[yezXR3i] Audi A3 - wykres i spalanie - czyli diesel power - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ulysse speedometer, dostępny za free na android markecie. Tylko im lepszy smartfon tym lepiej program działa Np na moim Galxy Ace łączył się bardzo długo i świrował, teraz na Core Plus zupełnie inna rozmowa.

jescze dorwałem apkę RaceDroid Pro - nie testowałem ale wygląda ciekawie.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
Na moim S3 powinno dobrze śmigać Potestuję obie apki i przy okazji kilka samochodów Dzięki
  
 
A co do kwestii spalania to wygląda to tak:


1) zalane do pierwszego wybicia na stacji BLISKA, temperatura powietrza 25st C - wczoraj
2) pokonanie ilości kilometrów 164,4 jak widać na zdjęciu, tryb? Ogólnie po okolicy - w pracy pokonane 100km jeżdżąc od klienta do klienta, czasem przyciskając troszkę, ale rozsądnie - normalny tryb jazdy. Potem krótkie przegonienie do 200km/h, 4 x test 0-180km/h, przejażdżka 10 km w 4 osoby, na spokojnie, potem wypad na zakupy ok 50km normalnej jazdy. Cały czas włączona klimatyzacja, w międzyczasie również z racji temperatury (do37st) postoje na włączonym silniku i klimie - w sumie ok 45min do godziny.
3) zalane do pierwszego wybicia na tej samej stacji, tym samym pistoletem, temperatura 23st C - dziś.

Prosty rachunek - średnie spalanie wynosi około 6,5 litra ropy na 100 kilometrów.

Dziękuję.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
No i wykres..


-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
Z tymi przyspieszeniami to szału nima bo na podobnej aplikacji prawie seryjnym RSem miałem poniżej 7 sekund
  
 
Cytat:
2014-06-12 22:13:47, lukirs pisze:
Z tymi przyspieszeniami to szału nima bo na podobnej aplikacji prawie seryjnym RSem miałem poniżej 7 sekund


Nowy RS miał 8,7 s do setki a po latach napewno jest tylko gorzej.
Kolega ma naprawde fajną sztukę a wy szukacie dziury w całym.Myślę że nie przemawia przez was zazdrość bo furka kolegi jest naprawde fajna i mało pali.
  
 
też tak myślę jak kupił by vipera też by było żle
  
 
Całkiem zacnie. Masz wszystko czego by od diesela można oczekiwać.
  
 
Cytat:
2014-06-12 23:34:23, danek7902 pisze:
Nowy RS miał 8,7 s do setki a po latach napewno jest tylko gorzej. Kolega ma naprawde fajną sztukę a wy szukacie dziury w całym.Myślę że nie przemawia przez was zazdrość bo furka kolegi jest naprawde fajna i mało pali.


Przeczytaj co Lukasz napisal raz jeszcze, a pozniej jeszcze raz itd az zrozumiesz jego wypowiedz

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
no spalanie całkiem ładne jak na cykl miejski
  
 
Ja jestem szczerze zaskoczony spalaniem. Ten silnik w gofrze tylko bez modów palił tyle samo W trasie tempem dziadka zszedłem do 4,5. Szkoda że przez ekologie te autka nie wychodzą w takich mocach z takim spalaniem;/

Jak z spalinami? Potrafi walnąć czarnego bąka? Kiedyś jechałem za passatem, który jak zrobił redukcje to wyglądało jak by się stodoła paliła

[ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2014-06-13 10:53:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2014-06-13 11:00:34 ]
  
 
No z ekologią jestem na bakier niestety Przelotowy wydech + większe wtryski dają czasem chmurkę Szczególnie to widać na zimnym silniku, bo jak jest ciepły to bez obciążenia nie kopci nic, dopiero pod obciążeniem zostawia trochę dymu, ale jeszcze nie jest tragicznie - widziałem dużo większe chmury za dieslami. Co do spalania w golfie 110ps miałem bardzo podobnie, a jadąc takim tempem jak audi to na pewno by było większe. Pełnym żaglem nie próbowałem, bo jednak kusi ten moment pod nogą żeby go wykorzystać..

co do urządzeń, aplikacji itd to wiadomym jest że wynik nieraz zależy od okoliczności więc chętnych do porównania zapraszam na ulicę w razie czego

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
Cytat:
2014-06-12 23:34:23, danek7902 pisze:
Nowy RS miał 8,7 s do setki a po latach napewno jest tylko gorzej. Kolega ma naprawde fajną sztukę a wy szukacie dziury w całym.Myślę że nie przemawia przez was zazdrość bo furka kolegi jest naprawde fajna i mało pali.



