[GoniX] MK7 Kombi Reaktywacja - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siemanko po dłuższej przerwie
A więc zabrałem się za fordziaka, na wstępie kupiłem troszkę części mechaniczny i blacharskich.
Kupiłem 2 szt 1 litr każda śnieżki urekor S podkład antykorozyjny "siwy"
1 l śnieżki supermal emalia chlorokauczukowa
2 szt taśmy malarskiej|
3 szt szczotek na wiertarkę
2 szt progi, arkusz blachy 0.8mm

Do silnika następnie kupiłem:
Olej silnikowy Castrol magnatec 10W-40 a3/b4 part synthetic 4l + 1l
płyn chłodniczy Maxis -35 stopni 5l +2l

pasek pompy wody BOSH 6p 1675
komplet rozrządu niemieckiej firmy INA
olej skrzyni biegów VALVOLINE DURABLEND gl-5 75w-90 2l
4 szt świec BOSCH
Filtr oleju FILTRON op 532/1

I łożystka na tylną oś firmy FAG.
http://i.imgur.com/fIzWA8W.jpg

http://i.imgur.com/ZJEzC0C.jpg

http://i.imgur.com/xUhbRmB.jpg

http://i.imgur.com/s19CrbT.jpg

http://i.imgur.com/pX3rKLU.jpg


Jak zdejmowałem listwy te co sa na bokach to od strony pasażera w listwie była schowana kostka, a pod listwą druga mniejsza kostka

http://i.imgur.com/KYdvipV.jpg
http://i.imgur.com/gChMbZb.jpg
http://i.imgur.com/0inb2iG.jpg

Ciekawi mnie od czego one mogą być?

Reszta fotek auta

http://arturgoniszewski.imgur.com/all/

[ wiadomość edytowana przez: GoniX dnia 2014-07-31 17:46:58 ]
  
 
Cytat:
2014-07-30 13:03:43, GoniX pisze:
komplet rozrządu niemieckiej firmy KIT DE ROLAMENTOS TENSORES



jebłem
  
 
Ja też

Gonix to jest INA a nie te KIT DE coś tam coś tam
  
 
ta większa kostka to gniazdo diagnostyczne
a druga sam już nie pamiętam do czego, ale gdzieś mi się błąka coś takiego samego
  
 
SEGE
Wszyscy wiemy o co chodzi Już zmieniam
  
 
Dziś kupiłem arkusz blachy 0.8mm ocyn do tego dyszę do migomatu 0.8mm i drut 0.8mm. Jutro plan jest przewalić auto na bok i pieścić tę jego rdzę aż się skończy
Zastanawiam się na zawieszeniem jakie kupić.
na oku mam te. Tylko dylemat czy dać -40/40 czy -60/40.
http://allegro.pl/sprezyny-mts-technik-40-40-ford-escort-od-1995r-i4422279752.html
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-ford-escort-turnier-7-60-40-mts-i4409992725.html

Teraz ford stoi jak penis po viagrze
  
 
Kup -40/40 MTS. Masz sporą dysproporcję między tyłem a przodem i nie ma po co jej powiększać.
  
 
Blacha 0,8mm i już zakupiona Jutro bierzemy się za blacharkę. Co do sprężyn to się trzeba porządnie zastanowić bo teraz to masakra jest. Dupa stoi tak wysoko że wszystko z pod spodu widać i się fordzi wstydzi na miasto wyjechać
  
 
No to panowie pracę ruszyły pełną parą nad autem. Dziś zdemontowany przedni zderzak, nadkole. Wyczyszczone i za podkładowane
Przed:
http://imgur.com/E7DjgdO

Po:
http://imgur.com/F0Thtrb

Nadkole i reszta:
http://imgur.com/FOLVgk6

http://imgur.com/CIT1Grs

http://imgur.com/vwPHqJW

Znalazłem takie oto wtyczki tuż pod kostkami od reflektorów.

Lewa strona:

http://imgur.com/uc6QMj3

Prawa strona:

http://imgur.com/5X5s5El

Myślę że to są kostki od halogenów lecz nie mogę znaleźć kostki w środku samochodu.


