125p 1968r - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Brak wygłuszenia ??
Czyżby później dotarło na miejsce ?
  
 
O które wygłuszenie Ci chodzi??
Jeżeli o komorę silnika, to pierwsze 125p nie miały wygłuszeń, przynajmniej ja się nie spotkałem.

[ wiadomość edytowana przez: mauzer64 dnia 2015-02-13 12:57:22 ]
  
 
Ktoś się orientuje jaki był kolor RAL felg w pierwszych 125p ??
  
 
ral niestety nie odpowiada kolorowi felg , jest to odcień pomiędzy dwoma nr ral - jutro sprawdze jaki ja mam (są za jasne , za to ciemniejszy jest za ciemny,ot detale )
  
 
Cytat:
O które wygłuszenie Ci chodzi??
Jeżeli o komorę silnika, to pierwsze 125p nie miały wygłuszeń, przynajmniej ja się nie spotkałem.


A ja sie spotkałem ,ze miały.
Było brązowe, lub czarne.
Poszukam fotki.
W którejś starej ksiażce jest zdjecie - sam naprawiam... czy cos takeigo.
  
 
Bardzo chętnie zapoznam się z materiałami które potwierdzają obecność wygłuszeń w tych latach.
Wszystkie książki i instrukcje które mam z początku lat 70-tych ilustrują komorę z silnikiem, bez wygłuszeń.
Zarówno fiaty widziane na żywo, oryginalne, były bez wygłuszeń. Wydaje mi się że wygłuszenia trafiły dopiero w połowie lat 70-tych do komory silnika.
  
 
Polskie egzemplarze pierwszych lat produkcji nie miały wygłuszeń od strony silnika. Na ścianie grodziowej nie mają takich zetowniczków z blachy, zgrzanych równolegle do krawędzi na którą siada uszczelka klapy.
Wydaje mi się że ta zmiana nastąpiła z jednoczesną zmianą usytuowania numeru nadwozia, z błotnika na górną krawędź ściany grodziowej ( bodajże początek 72 roku )

... no chyba że jakaś wersja skandynawska miała coś wcześniej

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2015-02-15 10:58:30 ]
  
 
Dziś ląduje układ wydechowy, oryginalny włoski tłumik środkowy i nowy tłumiczek z ogonkiem.


">
">
  
 
Cytat:
Polskie egzemplarze pierwszych lat produkcji nie miały wygłuszeń od strony silnika. Na ścianie grodziowej nie mają takich zetowniczków z blachy, zgrzanych równolegle do krawędzi na którą siada uszczelka klapy.


Faktycznie. Zgadza się.
Sprawdziłem u kumpla, ma dołożoną.
Zwracam honor.
  
 
Felgi wypiaskowane idą do malowania, wszystkie 5 szt 09.68


">
">
  
 
Chłodnica pomalowana proszkowo.

">
  
 
Zawieszenie pomału się kompletuje.

">
  
 
NO masakra! aż mi sie kolana uginają jak widzę nadkola i elementy zawiasu tak czyściutkie, wydają sie dla mnie takie nierzeczywiste, zwłaszcza jak w głowie mam obraz nadkoli w swoim polonezie
Fote zaraz zapodaje na tapetę żeby sie napawać tym widokiem troche dłużej
  
 
Dzisiaj udało się zakończyć podwozie.

">
  
 
stary, podziwiam ale ja bym takim autem z garażu nie wyjeżdżał żeby nie pobrudzić

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Od spodu jak ładnie przygotowana rajdoofka wygląda
  
 
W sumie, zawsze idzie zrobić z niego rajdofke

">
">
  
 
Przydałoby się jeszcze psiknąć wzmocnienie czołowe za reflektorami w czarny półmat, żeby było jak z fabryki
  
 
Wydaje mi się że dopiero w MR malowali to na czarno.
  
 
W Klasyku tak było malowane, na którymś filmie z fabryki to widać, zresztą te auta które ja widziałem z tamtych lat miały właśnie tak pomalowane wzmocnienia pod reflektorami.