczęście że nie poparzyłeś sobie facjaty, nie odkręca się korka przy rozgrzanym silniku, no chyba że się wie jak to bezpiecznie zrobić.
  
 
on już odmarzł i chyba poszedł dalej. Uszczelka pod głowicą? pęknięta głowica?
Dużo wylało? czy przestało wyrzucać wodę czy cały czas ?
  
 
Zamiast wody, to trzeba było wlać najtańszy koncentrat.
  
 
a tam, niech powie czy wyrzuca wodę czy już przestało i jest normalnie.
  
 
Cytat:
2013-03-15 20:56:50, Suchii pisze:
Normalny objaw, po półgodzinnej pracy silnik napewno rozgrzał się do temperatury roboczej, układ chłodzenia działa pod ciśnieniem, odkręcając korek uwalniasz ciśnienie, płyn zostaje wypchnięty. Ps. Masz szczęście że nie poparzyłeś sobie facjaty, nie odkręca się korka przy rozgrzanym silniku, no chyba że się wie jak to bezpiecznie zrobić.



To akurat wiedziałem ostrożnie to zrobiłem bo można stracić skure na ręku lub twarzy a znam takiego co odkręcił i sie nachylił odrazu ałłł....
  
 
Cytat:
2013-03-15 20:57:29, Kleszczak pisze:
on już odmarzł i chyba poszedł dalej. Uszczelka pod głowicą? pęknięta głowica? Dużo wylało? czy przestało wyrzucać wodę czy cały czas ?



Jak chodził to wywalał ją cały czas po trochu bez ciśnienia z tego cienkiego górnego wężyka szło powietrze a jak go zgasiłem na odkręconym zborniczu to wywalił fontanne. wode wylałem odrazu tym zaworkiem w chłodnicy na dole jak myślicie wszystko zeszło?
  
 
A jak wyglądają przewody idące do nagrzewnicy? Robią się ciepłe, czy w nagrzewnicy jeszcze jest lód ?
  
 
Cytat:
2013-03-16 13:51:10, Hex pisze:
A jak wyglądają przewody idące do nagrzewnicy? Robią się ciepłe, czy w nagrzewnicy jeszcze jest lód ?



Kurka tego nie sprawdziłem mało czasu miałem w sumie na to wszystko we wtorek mam dzień wolny żeby powalczyć z autem.
  
 
Kleszczak, gdzie wyczytałeś że woda ma największą objętość przy +4?