A oto wtyczka przy chłodnicy, od czego ona może być? Bo ja nie mam zielonego pojęcia?

http://imgur.com/nLPBIMZ

http://imgur.com/1toBQkS

http://imgur.com/zlKHWNV

http://imgur.com/ZREOSMl
  
 
niebieskie to halo jak mowisz, a ta pod maska to raczej diagnostyka jak pamietam
  
 
Niebieskie wtyczki sa od halogenow.
A ta wtyczka z ostatnich zdjec to spryskiwacze przednich redaktorów, a konkretnie zasilanie pompy wysokocisnieniowej do nich
Ta wtyczkę masz przy chłodnicy po stronie reflektora kierowcy, tak ? Jak tak to jest tak nak napisałem wyżej .

Każdy Escort miał na wyposażeniu ta wtyczkę z tego co ja przerobilem w escortach juz. A wiele osób nie wiedziało od czego to jest .
  
 
http://imgur.com/nLPBIMZ
Ta wtyczka jest od strony lewej od kierowcy zaraz przy chłodnicy.
A ta wtyczka jest zaraz przy wiatraku od chłodnicy, jest trochę niżej tak na połowie chłodnicy.
http://imgur.com/1toBQkS

http://imgur.com/zlKHWNV

Może wiecie czy skoro są kostki od halogenów to instalacja też powinna być kompletna? Bo nie wiem czy będą kostki od halogenów za deską rozdzielczą?
http://imgur.com/ZREOSMl
Foto kabli za włącznikiem halogenów.
  
 
Przecież to są znowu te same zdjęcia co dopiero wrzuciłeś?

BTW. Mógłbyś wrzucać fotki jako obrazki, a nie linki? Byłoby dużo łatwiej to oglądać jakby nie trzeba było żonglować kartami.
  
 
Wiem że są to te same zdjęcia bo innych nie mam. Postaram się ogarnąć zdjęcia i wrzucać jako obrazek, teraz nie mogłem tego zrobić bo są ogromnych wymiarów jutro się pobawię i edytuje
  
 
Są hostingi, które same skalują fotki.
  
 
wtyczki do halogenow maja taki sam ksztalt jak np od kiernunkowskazów z przodu.

jedna wtyczka z kablami przy chlodnicy jest od spryskow reflektora
  
 
Radek, Przeciez pare postów niżej to napisałem .

Halogeny teoretycznie powinny dzialac. Jak masz wtyczkę za przyciskiem od halogenow tylnych to wpinania halogeny z przodu i dawaj przycisk na halogeny przod i tył. Tylko bardzo skrupulatnie poszukaj tej wtyczki.
Jesli jej nie masz musisz zmienić wiązke spod deski.

Tylko sa dwa rodzaje przycisków w zależności od rocznika escorta.
Jesli masz escorta od 97 w gore to musisz miec przycisk od podwójnych halogenow z oznaczeniem 97 w numerze przycisku. A jesli masz escorta mk7 95,96 rok to przycisk z oznaczeniem 95 musisz miec. Inaczej halogeny nie zagadają.

Halogeny by zagadaly musisz tez dac przekaznik r15 jesli dobrze pamietam, do skrzynki bezpiecznikow. Przekaznik jest po prawej stronie skrzynki w około polowie. Maly jest, prostokątny.
  
 
Przycisk jest od forda z 97r, a ja mam 96r.
  
 
No więc mały odkop
W piątek pojechałem do mechanika na małe co nieco Wycięty został lewy próg wewnętrzny jak i zewnętrzny.
Trochę blachy też było trzeba wymienić, średnica wahała się od 0,8mm do 1,5mm.


W tym miejscu było ok 4 blachy, wszystkie nadawały się tylko na złom i zostały wycięte.


I wymienione na 1mm.



Także został zdemontowany cały środek w bagażniku i pasy itp.



Tylny pas także nadaję się do wymiany



Coś na poprawę humoru :papa:



Trochę tego jest, demontaż wnętrza.


Bas musiał być konkretny że aż membrana się rozerwała



Tutaj przed jazdą do mechanika





Przedni pas już wyczyszczony i pomalowany podkładem.


Następny odkop myślę że będzie gdzieś za 2-3 tygodnie jak skończymy auto
  
 
Widzę, że się całkiem nieźle dzieje u Ciebie. No i fajnie, że fotki wreszcie ogarnąłeś. Te okolice tylnej belki to już wyglądają niebezpiecznie. Mam nadzieję, że wszystko będzie cacy po reanimacji.