Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2014 - Strona 19

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakbyś czytał listy sroczki to byś wiedział a nie głupio się pytał.
Zamiast podawać newsy i fakty to pieprzycie trzy po trzy i spamujecie powtarzając cały czas czy będzie Beskid i tak w kółko, same banały ludzie opamiętajcie się - dzieciom zakaz wstępu !. Amen
  
 
Ok ... powiem tak ... jest lista ktora napisal Sroczka ... jesli chcecie wiedziec co jest planowane to zajrzyjcie na nia. Jesli nie ma jakiegos samochodu na liscie sa na niego male szanse a sam Sroczka jak cos wie to pisze ... a jak nic nie pisze to znaczy albo ze nie wie albo ze nie ma internetu wiec pytania do niego sa zbedne. Skody i tak "prawdopodobnie" nigdy nie bedzie (caly czas trwaja rozmowy z Abrexem) wiec poruszanie tego tematu jest zbedne. Swoje listy wymyslanki i propozycje przekazywac mozna bezposrednio do DeAgostini - my forumowicze - nie musimy wiedziec czego chcecie w serii.

Automatycznie wykluczajac rozmowy o powyzszym - wskazane jest rozmawianie o tym co na 100% jest i bedzie i ewentualnie o tym co ma byc w najblizszych aktualizacjach lub jest w przeciekach ... dotyczy to rozmawiania o jakosci modeli i uzasadnieniu jego pojawienia sie i prezentowanie swoich odczuc do danego modelu... ewentualnie pokazywac modele ktorymi mozna zastapic niektore kultowe lub uzupelnic je nimi. Mile jest tez pokazywanie wlasnych przerobek.

---tylko takie wskazowki, by nie bylo pozniej rozmow o "niczym"---

A oto obie listy Sroczki razem - te auta sa (lub byly) planowane w Kultowych:

NYSA 522 MIKROBUS, POLONEZ 3D, MELEX, POLSKI FIAT 508", BESKID, STAL 158, SYRENA 103S (prawdopodobnie zastapiona zostala przez Syrene 103) , NYSA 501, ZASTAVA MEDITERAN, WARSZAWA 210, FIAT 130P, SYRENA 110, WARTBURG 1.3, FRAMO 901, EMW 340, IFA F9 KOMBI, WARTBURG 312 KOMBI, TRABANT 1.1, NSU PRINZ 1000, MERCEDES-BENZ W123, FORD ESCORT, STEYR PUCH 650, PEUGEOT 604, RENAULT 4, CITROEN C15, FIAT 1100R, FIAT RITMO, FIAT 1300/1500, DAIHATSU CHARADE, MAZDA 323 1978, HUMBER SUPER SNIPE 1947, MINI, HUMBER IMPERIAL 1967, RAF 977, LADA 2105, LADA 2106, MOSKWICZ 412, MOSKWICZ 403, LADA 2131, ARO MUSCEL M461, ARO 242, ROCAR TV 12, TATRA TATRAPLAN, VELOREX, BUICK ROADMASTER 1947, CHEVROLET FLEETMASTER 46, VOLVO 760
  
 
Frdek no i dobrze że to podsumowałeś bo w pale się miesza, pozdro!
  
 
Cytat:
2014-02-25 15:09:14, malarz84 pisze:
Jakbyś czytał listy sroczki to byś wiedział a nie głupio się pytał. Zamiast podawać newsy i fakty to pieprzycie trzy po trzy i spamujecie powtarzając cały czas czy będzie Beskid i tak w kółko, same banały ludzie opamiętajcie się - dzieciom zakaz wstępu !. Amen

...zgadzam się z Tobą w 100% !
  
 
Racja , ile można w kółko o tym samym ? !!
Będzie Beskid ? ciężarówki ? prototypy ? !
Jak Sroczka będzie coś wiedział to nam powie .
Użytkownik Kap21 co jakiś czas pyta o to samo i podaje zbędne listy życzeń powtarzane 1001 razy .
Może już starczy pytań i tych ciągłych list życzeń !
  
 
jak tam chceta,zastanawiam się tylko czy ta seria nie skończy się czasem za szybko.
  
 
Tego nikt nie wie ... ale troche szanse na koniec sa.
  
 
Zapytałem ich mailowo to odpisali że "Seria tworzona jest na bieżąco" a odnośnie przedłużenia "decyzji jeszcze nie podjęto".
Ale sądząc po coraz mniejszym nakładzie (do kiosków przychodzą po 2-3 numery a kiedyś było 6-7) no i rozpisce prawie do końca listy, to może być koniec...
  
