Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-01 21:31:56 66mm |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-01 21:33:39 W zasadzie uważam ze to bez sensu. Sworznie w niwie są pływające, a w 1,3 na stałe. Żeby był sens w przebudowie, trzeba zmienić również wał. Jeżeli chcesz cokolwiek dłubać przy motorze, to najlepszym blokiem jest blok 213. |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-01 21:55:24
A uszczelka pod głowicę? Seryjna 1300 nie bedzie za mała? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-01 21:56:14 Oczywiście ze tak. Ale po co? Cena nie jest = wynikom. Najlepiej dłubać przy 1.7. |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2014-01-01 22:16:22
bierzesz uszczelkę z 1700 i docinasz od strony rozrządu. ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-01 22:48:15 Korby od 1,7 są lepsze niż od klasyki. |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-06 21:19:50
Ale korby 1.3 i 1.7 mają taką samą długość? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2014-01-06 21:39:29 Taaak naczelny. Nie masz żadnej literatury? O podstawowe rzeczy się pytasz. Wał jest inny. A tak, z ciekawości, zmieniałeś panewke i wałek pośredni? |
andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2014-01-06 21:45:17
I tu mogło uciekać ciśnienie. Plus czy przeglądałes pompę oleju? ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-07 17:11:08 Wałeczek i panewki zostały stare.
Pompa olejowa została ze starego 1.3. W środku wyglądały podobnie. To co narazie wiem to nagar na drugim cylindrze. Z zaworu spadł zgarniacz oleju i ssało olej do komory spalania. Może dziś wyjmę blok z silnika to zobaczę co jeszcze padło. |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-07 21:45:39 Widzę że te wałki pośrednie można dostać razem z panewkami. Jak te panewki się wyjmuje? To się nabija?
Opcja numer 1. Naprawa 1.7Czyli szfil wału z nową pompą i wałkiem. Minimum 469zł. Wymiana prowadic zaworowych czyli pewnie razem z kilkoma zaworami. Prowadnice mają luzyi zasysa olej do cylindrów. Opcja nr 2. Szlif 1.3 i szlif bloku pod tłoki z 1.7. Tłoki są nówki przecie. Do tego nowa pompa i malutki wałek. 646 zł Opcja nr 3. Poskładanie silnika 1.3. Silnik miał słabą kompresje, ma nawet delikatnie rysniety wał i panewki, ale nigdy kontolka od oleju nie swieciła, 17 000 km ten silnik u mnie przelatał i tylko odma była problemem bo przedmuchy miał straszne. 50zł. Opcja nr 4. Zakup sprawnego silnika. Przemawia do mnie najbardziej opcja 3 i sprzedanie. |
NaczelnyFilozof Kandydat na Kandaydata Marbella Jeleśnia | 2014-01-08 08:53:46 Czy to są realne ceny za które by się znalezli kupcy na pozostałosci po 1.7?
Blok z miską etc po szlifowaniu 200zł Głowica z prowadnicami do wymiany, zebrana 0.7, troche powiekszone kanały. 50zł. Wał 75zł. Korby z nowymi tłokami? Same tłoki kosztowały 180 z pierscieniami. 150? Nowy aparat zapłonowy 45. Czy wołać wiecej czy mniej? |
Rafako Mercedes W123 Warszawa | 2014-01-08 13:26:40 Słuchaj, proponuję, że uwolnię Cię od problemów
Proponuję zamianę: mój samochodzik za Ładę z obydwoma niesprawnymi silnikami: http://tablica.pl/oferta/lancia-y-ypsilon-1-2-16v-86-km-klima-wspomaganie-w-wa-CID5-ID4t42z.html#2a677b791b Jakbyś był zainteresowany, pisz na PW. Serdecznie pozdrawiam. ...o choroba, zobaczyłem właśnie jak daleko jest z Warszawy do Jeleśni To chyba nic z tego nie będzie, bo dojazd kosztowałby więcej niż auta są warte [ wiadomość edytowana przez: Rafako dnia 2014-01-08 13:28:50 ] |
grzehu była Lada 21043, Ast ... Bydgoszcz | 2014-01-09 15:56:20 Niestety w pewnym punkcie nie da się juz rzeźbić w g.... ani poskładać z 2 jednego dobrego, trzeba zrobić kapitalkę. Pytanie czy naprawdę już się poddajesz i nie dasz rady tego ogarnąć. Zrób tak jak pisze Andrzej czyli te tłoki 1.7 i dół 1.3, najwięcej kasy ale i najlepiej by wyszło moim zdaniem.
A jak naprawdę nie chcesz, nie masz $ na dokładkę to sprzedaj. Poza aparatem zapłonowym wszystkie te ceny są atrakcyjne i gdybym osobiście szukał czegoś do remontu - kupiłbym. |