Polski Fiat 126p 650E 1988 - mtts - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie rozumiem o co chodzi z tą definicją stylu F&F nie jest zwieśniaczony więc jak najbardziej ma styl i to taki który pasuje do klubu. Klub to nie tylko samochody rajdowe, klasyki, ale także samochody zrobione ze smakiem i gustem!! Ten jak najbardziej godnie się prezentuję!! Gratulację!!
  
 
tez nie kumam o co kaman z tym stylem
  
 
styl F&F (tak tylko mi się wydaje) chodzi o modyfikacje sportowe które czemuś służą w praktyce nie tylko wyglądowi lub zmieniają wygląd ale pochodzą z epoki. Ja tak to odczuwam...
chociaż nie ma nigdzie zdefiniowanej reguły...
ale i tak to już nie te czasy ze się ospojlerowywało malucha żeby wywrzeć wrażenie na dupach pod dyskoteką na wsi Kto teraz jeździ maluchem raczej czuje klimat i czego lepiej nie robić z kaszlem. Przez ostatnią dekadę zmienił się status tego samochodu, już nie jest to najpopularniejsze pierwsze auto w jakie wsiadają młodziki zaczynający zabawę z samochodami tylko raczej świadomy wybór.
  
 
Cytat:
2014-08-13 01:07:54, szymon1977 pisze:
Granatowy elegant z brezentowym dachem, na alufelgach i ze spojlerami. Interesujące. Ogólnie fajne te maluszki choć nie w stylu F&F.



Gościu nie każde auto tu musi być rajdówką lub wyścigówką. nie wiem czy widziałeś wcześniejsze posty mtts, auto z każdym etapem będzie poprawiane mechanicznie Mateusz zaczął od podstawowej modyfikacji czyli zawieszenie uwierz mi ze nie jedna osoba startująca w kjs lub nawet w Maluch Trophy Chciała by mieć tak ogarnięty zawias
  
 
KrauzeR - rzeczowo

Też jestem tego samego zdania, po za tym malec fajnie wygląda jest zadbany i ma swój styl

Tak na marginesie za 5 lat wsadzanie spoljerów na klapę będzie klasyczne - tak jak by z tamtej epoki
  
 
Maluch zajebisty, wszystko zrobione ze smakiem, moim zdaniem właśnie takich aut tu brakuje. Styl to taki trochę germanstyle. Nie wiem czemu nasze forum nastawiło się głównie na rajdówki, chyba najbardziej liczy się posiadanie klasycznego Fiata i przerabianie go wg siebie, a z gustami się podobno nie dyskutuje. Żeby się nie rozpisywać, jeszcze raz na koniec auto jest śliczne i w takim stylu jaki ja również preferuję, tak trzymaj

Pozdro!
  
 
Sezon 2015 zacząłem od montażu paździerz wlotów, produkcji polskiej:


Spotkałem się z nimi pierwszy raz, wykonane w sposób istnie rzemieślniczy, pięknie odsłoniły konserwację w okół otworu do wentylacji.

W najbliższym czasie czeka mnie walka z felgami, potrzebuję ogarnąć pierścienie centrujące, niestety nie obejdzie się bez pomocy tokarza..
Korzystając z faktu, że opony będą zdjęte, zacząłem zastanawiać się nad rozmiarem 145/60/13 - kiedyś chciałem kupić takie od razu, może to lepsze rozwiązanie w połączeniu z szerokością 5 cali?

Na koniec, małe porównanie względem seryjnej sztuki.



Pozdrawiam!

[ wiadomość edytowana przez: mtts dnia 2015-05-21 15:31:49 ]
  
 
fajne wloty, jeżeli uda się kupić opony 145/60 to zakładaj, choć ciężko będzie kupić coś świeżego, te co masz teraz wypadają dość wysoko profilem ale fajnie się sprawują w deszczu.
  
 
Zestaw podwyższonego ryzyka - zameldował się ostatnio nad Bałtykiem!


Obyło się prawie bez usterek, "pod domem" padł mi kondensator aparatu zapłonowego, w związku z czym..


Obecnie wóz stoi w Galerii Bronowickiej, gdzie promujemy Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, który odbędzie się w Krakowie, w najbliższy weekend - zapraszamy!