Kolego, ja swoim schodzę poniżej 8 sekund, jak to wytłumaczysz? nic nie było modzone, nie słuchaj tych bzdetów, które są napisane bo prędkość max z Wikipedią też sie nie zgadza, co do A3, fajna sztuka, chętnie bym taką przytulił, i spalanie małe, czego chcieć więcej, jeden minus ze to grzechotnik.
  
 
Cytat:
2014-06-13 14:26:16, stefan1307 pisze:
Kolego, ja swoim schodzę poniżej 8 sekund, jak to wytłumaczysz? nic nie było modzone, nie słuchaj tych bzdetów, które są napisane bo prędkość max z Wikipedią też sie nie zgadza, co do A3, fajna sztuka, chętnie bym taką przytulił, i spalanie małe, czego chcieć więcej, jeden minus ze to grzechotnik.



Dane techniczne danymi technicznymi, taka prawda. Ale pozostaje kwestia dokonania pomiaru jeszcze - na jakich oponach, kołach, z kim/czym na pokładzie, ile paliwa w baku, jak wiało i jak wyglądała droga i ziemskie oddziaływanie magnetyczne. Prawda jest taka że ciężko uzyskać miarodajne wyniki jeśli pomiary są wykonywane przy odmiennych warunkach. Co do vmaxa, to mój rs2k 230 licznikowe widział, ale jeśli chodzi o realny vmax z tego co wiem pokrywa się z danymi technicznymi - odcina na 5tce więc vmax można wyliczyć z przełożeń skrzyni i tu akurat się zgadzało.

mi tam fakt że grzechocze nie przeszkadza, podoba mi się charakterystyka tego silnika, idealnie nadaje się do jazdy w trasie, nie trzeba go kręcić a idzie.

Powiem wam że jestem naprawde zadowolony z wyboru, ani 1,8T ani OPC nie wpasowałyby się tak idalnie w moje oczekiwania. A co NAJważniejsze, auto podoba się klientom i zawsze można znaleźć jakąś wspólną płaszczyznę do rozmowy na nawiązanie relacji

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
Cytat:
2014-06-12 23:34:23, danek7902 pisze:
Nowy RS miał 8,7 s do setki a po latach napewno jest tylko gorzej. Kolega ma naprawde fajną sztukę a wy szukacie dziury w całym.Myślę że nie przemawia przez was zazdrość bo furka kolegi jest naprawde fajna i mało pali.



Nowy RS kolego miał 8,0 do setki spokojnie można to jeszcze poprawić jakby to była S3 to bym może pozazdrościł ale vagi całkowicie mnie nie interesują,wolę japońce.
  
 
a jakie to ma znaczenie sekunda w te czy w te dochodzimy do absurdu jakiegoś jak by kupił vipera albo mustanga shelbiego to dopiero bym mu zazdrościł.Ja w swoim mam czym jechać bo zaczyna to konkretnie hulać i co z tego jak nie ma gdzie.A jak wejdzie przepis że za 50 więcej będą zabierać prawko to i tak rowery nas czekają i to też te słabsze żeby nie przekroczyć.Co do porównywania audi do volkswagena to dwa całkiem inne samochody pod kontem wykonania i komfortu.Miałe, a6 w full opcji 2,8 194km w quatro i powiem że był super.Podsumowując yeż chciał takie auto i ma a ma zarazem dupowóz ale żwawy oszczędny i jeszcze nie musi się go wstydzić
  
 
Przecież fabryki te same Ale audi z założenia miało być takim lexusem vag-a. Golfy z tych roczników są paskudne w środku nie mówiąc już o skodzie, A3 jest znośne.
Te aplikacje to można tak poglądowo tylko bo potrafią mieć 20% odchyłki. Prawdziwy pomiar tylko g-techem można porównywać.
Gdyby nie ten klekot to sam bym diesla przytulił ale przyzwyczaiłem się do japońskiej ciszy - żaden vag tak nie chodzi

Masz elektrykę na szyby z domykaniem i lustra składane?
  
 
GTech leci w kulki niemiłosiernie, przerabiałem ten temat.. Co do szybek owszem z domykaniem są w prądzie, lusterka też w prądzie ale nie składane. Tu nie ma mega wypasu, jest to co niezbędne

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
  
 
Cytat:
2014-06-14 02:46:19, yezXR3i pisze:
GTech leci w kulki niemiłosiernie


Myślę, że dokładniejszy niż gps w komórce
  
 
Cytat:
2014-06-13 16:07:40, lukirs pisze:
Nowy RS kolego miał 8,0 do setki spokojnie można to jeszcze poprawić jakby to była S3 to bym może pozazdrościł ale vagi całkowicie mnie nie interesują,wolę japońce.


Miał 8.7 do setki. A poprawić można w każdym osiągi szczególnie w silniku z suszarką