Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2014 - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ha to jest myśl ! Pozdro!
  
 
Cytat:
2014-02-28 16:58:10, przemo93 pisze:
Iż 2126 z 1992 nieco mnie zadziwił,ale skoro był Fiat Bosmal młodszy o rok,to niech będzie również i on



Bosmal jest wlasnie rok starszy (1991) ... wiec Iz to jest nieco wikesze nagiecie "czasoprzestrzeni" ...

... tylko zeby znowu nie bylo ... ja nic do Iza nie mam
  
 
nie wiem czy to dobre miejsce ale w ramach ciekawostki patrzcie w 0:19
www.youtube.com/watch?v=z0YcHFzKayc
  
 
No widzę, że rośnie konkurencja dla KAP.
Powinni z nich brać przykład decydenci z DeA.
  
 
Widzę tarpana, jelcza 315 z naczepą, Lublina 51 Kino Polskie, Ostrówek koparka, star 21 stonka. Fajne pozycje bym widział w Kap.
  
 
Ostatnio tak sobie myślałem,że skoro DeA zdecydowało się na wydanie Fiata 126p Bosmal z 1991r i Iż-a 2126 z 1992r,to prawdopodobnie posunie się jeszcze o krok dalej.
Mianowicie,może w KAP ukaże się również Volkswagen Passat B4 z 1993r,najlepiej w podstawowej wersji CL,albo od biedy GL.
Moje przypuszczenia na 98 procent wydadzą Wam się snem szaleńca,ale skoro wydawnictwo postanowiło wpuścić do kolekcji już dwa modele z wczesnych lat 90-tych,to może ukaże się w niej również trzeci - czyli wspomniany Passat B4,nie liczę już Poloneza Caro, z roku 1991 który z czasem pewnie się ukaże.
W końcu przemiany w wolnej Polsce trwały do około 1995r,więc być może doczekamy się również Golfa III z 1991 lub 1992r
  
 
Błagam tylko nie to
  
 
To kolega przemo pojechał po bandzie... Bez komentarza
  
 
Drodzy koledzy - nie moja wina,że DeA lubi zaskakiwać i wszak poniosła mnie nieco wyobraźnia
Sytuacja z ostatnimi modelami "z kosmosu" w aktualizacji rozbudziła we mnie marzyciela i zacząłem być anty-realistą.
Teraz będę realistą i napiszę,że z tych trzech modeli,które podałem,prawdziwy na pewno będzie FSO Polonez Caro MR'91.
Gotowa baza już dawno jest,wystarczy teraz tylko zmienić tablice na polskie czarne rodem z epoki (w oryginalnym modelu są już czarne,ale DeA w kapowym modelu raczej ich nie powieli) i stworzyć tematyczną gazetkę z pięknym "Poldkiem" na okładce
Uprzedzam,że jak komuś nie podobają się modele KAP,to zawsze może kupić ich lepszą wersję od IST,ale z parokrotną przebitką
Ja kupiłbym sobie parę z nich,ale fundusze zawsze mam za małe
  
 
Witam wszystkich.
Serdecznie zapraszam na wydarzenie:
GÓLNOPOLSKA GIEŁDA MODELI SAMOCHODÓW IM. SŁAWOJA GWIAZDOWSKIEGO
Warszawa dnia 9 marca 2014 roku (niedziela) WARSZAWA, Ul. Conrada 6 ( Gimnazjum nr 73)
Zapraszamy w godzinach 9.00 - 14.00 Wstęp wolny
Jak tam jest możecie zobaczyć tutaj: www.motomodele.pl/index2.php?id=01&pod=27&wlk=
  
 
tak się składa że modele takie jak Orbita i Bosmal były planowane w PRL-u ale nie zrealizowane.Powiem po krótce chciałbym widzieć jeszcze parę prototypów,a wm że seria się niedługo kończy więc dlatego na to tak nalegam.Dodałbym parę zachodnich,szwedzkich i japońskich
  
 
auta zachodnie lat 90 nie wyjdą ,ewentualnie takie których lata produkcji się zacierały z PRL-em,np.Audi 80 B3
  
 
To ciekawe co będzie w następnym specjalnym. Moje życzenie to star 200, ale się już nie łudzę na coś fajnego, zwlaszcza ciężarowego, więc typuję fiata 125p taxi...

