[RS 2000] Remont silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam od dwóch lat posiadam owego RS nie jezdzilem nim 6 miesiecy, szkoda mi go zezlomowac wiec nadszedl czas na remoncik, szukalem troszke po necie czesci ale praktycznie nic nie znalazle, moze dlatego ze wole czyscic czesci od Esia ^^

Gdzie znajde sklep internetowy z czesciami do esia? Musze zakupic uszczelke pod głowice czylindry do tlokow tloki itp...

Mam nadzieje ze ktos pomoze
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2013-05-12 13:47:34 ]
  
 
Uszczelki wszystkie kupisz u Ariela "Mały10001"
Piotrek "Golin" nawet gdzieś dorwał tłoki nowe
Osprzęt raczej będziesz musiał odświeżyć
  
 
Dzieki za info

moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?
  
 
Cytat:
2013-04-21 21:22:05, Czarny_NSZ pisze:
Dzieki za info moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?


Nie ma regoly bo nie wiadomo co trzeba zrobic, w jakim stanie sa zawory, prowadnice itd
  
 
Cytat:
2013-04-21 21:22:05, Czarny_NSZ pisze:
Dzieki za info moze ktos wie ile kosztuj regeneracja glowicy tak +/- ?



ja płacłem 120 za szlif
plus 150 uszczelniacze
plus docieranie
i działa
  
 
ja zaplacilem 420 zl sprawdzenie + szlif + zawory i uszczelniacze w Kętrzynie, gościu dobrze robi,

ale mam teraz maly badz duzy problem, to jest moj pierwszy taki samodzilny remont silnika, wczoraj wszystko poskladalem i go odpalilem problem polega na tym ze napinacz od rozrzadu jest automatyczny i niestety sam sie nie chce napiac przy odpaleniu silnika lancuszek rozrzadu mocno wali w obudowe, prosze o pomoc
  
 
Mógł się zaciąć tłoczek napinacza.w poradach jest opis wymiany rozrządu w RSie,zajrzyj tam.
  
 
Cytat:
2013-05-02 09:15:47, lukirs pisze:
Mógł się zaciąć tłoczek napinacza.w poradach jest opis wymiany rozrządu w RSie,zajrzyj tam.



Okazało się że urwał się, albo był już trochę pęknięty boczny ślizgacz.

Po regeneracji głowicy jest następny problem, dwie szklanki maja luzy i jest nie miły dźwięk silnika, moje pytanie, wystarczy wymiana szklanek czy trzeba regenerować gniazda bądź otwory, o ile jest to możliwe.?

Esio jest z 1991 roku, przy wymianie rozrządu zauważyłem że ramę samochodową rudy bierze .....,podłoga, progi, podłużnicę były robione w czerwcu 2011 roku, ale myślę z czasem przełożyć silnik do innej budy Esia, a więc opłaca się taka przekładka ? jak tak to do jakiej budy? czy lepiej klepać, spawać itp itp...?



[ wiadomość edytowana przez: Czarny_NSZ dnia 2013-05-12 12:19:23 ]
  
 
Jak masz Bude RSową to ją rób. Jak swapowany to na dwoje babka wróżyła. Zdrowej budy to ze świecą szukać, a i ta "zdrowa" może cię niemile zaskoczyć. wg mnie lepiej zrobić, nawet za większą kasę, ale wiesz co masz.
  
 
robić tą co masz, nie znajdziesz zdrowej innej budy. Niestety, te czasy minęły.
  
 
Dokładnie RS to całość a nie silnik trzeba je ratować a nie robić kolejnego Kundla ;/
  
 
No dobra to trzeba będzie zakupić migomat i jechać z tematem

a ktoś coś wie na temat tych szklanek ??