 
Ludzie przestaniecie już narzekać!!! Czy seria się skończy czy nie.
Ile można mówić, kolega Sroczka7 mówił przecież że seria przekroczy 180 numerów. chyba by nam w żywe oczy nie kłamał. Więc dajcie spokój. Albo że nakład już jest mniejszy przyjedzcie do Radomia to w empiku leżą 2 C330 i 5 Nysek Rolniczych nawet w moim kiosku zawsze dawali po jednym nakładzie a teraz były dwie. W innych miastach jest mniej a w drugich więcej. Trzeba przeboleć te zachodnie i poczekać aż znów nasze kochane wyd. dowali znów pod rząd 5 modeli rodzimej produkcji żeby przyciągnąć kolekcjonerów. Takie jest moje zdanie, nikt nie musi się stosować do tego.Pozdrawiam.
  
 
Hej,

pisze pierwszy raz, ale od jakiegoś czasu śledzę to forum.

Jeżeli ktoś zainteresowany jest powiększeniem kolekcji o STAR N52 ATLAS to znalazłem tu w przyzwoitej cenie:
http://www.ebay.pl/itm/1-72-Star-N-52-Modell-Atlas-Verlag-1953-Bus-/271400907458?pt=UK_ToysGames_DiecastVehicles_DiecastVehicles_JN&hash=item3f30c132c2&_uhb=1null
i tu
http://www.ebay.pl/itm/BUS-1-72-STAR-N-52-Modell-Atlas-Verlag-1953-Bus-/171241912054?pt=UK_ToysGames_DiecastVehicles_DiecastVehicles_JN&hash=item27ded036f6&_uhb=1

Wysyłka z Chin, ale zaryzykowałem.
Jest u tych sprzedawców sporo modeli z państw postkomunistycznych.


[ wiadomość edytowana przez: dune dnia 2014-02-26 16:35:54 ]
  
 
Rozbawiła mnie odpowiedź na moje zapytanie o modele do wydawnictwa, poniżej jej treść - oczywiście bez nazwisk.


"Szanowny Panie,
Informujemy, że ze względu na brak licencji w kolekcji na pewno nie ukażą się modele Skody. Pozostałe Pana sugestie przekazujemy do redakcji. Na chwilę obecną kolekcja planowana jest na 160 numerów i nie planujemy wydania wymienionych przez Pana modeli, nie jest jednak wykluczone, że w przypadku dużego zainteresowania kolekcja zostanie przedłużona i te modele zostaną uwzględnione.
Poniżej przesyłamy informację otrzymane z naszej redakcji odnośnie modelu Iża:
Wygląda na to, że popełniliśmy błąd merytoryczny. Formuła zdefiniowana w tytule jako „auta PRL-u” okazała się z dzisiejszej perspektywy zbyt mało pojemna. Obserwując zainteresowanie Czytelników kolejnymi modelami, możemy dziś stwierdzić, że formuła „auta demoludów” byłaby trafniejszym pomysłem.
Nie pozostaje nam nic innego, jak przeprosić Pana za Iża, który niefortunnie trafił na badania czytelnicze, a następnie trafił do kolekcji. Jeśli chce Pan zwrócić ten numer, prosimy o stosowną informację, odeślemy kwotę przelewem.
Sugestie co do wyboru aut wyrażane w mailach do redakcji staramy się realizować w miarę możliwości – niestety niektóre modele nie są dostępne ze względu na koszta, ewentualnie niemożność pozyskania licencji.
Licząc na Pańską wyrozumiałość, pozostajemy z poważaniem"


Dobre "auta demoludów" he he To tylko potwierdza moje przypuszczenia, że brakuje merytorycznego podejścia do przygotowywanych modeli.

Nadmieniam, że zaproponowane przez moją osobę wydawcy modele to były wyłącznie seryjne i powszechne w PRL-u jeszcze nie wydany Nysy, Żuki, Warszawy, Tarpany, Fiaty i Syreny, a zasadniczo poprosiłem o wyjaśnienie na czym polegała w PRL-u kultowość Iża, który był u nas nieznany i jak auto z 1992 roku połączono z PRL-em. I taką odpowiedź udzielili.

