[Rider 49] Smerfik ! Cabrio mk7 - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tylko trzeba mnie powiadomić o takiej ewentualnosci żebym miał co potrzeba do regulacji.
  
 
Cytat:
2014-06-02 19:09:20, Golin pisze:
Szyba opiera się na uszczelce od dachu bo należy drzwi zamykać pchając za szybę. Zawsze myślałem że w lepszym stanie jest ten essi.



a jak zamykac jak sie wsiadzie do auta? ja tam zamykam normalnie
  
 
Sa dwie opcje chyba ;P.
Elektryka szyb na max opcji Rsa . Z dwoma zielonymi przekaźnikami, ktore fabrycznie sa na stronę kierowcy. Ktoś mi kiedys tłumaczył działanie tego. Ale nie moge sobie przypomnieć.

Druga to jak sie wejdzie to auta i da zapłon opuścić lekko szybę i jak sie zamknie drzwi to dokonać. Jak sie ma one touche to sekundy roboty to sa tak naprawdę.
  
 
Cytat:
2014-06-05 21:09:10, wiesiu666 pisze:
Rider49, jak auto ma sonde lambda i katakizatory to musi mieć minimum krokowy, jak przechodzi przeglądu na srubie to gratuluje diagnostow. A i tylko czekac az w koncu glowica i uszczelka z tego oszczedzania na paliwie wysiadzie. Jak auto źle chodzi na krokowcu to albo sterownik jest do niczego, albo dobry sterownik jest źle podpięty lub źle wyregulowany. Jazda na krowym pozwala zapomniec o regulacji gazu przez lata i nie niszczy za bardzo silnika. A mocy tez ma więcej niż na srubie. Ja tam na krokowce nie narzekam, mi się cudnie jezdzi Jak coś to zapraszam na regulację 2 generacji, gwarantuje że będzie świetnie chodzić o ile auto jest sprawne [ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2014-06-05 21:10:05 ]





Ok ok ale na razie podziękuje ponieważ posiadam lapka, programy i kabel do podłączenia się pod sterownik od lpg U mnie w rodzinie są/były auta zawsze na lpg i jedna na śrubach inne na krokowcach inne na sekwencji i raczej każde auto dobrze chodziło więc według mnie obojętnie jaka instalacja, byle by była dobrze wyregulowana i ustawiona. Ale dziękować za chęci
  
 
UWAGA !!!! UWAGA!!!!! UWAGA!!!!


Moi drodzy parafianie Potrzebuje pilnie numer tel. do poprzedniego właściciela mojego cabrio. Ponieważ mam do niego pewien pilny interes by mi w czymś pomógł

Chodzi o Pana Damiana z Białegostoku. Jak ktoś potrzebuje nazwisko to podam na PW.


Sprawa pilna bo dowód poleciał do Białegostoku od smerfa

A numer miałem tylko sprzedawałem tel i usunąłem a mi się nie zapisał na karcie sim...


Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam.
  
 

lepiej się przyznaj dlaczego straciłeś dowód i dlaczego go jeszcze nie przerejestrowałeś
  
 
Na pw ci napisze Poprostu w skrócie Panowie Policjanci stwierdzili że zbyt ładnie mi piszczą opony podczas pokonywania pewnego ronda

[ wiadomość edytowana przez: rider49 dnia 2014-08-03 20:16:40 ]
  
 
dowód możesz odzyskać sam tylko masz wycieczkę do Białego.Robisz przegląd bierzesz papiery wszystkie jakie masz od auta i odbierasz dowód.Poprzedni właściciel nie jest Ci do niczego potrzebny.Ja jak kupuję samochody z zabranym dowodem zawsze tak robię. Jedyny wydział komunikacji gdzie miałem problem to mój w Piasecznie zawsze mają jakiś problem ale też załatwiłem temat
  
 
Dokładnie. Ja kupiłem auto z Torunia z zabranym dowodem to musiałem zrobić przegląd i z dokumentami jechać po dowód. Poprzednio właściciel nie był do niczego potrzebny chyba że chcesz to załatwić przez niego tylko nie wiem czy można skoro on zgłosił że auto sprzedał i już nie jest właścicielem.
  
 
Tylko własnie o to chodzi że nie chciałbym sobie robić wycieczki bo do Białego mam 600km w jedną stronę... I liczył bym na wyrozumiałość i pomoc poprzedniego właściciela oczywiście zaś bym mu się ładnie odwdzięczył Więc naprawdę jak ktoś posiada numer tel albo jakiś kontakt np. fejs. to prosił bym o info na pw. Wiem że na tym forum są jacyś jego koledzy zarejestrowani.
  
 
Cytat:
2014-08-04 19:12:42, rider49 pisze:
Tylko własnie o to chodzi że nie chciałbym sobie robić wycieczki bo do Białego mam 600km w jedną stronę... I liczył bym na wyrozumiałość i pomoc poprzedniego właściciela oczywiście zaś bym mu się ładnie odwdzięczył Więc naprawdę jak ktoś posiada numer tel albo jakiś kontakt np. fejs. to prosił bym o info na pw. Wiem że na tym forum są jacyś jego koledzy zarejestrowani.


Jeżeli chodzi o Białystok, to kojarzę dwie osoby tj. - czapa_74 i cashy Pewnie chodzi o cashego, bo on sprzedawał jakiś czas temu cabsa a czapa gonił swojego na części jak się nie mylę
  
 
wczoraj byłem na przeglądzie. No i miły Pan podpowiedział mi żebym starał się dodzwonić do białegostoku tam gdzie jest dowód i ich poprosić o wysłanie mówi że w 90% przypadków się zgadzają więc dziś będę dzwonił.
  
 
Panowie wziąłem się znów troszkę za sprawy mechaniczne smerfika

I tu małe pytanko jak przepływomierz u mnie ma na wolnych obrotach napięcie ok. 1,3V czy to na zimnym silniku czy to na ciepłym to znaczy że jest on walnięty?

Bo wiem że napięcie powinno wynosić na biegu jałowym ok 0,7V

a ogólnie podczas pracy silnika od 0V do 5V i to by się u mnie zgadzało.
  
 
Wyczyść go to się poprawi. Tylko ostrożnie, pędzelkiem.
  
 
Przepływomierz wyczyszczony, było troszkę syfu, ale nadal napięcie wynosi ok. 1,2v

Bo odłączając i podłączając przepływomierz to chyba nie muszę odłączać akumulatora by zresetować komputer albo coś?
  
 
By zresetować kompa trzeba odpiac aku.
  
 
Kiciek, Rider to wie ale pyta czy trzeba po odpiętej przepływce
  
 
Moim zdaniem warto po wymianie przepływki zresetować kompa i zrobić adaptację. Nic nie kosztuje, ale ma się świadomość, że w razie gdyby coś było dalej nie tak, to sprawdziliśmy taką możliwość.


[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2014-09-05 20:13:08 ]
  
 
Ok to zresetuje i wtedy sprawdzę ile V będzie pokazywać
  
 
Taka tam fotka smerfa




No i mały prezent dla smerfa by mu się troszkę lepiej oddychało Filtr stożkowy Simota:





Nie posiada ktoś czasem tanio na sprzedaż zestawu rur wraz z gumami do stożka?