Naped 4x4 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wszystko w temacie Tomka
są fotki i opisy
  
 
Hacker, ty też foty swojego zapodaj
  
 
Bo wtedy funduszy nie było a teraz coś tam przyoszczędziłem i rozglądam się za czymś w okazyjne cenie
  
 
Srka ze nie pisze ale sporo pracy i ledwie do chaty dojeżdżam postaram sie jak najszybciej ogarnąć fotki a tak w ( ja juz cosy lucka mam) teraz mechanika. cosiego robiłem z 2 lata temu ale nie pomyślałem i co nieco rozbieram z powodu iż nie usunąłem rdzy na progach -.- ale to z względu iż miałem Durzo doświadczenia jako 17 latek ;D
  
 
witam ponownie mam zapytanie czy da rade spasować tylne zawieszenie oraz skrzynie z sierry do rs2300 ?? ponieważ pisaliście ze box który mam przy zabawie moze sie rozsypać wiec szukam innej alternatywy wiec pomyślałem zeby umiescic w escorcie silnik wzdłuż i podpasowac reszte z sierry moze ktos cos podpowiedziec
  
 
wszystko się da, ale nie tak "hop siup". escort z silnikiem wzdłużnie i napedami ze siery to nic inego jak cosworth (jest to właściwie skrócona sierra z górą escorta). spasowanie tego ze zwyklakiem równa się wycięciu i przespawaniu 90% podłogi i ściany grodziowej.

Do czego robisz to auto i w jakie moce celujesz?

jeżeli zadowala cię rozkład mocy 58% przód i 42 tył to bierz skrzynię z boxem od mondeo 4x4 (grucha pasuje)

ps. miałeś dać zdjęcia. Załóż swój wątek w dziale projekty i tam bedziemy pisać. wszystko będzie na miejscu.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-12-23 20:12:57 ]
  
 
Łatwiej ci było by kupić budę od ściery 4x4 i wpadkować do essa niż rzeźbić w podłodze tej co masz.
  
 
wiec tak chce ten samochód do zabawy poza tym chce miec cos czego inni nie maja a co do mocy to mysle z 300-400 kucy ale wiadomo powoli z moca najpierw baza czyli rs2,3 bo wiadomo na loteri nie wygralem zeby odrazu tyle kasy wpakowac
  
 
jeżeli celujesz w turbo to nie składaj 2300. ma za duzy stopień sprężania. składa się RS2200. Zeppelin wie coś na ten temat
  
 
zeppelin ma rsa pod turbo już gotowego. Jest to na sprzedaż z tego co wiem ...
  
 
z tego co pamiętam to RS2200 to nic innego jak 2.3 z wałem korbowym z rs'a, też myślałem nad tym, trzeba wyłożyć sporo kasy żeby wytrzymało większe doładowanie. Przede wszystkim to grubość tulei w bloku jest mniejsza, a to = się mniejszej wytrzymałości. Lepiej było by już turbić NGA, podatniejsze są. a jeżeli myślisz nad silnikiem wzdłużnie to z tego co sprawdzałem to zawias tył ( cały wózek ) powinien podejść od 200sx'a. są podobne kąty przy belkach z tyłu, a sam wózek trzyma się na 4 szpilkach