[124] Biszkoptowy Sto dwadzieścia cztery Spider - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja słyszałem że wtryskowe nie są odprężane. Zresztą nie ważne go mocy wystarcza.

@ Pat to jest CS0 Ostatni rok produkcji jako Fiat. Ten rocznik był w sprzedaży tylko w USA

@bolec. W moim przypadku to żona mnie wysłała po fiata.

Fotki wkleję oczywiście.
  
 
@gregor w pierwszym poście masz napisane - 1982 r.

@ Carv - gratulacje.
  
 
Cytat:
Ja słyszałem że wtryskowe nie są odprężane.


Jeżeli masz EGR, to jest odprężany.
Ale skoro mocy jest wystarczająco ...
Luzik.
Grunt że auto śliczne, no i kolor niespotykany.
  
 
Cytat:
2014-01-09 15:04:20, gregor125 pisze:
Jeżeli masz EGR, to jest odprężany. Ale skoro mocy jest wystarczająco ... Luzik. Grunt że auto śliczne, no i kolor niespotykany.


Moje 124 1.8 było lekko odprezone tłokami - dali płaskie jak w 2.0

W 2.0 są juz płaskie...

Gregor masz fotki tej odprężającej głowicy?

Jeżeli jest jak piszesz to nic tylko lekko dmuchnąć
  
 
Głowica w DOHC z EGR miała normalne komory spalania, różniła się tylko tym, że miała dodatkowe kanały dla EGR.
  
 
Mam pytanie. Czy ktoś wie sile jest spiderów w Polsce?
  
 
ja mam kilka w garażu pod sufitem uzbiera się
  
 
fajne autko mimo tego że wersje USA jak dla mnie są trochę toporne przez te 5 mile bumper ale chyba wszystkie auta na rynek amerykański w tamtym czasie takie były

p.s. również lusterko urodą nie grzeszy, przydało by się coś w chromie, ale z tego co wiem to oryginalne z wersji na USA więc raczej zostanie
  
 
Cytat:
2014-01-09 17:01:55, CarvMachine pisze:
Mam pytanie. Czy ktoś wie sile jest spiderów w Polsce?



Tu jest nawet w tym samym kolorze:
http://otomoto.pl/fiat-124-spider-C31801782.html


[ wiadomość edytowana przez: gumbas5 dnia 2014-01-09 19:05:01 ]
  
 
Cytat:
Gregor masz fotki tej odprężającej głowicy?

Jeżeli jest jak piszesz to nic tylko lekko dmuchnąć


Mam , poszukam i wyślę Ci na maila.
No pewnie że tak. Auto inaczej zaczyna jeździć. Ale jak kto woli.
Cytat:
Głowica w DOHC z EGR miała normalne komory spalania, różniła się tylko tym, że miała dodatkowe kanały dla EGR.


Na pewno ? na 100%? Sprawdź
Najfajniejsze były te z Turbo
IHI - GBR 6 - miało to całe 125 KM.
A po drobnych przeróbkach 150-160 KM



[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2014-01-10 08:28:52 ]
  
 
Po co te dywagacje - na głowicy jest numer Przemek sprawdź numer i wszystko będzie wiadomo czy odprężona czy normalna.
  
 
Zrobiłem kilka zdjęć po wczorajszej wycieczce.

 photo DSC_0564_zpse61acab4.jpg

 photo DSC_0568_zpseaa58cc2.jpg

 photo DSC_0570_zps3034a83f.jpg

Resztę fotek i nr głowicy wkleję później.








[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2014-01-10 13:35:30 ]
  
 
Cytat:
2014-01-10 08:20:49, gregor125 pisze:
Na pewno ? na 100%? Sprawdź Najfajniejsze były te z Turbo IHI - GBR 6 - miało to całe 125 KM. A po drobnych przeróbkach 150-160 KM [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2014-01-10 08:28:52 ]


To napisz mi czym się różniła, w mojej głowicy z EGR komory się nie różniły od tych od zwykłych DOHC. Oczywiście nie twierdzę, że inne nie istnieją, ale skoro są to najlepiej pokaż, ja szukałem, nie znalazłem, może to się zrobię.
Napisz też co oznacza "IHI - GBR 6 - miało to całe 125 KM. ", bo nie wiem dokładnie o jaki silnik i samochód Ci chodzi.
A tak co do tematu, śliczne auto, szczerze gratuluje zakupu. Wiesz może czy kierownica którą masz to oryginał ze Spidera ? Jak tak, to w jakich wersjach one występowały ?
  
 
marakant translate:
ihi to producent turbo , gbr 6 - zapewne model dmuchawki , 125 KM to moc silnika w kuniach (ale jakiego pomiaru?)

też chętnie zobacze jak sa odprężone te głowice-moja z usa jest "normalna"

Przemek , przyłóż się, to konkretne auto jest ładniejsze niż na tych zdjęciach

poka jak wygląda z kondomikiem na złożony dach
  
 
Cytat:
To napisz mi czym się różniła, w mojej głowicy z EGR komory się nie różniły od tych od zwykłych DOHC. Oczywiście nie twierdzę, że inne nie istnieją, ale skoro są to najlepiej pokaż, ja szukałem, nie znalazłem, może to się zrobię.
Napisz też co oznacza "IHI - GBR 6 - miało to całe 125 KM. ", bo nie wiem dokładnie o jaki silnik i samochód Ci chodzi.


Komorą spalania. Fotek szukam.
Fiat Spider Turbo.
wersja USa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124_Sport_Spider
  
 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=303850366424608&set=a.303848863091425.1073741828.210834095726236&type=3&theater
Pewnie mówisz o tym egzemplarzu. Swoją drogą, czyj jest ten 16v który był u Pietrzyków ?
  
 
Zajebiaszczy kabriolecik, nic tylko w lato ruszać takim na wakacyjne wyprawy
  
 
Cytat:
Pewnie mówisz o tym egzemplarzu. Swoją drogą, czyj jest ten 16v który był u Pietrzyków ?


Tak, o tym. Spider - Turbo.
Czyj ?? sam sie już pogubiłem... jeden mówi że jego, drugi tylko że jego głowica ( między nami - to nie jest oryginał )
A ten z oryginalną głowicą się robi...
  
 
Ale tak powaznie.
Ten silnik ma być w 124 abarth innym niż biały TJ.
Głowica oryginał , tylko ma inne dekle.
Carv, prędkościomierz masz w milach do 80 ??
  
 
Fotki po pierwszym serwisie i myciu. Jeszcze parę rzeczy zostało do zrobienia ale po pierwszych 24 milach (jutro jadę go rejestrować) sprawia niesamowitą radość.

 photo DSC_0061_zps9786ecfb.jpg

 photo DSC_0081_zpsce69e19c.jpg

Tak, gregor licznik mam w milach do 80 i kmh do 140. Ciekawym zjawiskiem jest wyginanie się wskazówki do godziny 6. Czyli na oko jakieś 160. Jutro jak będzie pogoda do się z gps'm a1 przejadę.