[ wiadomość edytowana przez: cichy__555 dnia 2014-03-03 17:41:19 ]
  
 
Witam
Widze ze powolutku wszyscy sie podlamuja sytuacja jaka moze nastapic z Kap. Ja jednak wierze ze polskie modele sie jeszce pojawia i mam taka cicha nadzieje ze zaniedlugo sie do nas odezwie Sroczka i rozwieje nasze czarne scenariusze

  
 
Jakby DeA zakończyło wydawanie KAP,to na polskim rynku powstałaby wielka dziura,której tak nie da się ot tak załatać.
Zbieram "kultowe" od początku i mam całkiem dużo modeli.
Pamiętam,z jakim zaskoczeniem kupowałem pierwszy numer z Warszawą M-20,był to wielki przebój na rynku.
To właśnie dzięki KAP odkryłem w sobie zamiłowanie do starych modeli,zwłaszcza z okresu nieciekawego dla wielu PRL-u.
Kolekcji leci już 6 rok,więc trzeba pomału zacząć się z nią żegnać.
Mam nadzieję,że wydawnictwo podejmie rozsądne decyzje i zanim definitywnie zamknie kolekcję,skieruje do niej jeszcze wiele ciekawych aut z zachodu oraz Polski (Nysy,Tarpany,Żuki i tym podobne auta,na które czekam ja i zapewne większość z nas).
W razie niepowodzenia,zostaje nam ratowanie się serią od IST


[ wiadomość edytowana przez: przemo93 dnia 2014-03-03 20:53:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: przemo93 dnia 2014-03-03 20:55:05 ]
  
 
przydałoby się by wyszło trochę modeli Volvo czy Saab.Ale czy wyjdą nwm.Co do Stara 200-pisałem do dea i powiedzieli że nie planują ale przekażą redakcji.Moje propozycje wcześniej pisałem na tym forum także.Dlatego obawiam się zamknięcia tej serii.Na moje seria powinna wynieść jakieś 200-220 numerów.Ale gdybać każdy może kto tylko marzy.
  
 
Właśnie Sroczka7 milczy, na forum czarne scenariusze dla serii, ale prawda jest taka, że seria już chyba się wypaliła trochę. 6 lat na rynku - wszystko musi się kiedyś skończyć, a przeciąganie w nieskończoność jest bez sensu. Wiele jest jeszcze do wydania, ale wiele już wydano Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
  
 
Jak dla mnie to oni moga miec odobna scene a reszta niech sie toczy na innej ... byleby "widzow" nie zawiesc - widowisko musi trwac

Co jak co DeA jest na scenie juz dlugo ... ale po ich zejsciu nie ma co wejsc na scene ...
  
 
Cytat:
2014-03-04 16:45:44, kadrowiec pisze:
Właśnie Sroczka7 milczy, na forum czarne scenariusze dla serii, ale prawda jest taka, że seria już chyba się wypaliła trochę. 6 lat na rynku - wszystko musi się kiedyś skończyć, a przeciąganie w nieskończoność jest bez sensu. Wiele jest jeszcze do wydania, ale wiele już wydano Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść

...seria się zakończy, a za trzy, cztery lata nastąpi jej wznowienie !
  
 
Panowie, podejście DeA do polskiego rynku to żenada. Przez 18 numerów żadnego modelu polskiego auta. Jedynie możemy liczyć na wydania specjalne. Mam tego dość. Właśnie zamówiłem wszystkie 5 modeli polskich aut z Atlasu.