[Marbella] by NaczelnyF - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A jeszcze z innej beczki.

Zegary CC sporting. Tam jest obrotomierz. Ale marbella ma dwie podwójne cewki. Taki obrotomierz będzie pokazywał nieprawidłowe wielkości obrotów na silniku?

I czy prędkościomierz nie będzie przekłamywał? Niby to jest pochodna Pandy I więc może do czasów CC z lat 90 nie kombinowali z prędkościami kręcenia linek w pancerzu?

Podobają mi się zegary FSO ATU Plus, ale zbyt powiększyć deske rozdzielczą by trzeba było...
  
 
Z cyklu zimowe wieczory w garażu:

Fotel dostał dwa bardziej pionowe położenia oparcia. Trzeba było je tylko wyciąć:



Co stuka z tyłu na dziurach?
Zużyta guma w resorze. Co zrobił poprzedni właściciel? Upchał kawałek sznurka

  
 
Cytat:
Zegary CC sporting. Tam jest obrotomierz. Ale marbella ma dwie podwójne cewki.



Pikaczento też ma dwie podwójne cewki
  
 
Są przecieki dotyczące planów na 2014
  
 
No to fajnie.
Takich nowych gum tuleji do resora nie ma nigdzie.
Jedynie wycieczka do Barcelony
  
 
Cytat:
Takich nowych gum tuleji do resora nie ma nigdzie.


sa, ale w zestawie z wieszakami, kupilem w zeszlym roku, niestety droga zabawa, 190 z przesylka za dwa. Same gumy mozna dopasowac pi razy drzwi z "czegos"{ transit, ducato?} albo najlepiej dorobic z poliuretanu.
  
 
Nie no.
Przecie to dwa kawałki gumy i kawałek metalu.
  
 
Kolega zaplacil ostatnio 114 zl za dysze spryskiwacza przedniej szyby, w ASO Mazdy

Te wieszaki jak jeszcze byly dostepne w sklepach typu fota, czy intercars,to kosztowaly po 4 dychy, ja musialem sprowadzac , ASO Fiata i te sprawy. Jak bym mial wieszaki same sprawne to bym pewnie gumy dopasowal .Dobrze obejrzyj swoje wieszaki, u mnie przy zmianie na nowe okazalo sie, ze po usunieciu rdzy stary jest tak w 80% pekniety, moze z 1cm metalu dzielilo mnie od wyjechania tylnego mostu


  
 
Cytat:
2014-02-12 16:32:35, Bart128 pisze:
sa, ale w zestawie z wieszakami, kupilem w zeszlym roku, niestety droga zabawa, 190 z przesylka za dwa. Same gumy mozna dopasowac pi razy drzwi z "czegos"{ transit, ducato?} albo najlepiej dorobic z poliuretanu.


Chyba taniej by to było wyciąć laserem z nierdzewki a tulejki wytoczyc z poliuretanu.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-02-12 21:50:47 ]
  
 
Cytat:
Chyba taniej by to było wyciąć laserem z nierdzewki a tulejki wytoczyc z poliuretanu.

mozliwe, ale czasem jeszcze dochodzi czynnik czasu, na toczenie wycinanie jezdzenie po to itp, W ASO bylo prawie od reki w porownywalnej cenie, ot, tyle w temacie
  
 
Dzwoniłem do ASO Fiat.

Pani powiedziała że bez numeru vin fiata nic nie zrobie bo ona nawet nie zacznie szukać części. I powiedziała że do aut starszych fiata niż 10 lat, mogą być problemy z częściami. Chyba zadzwonie do innego miasta
  
 
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&gru=403000000&typ=2564&wsk=O&towkod=329409
  
 
Cytat:
2014-02-13 08:50:29, NaczelnyFilozof pisze:
Dzwoniłem do ASO Fiat. Pani powiedziała że bez numeru vin fiata nic nie zrobie bo ona nawet nie zacznie szukać części. I powiedziała że do aut starszych fiata niż 10 lat, mogą być problemy z częściami. Chyba zadzwonie do innego miasta



norma, mi kiedyś do seja nie umieli wytypować sprzegla prawidłowego - mieli vin
  
 
Cytat:
2014-02-13 08:50:29, NaczelnyFilozof pisze:
Dzwoniłem do ASO Fiat. Pani powiedziała że bez numeru vin fiata nic nie zrobie bo ona nawet nie zacznie szukać części. I powiedziała że do aut starszych fiata niż 10 lat, mogą być problemy z częściami. Chyba zadzwonie do innego miasta


Byle nie do Maredi z Łodzi, tam jest jeszcze gorzej
  
 
1. Tylnie gumy do wieszaka resora. Kupiłem polonezowskie i obrobiłem średnice. Jest lepiej ale nie idealnie. Nie stuka tylko delkiatnie puka.

2. Przy użyciu spawarki podniosłem fotel o 4cm.

3. Leje sie olej z dekla zaworów. Może przy wymnianie uszczelki sprawdzę luzy zaworowe.
  
 
uszczelke polecam korkowa elring ma w swojej ofercie
  
 
Cytat:
2014-02-13 15:49:51, flapjck1 pisze:
norma, mi kiedyś do seja nie umieli wytypować sprzegla prawidłowego - mieli vin



Taki to już urok fiata, popróbuj poszukać w EPER'ach dostępnych w necie i mając OE wpisz w sklep IC. Miałem kiedyś UNO które wg EPER'a nie istniało a sprzęgło trzeba było kupować po kawałku z 3 różnych Fiatów, podobne kwiatki zdarzają się często w samochodach z Polski, Turcji itp. szczególnie tam gdzie oprócz montażu w tych krajach posiłkowano się częściami ze złowróżbnym napisem "Industria Brasileira"
  
 
Cytat:
2014-02-05 07:28:46, Bart128 pisze:
Nie widze tragedii, po pierwsze pomiar jest bardziej wiarygodny na cieplym silniku,



Na ciepłym silniku wartości wyszły zupełnie inne.

Badanie z ub miesiąca silnik ZIMNY 9.8 10.8 10.8 8.1

Badanie dzisiejsze silnik ciepły: 11.2 11.7 11.3 11.8

  
 
Jako że samochód ostatnimi czasy strasznie osłabł, więc zabrałem się za regulacje zaworów.
Dolotowe 0.15 Wydech 0.2 Takie znalazłem wartości.

Dolotowe były ok, ale wydechowe trzeba było na każdym powiększyć luz do 0.20

Jakoś wężyk podciśnienia lub czegoś jest zaślepiony wkrętem. To chyba nie jest wkręt fabryczny?



W gaźniku jest wolny kruciec. Może to tam kiedyś było?



Silnik zasyfiony syfem. Nagaru kupa, ale jest on miękkiej konsystencji. Sama maź. Najlepiej by było wsadzić karcxzer do silnika





Pokrywa nie lepsza. Dziwi mnie maź na deklu. Olej był wymieniany 500 km temu.

Pod prawym nadkolem/błotnikiem jest jakaś wielka tuba z rurkami. To jakiś pochłaniacz par paliwa? Czy co?


[ wiadomość edytowana przez: NaczelnyFilozof dnia 2014-03-09 18:27:18 ]
  
 
No nie chcę Kolegi martwić , ale chyba skończyła się uszczelka pod głowicą .