[126p] 900 kolejna rajdówka - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no to o tyle dobrze bo bez większych strat.
  
 
Odkręciły się śruby czy tak poprostu z niczego koło chciało wyjść?
  
 
wyglądają na ukręcone..

Jakiej były wytrzymałości?
  
 
Trwają przymiarki
  
 
"prawie" jak Subaru
  
 
A co to za silnik?
  
 
AR 33 P4 1.7 16v 136km?
  
 
Był taki czerwony maluch chyba z Łodzi, który miał ten silnik, tylko był na miejscu tylnej kanapy, a skrzynia była w komorze. Ale rozumiem, że tutaj to tylko joke
  
 
Silnik to oczywiście Subaru Impreza , fotka zrobiona na chwilę przed wrzuceniem do Subaraka po remoncie
W malanie jak na razie nadal będzie 900 setka
  
 
Znane już są przyczyny ostatniej awarii Evo 3, które gdyby nie szybka reakcja ekipy jadącej ze mną w kolumnie mogły spowodować pożar instalacji elektrycznej i zakończyć tą historię podobnie jak miało to miejsce w Evo 2.

Awarii uległ klakson, w którym pojawiło się zwarcie, niestety bezpiecznik nie zareagował w porę ( któryś z poprzedników zamontował 25 A) w skutek czego doszło do nadtopienia się części kabli.
Wentylator chłodnicy i dmuchawa kabiny były na wspólnym obwodzie co też spowodowało przeciążenie na tej części instalacji i kolejne nadtopienie się kabli.
Tego wszystkiego nie wytrzymał wyłącznik zapłonu ( zastępujący stacyjkę ), zatopił się uniemożliwiając zgaszenie samochodu.
Niestety z pomocą nie przybył też główny wyłącznik prądu, który został źle zamontowany i mimo wyłączenia nie odciął obwodu ładowania więc auto nie zgasło.

Wniosek : kupując auto po modyfikacjach warto przeglądnąć je dokładnie i zrobić po swojemu aby uniknąć podobnych historii .

  
 
Panowie mam pytanie techniczne
Tarcze mają być tak zamontowane jak na fotce czy nacięciami odwrotnie ?
  
 
Odwrotnie. Pył z klocków ma być wyrzucany na zewnątrz tarczy.