Pare spraw Lada2107

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pare pytan dawno łada sie nie bawiłem
Otóz podczas jazdy po jakims czasie wpada mi sprzeglo i niemoge zmienic biegow a ni nic,zgasze podpompuje jest ok. Zapowietrzone ??

hamulce zapowietrzone ale to wiem co i jak.
Jaki olej najlepiej wlać do łady mam wlany Shel helix 15w40 ale miarka ledwo co sie namacza.

Mam mały problem z benzyną i gazem otóz ciezko jest mi przezucic na benzyne musze ostro gazować jak przejdzie na benzynę to potem mam problem przerzucić na gaz a jak bd na gazie musi być na sprzęgle.

Kolejne jak krece keirownica w prawo mam mniejszy skret jak w lewo. Do dupy zbierznośc ?? Samochód znosi lekko na prawo wlasnie
  
 
1) Do wymiany pompa sprzęgła.
2) Każdy mineralny.
3) Z gazu na benzynę przerzucaj w trakcie jazdy na biegu. Z benzyny na gaz przerzucaj na 2 razy, wypal benzynę na środkowej pozycji przełącznika, a jak silnik już gaśnie, to wtedy włącz gaz.
4) Trzeba zrobić geometrie zawieszenia, a przede wszystkim ustawić przekładnie w środkowa pozycję i dopiero robić zbieżność i t. d. Bo zazwyczaj ustawiają kierownicę na wprost, a przekładnia jest źle "wyśrodkowana" i potem mamy np. 2obroty w prawo i 3 w lewo, pojmujesz ?
  
 
tak kierownica wlasnie jest krzywo na prostych kołach

Pompa sprzęgła hmm musze sie zorientować z kwotą.

Nie łapę tego ustawienia przekładni jest to w książce sam naprawiam ?? bo takową dostałem
  
 
A propo, tak na boku przez przypadek oglądając forum, pytanie mam czy jest różnica między książką jeżdżę a sam naprawiam?
  
 
tak raczej jest różnica pewnie w ilosci informacji.
Zaglądałem w kanale i nie ogarniam za nic tego wyśrodkowania.
  
 
Ramię przekładni musi być na środku. Czyli w zakresie swojego działania od max. lewej do max. prawej powinna być na środku w punkcie zero. Teraz juz rozumiesz?
  
 
no właśnie tutaj jest problem bo jest na środku bynajmniej tak się wydaje. Ale rozchodzi mi sie o to czy żeby ja ustawić kola muszą być w prostej pozycji i wtedy bawić sie w ustawianie tej przekładni?
  
 
Najpierw kierownica, później koła.
Policz ile robisz obrotów kierownicą od jednej strony np od na maxa lewej do maxa prawej. Wtedy ustaw kierownice tak, żebyś w obie strony do końca obracał po tyle samo. Jak już będziesz tak miał zablokuj kierownice żeby się nie obracała i ustaw drążki żeby koła były na wprost. Powinno być dobrze.