[ wiadomość edytowana przez: kadrowiec dnia 2014-02-26 17:45:20 ]
  
 
męczcie ich dalej z tym iżem to Caro się nie doczekamy....
  
 
W sumie Iza zaczeto produkowac juz w 1991 a o ile dobrze pamietam to komunizm w Zwiazku radzieckim dopiero w 1991 sie skonczyl...

Stachu ... zgadzam sie ... jak w jednym miescie zamowia wiecej to w innych musza uciac dostawy
  
 
Zostawcie w końcu tego Iża w spokoju. Będzie wydany i bardzo dobrze. Może piszcie do Dea, że przez pół roku nie wydadzą nic wartego uwagi.
  
 
A czy ja mam cos do niego ? Ja nie ... i skoro juz jest to go chetnie kupie
  
 
Cytat:
2014-02-26 17:41:11, kadrowiec pisze:
Rozbawiła mnie odpowiedź na moje zapytanie o modele do wydawnictwa, poniżej jej treść - oczywiście bez nazwisk. "Szanowny Panie, Informujemy, że ze względu na brak licencji w kolekcji na pewno nie ukażą się modele Skody. Pozostałe Pana sugestie przekazujemy do redakcji. Na chwilę obecną kolekcja planowana jest na 160 numerów i nie planujemy wydania wymienionych przez Pana modeli, nie jest jednak wykluczone, że w przypadku dużego zainteresowania kolekcja zostanie przedłużona i te modele zostaną uwzględnione. Poniżej przesyłamy informację otrzymane z naszej redakcji odnośnie modelu Iża: Wygląda na to, że popełniliśmy błąd merytoryczny. Formuła zdefiniowana w tytule jako „auta PRL-u” okazała się z dzisiejszej perspektywy zbyt mało pojemna. Obserwując zainteresowanie Czytelników kolejnymi modelami, możemy dziś stwierdzić, że formuła „auta demoludów” byłaby trafniejszym pomysłem. Nie pozostaje nam nic innego, jak przeprosić Pana za Iża, który niefortunnie trafił na badania czytelnicze, a następnie trafił do kolekcji. Jeśli chce Pan zwrócić ten numer, prosimy o stosowną informację, odeślemy kwotę przelewem. Sugestie co do wyboru aut wyrażane w mailach do redakcji staramy się realizować w miarę możliwości – niestety niektóre modele nie są dostępne ze względu na koszta, ewentualnie niemożność pozyskania licencji. Licząc na Pańską wyrozumiałość, pozostajemy z poważaniem" (...)


...a tutaj link do identycznej odpowiedzi z początku lutego 2014 roku na innym forum: Motoshowminiatura

[ wiadomość edytowana przez: Piotr1-60 dnia 2014-02-27 11:42:08 ]
  
 
No Panie Kadrowiec, jak to jest z tą Twoją wypowiedzią? Bo cosik się tu nie zgadza.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Panie Biały no taką odpowiedź dostałem podaj mejla na priv to ci prześlę moją pocztę i zobaczysz prawdę za stary jestem na dziecinady i przekopiowywanie wpisów z obcych forów Hehe. A co się nie zgadza? Że bzdury wypisują do wszystkich? Jestem ciekawy kto im pisze te odpowiedzi.

[ wiadomość edytowana przez: kadrowiec dnia 2014-02-27 18:13:52 ]
  
 
Cytat:
2014-02-27 18:11:11, kadrowiec pisze:
Panie Biały no taką odpowiedź dostałem podaj mejla na priv to ci prześlę moją pocztę i zobaczysz prawdę za stary jestem na dziecinady i przekopiowywanie wpisów z obcych forów Hehe. A co się nie zgadza? Że bzdury wypisują do wszystkich? Jestem ciekawy kto im pisze te odpowiedzi. [ wiadomość edytowana przez: kadrowiec dnia 2014-02-27 18:13:52 ]

..ja nie miałem zamiaru nic sugerować pod adresem kol. kadrowca. Chodziło mi tylko o tzw "sztampowy" styl odpowiedzi z DeA. Mam nadzieje, że kol. kadrowiec nie ma mi tego za złe ! Jeżeli tak - przepraszam.
  
 
Panowie
Wszystko w porządku. Nikt tu nie karze nikomu się tłumaczyć. Rozumiem, że De Agostini wszystkim odpisuje w automacie to samo. Nie ma to jak profesjonalne podejście do swoich klientów.


-----------------
--- Biały ---
ten zły admin