[RS2000]Dziwne klepanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich i proszę o porady i podpowiedzi.Jakieś trzy dni temu przy odpaleniu silnika słychać było klepanie myślałem że to minie ale jest tak cały czas.Jest tak zawsze rano i jak auto dłużej postoi tj.8-10 godz.Wspomnę że olej i filtry wymienione 2 m-ce temu.Jak chwilę pochodzi gdzieś ok.1 min.to jest o.k.Stan oleju też się zgadza.Dodam też że mam lpg sekwencję.Pomóżcie proszę bo nie wiem czy to coś poważnego czy tylko kwestia jakiejś regulacji albo coś.Dzięki z góry za podpowiedzi
  
 
Jak ustaje jak się silnik delikatnie podgrzeje to nie ma się czym przejmować.

[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2013-12-14 17:38:06 ]
  
 
chłodniej się zrobiło, zobacz czy odma odetkana bo może ci sięmasło robi i wtedy jest gęściejsze.
  
 
Jak ustaje to nie ma sie czym martwic
  
 
ja rozumię że zimniej i olej jest gęściejszy ale dzisiaj w nocy stał w garażu około17 stopni i to samo dlatego pytam.Kumpel(magik od gazu)coś mi podregulował na 4 czerwonych kostkach które są na pokrywie klawiatury i od tego się zaczęło.Może to coś z tym?
  
 
moze wtryskiwacze lpg Ci halasuja, jakie masz wtryski?
  
 
Pewnie popychacze na zimnym poklepują, ew możesz zmienić olej na inny. Ale tak jak koledzy piszą że w tych silnikch jest to normą zwłaszcza na zimnym.
  
 
Na LPG się przełącza jak się silnik trochę podgrzeje.tobie najnormalniej poklepują popychacze.jaki masz olej?pół syntetyk?
  
 
spróbuję zmienić olej mam teraz 10W40 ale czy to coś da?
  
 
Jak 2 miesiące temu zmieniałeś to po co.nic to nie da.
  
 
ja miałem kiedyś przypadek w mondeo że też klepały zawory i po zmianie na ogrinalny fordowski olej przestało .Nie pamiętam chyba to był syntetyk
  
 
Długo się świeci kontrolkw ciśnienia oleju po odpaleniu ? Ja bym nigdy nie napisał że nie przejmować się tym. Najpierw znajdź co to halasuje,a potem można powiedzieć czy się przejmowac czy nie. Przecież te silniki mają wadę w postaci odkrecajacego się zaworka w pompie oleju i zdarzają się problemy z łańcuchem rozrządu.

Filtr oleju też warto wkładać oryginalny żeby nie było problemów z ciśnieniem oleju.
  
 
Przecież napisał że po chwili przechodzi.
  
 
kontrolka gaśnie normalnie zaraz po odpaleniu jutro dokładniej go posłucham
  
 
Cytat:
2013-12-15 07:53:58, slawek75 pisze:
spróbuję zmienić olej mam teraz 10W40 ale czy to coś da?



Jak zmienisz na syntetyk, to powinno szybciej przestać cykać.
Nie wiem, czy do N7A można wlać olej syntetyczny, jeśli tak, to po prostu w przyszłym roku wlej 5W40 .
Generalnie ja bym po odpaleniu czekał aż przestanie "cykać" i dopiero ruszał.
  
 
jak odpalę to czekam bo to klepanie trwa krótko a czy syntetyk nie będzie za rzadki i nie będzie gdzieś ciekło?
  
 
może i cieknąć, może i znikać.
  
 
Mam valvo 5v50 vr1 i nic nie cieknie.popychadeł tez nie słychać,zobaczymy jak mrozy większe przyjdą.
  
 
Cytat:
2013-12-16 07:20:22, slawek75 pisze:
jak odpalę to czekam bo to klepanie trwa krótko a czy syntetyk nie będzie za rzadki i nie będzie gdzieś ciekło?



Nie będzie za rzadki, cieknąć nie będzie, jeśli teraz jest sucho. Po zmianie na syntetyk wskazana jest szybsza wymiana oleju (za pierwszym razem).
  
 
cyka bo juz troche nakrecil. moj tez cyka jak wsciekly ale przestaje po czasie takze luz. nie ma co wymieniac popychaczy(chyba ze ci sie nudzi i masz $), przejezdzij zime, ja teraz zaleje motulem polsyntetyk i zobacze czy sie poprawi wczesniej na valvoline maxlife 10w40 i tak srednio..
chyba ze klepie cos innego to glowa do góry