VFTS.pl - Łada 2107 Carloz - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Body kit z przodu na miejscu:




Wlotex na dachu już w kratkami od Alfy 156:



Poza tym kupione jest kompletne wspomaganie od Punto 2, będziemy wkrótce się zajmować zaadaptowaniem tego do potrzeb naszych.

[ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-10-01 20:14:34 ]
  
 
kiedy z koziołków ściągasz ?
  
 
Cytat:
2015-10-02 12:28:39, morphio pisze:
kiedy z koziołków ściągasz ?



Czekamy na zawieszenie, ale naturalnie Węgrzy nic nie odpisują i lecą w kulki z terminami... Może w październiku się to uda na koła postawić.
  
 
A most od mitowisi opanowany?
  
 
Cytat:
2015-10-02 13:57:00, SzokoLada pisze:
A most od mitowisi opanowany?



W trakcie przerabiania jest. Trzeba będzie jeszcze wał przystosować, ale już mamy kogoś, kto się tego podejmie.
  
 
Cytat:
2015-10-01 20:01:38, Carloz pisze:
Poza tym kupione jest kompletne wspomaganie od Punto 2, będziemy wkrótce się zajmować zaadaptowaniem tego do potrzeb naszych. [ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-10-01 20:14:34 ]



Bardzo jestem ciekaw jak Wam z tym wspomaganiem pójdzie. Bo obawiam się, że jak moja Samara w końcu zacznie przemieszczać się nie tylko z jednego miejsca hali garażowej na drugie (teraz akurat stoi jak VFTS - na kobyłkach) i wsadzę w nią planowaną ,,krótszą" maglownicę plus slick na felgi, to się okaże, że siłownia niczym w starym polonezie. A przy kjs-owej jeździe wokół trzepaka to może być uciążliwe.

Widziałem na alledrogo zestawy elektrycznego wspomagania od priory. Może takie coś byłoby do samary łatwiej ,,wlepić". Jak już problem się pojawi, to będziemy go bohatersko rozwiązywać. Na razie kibicuję VFTSowi, bo projekt elegancki i z rozmachem I życzę Ci, żebyś potem wiele km nim zrobił. Bo często jest tak, ze jak człowiek takie cacko skończy, to ma potem tak dość (również finansowo), że auto niemal natychmiast idzie na handel. I odjeżdża gdzieś w kierunku zachodniej europy sprzedane za bilety europejskiego banku centralnego.
  
 
Lepszym kierunkiem jest wspomaganie z seja. Mniej skomplikowane od punto. Albo elektryczna pompa do hydraulicznej przekladni.
  
 
Jak nie będzie dobrze działać to od Punto, to jeszcze jest kilka opcji. Węgrzy najczęściej stosują z Corsy albo Suzuki Ignisa. Wszystko wyjdzie w praniu, najwyżej trzeba będzie kombinować z innym jakimś. Raczej na pewno nie pójdzie od razu do sprzedania, bo za dużo w to pracy poszło i chęć jeżdżenia jest ogromna Oby tylko czas na to się udało znaleźć...
  
 
Piękna robota,
Trzymam kciuki, za planowane starty i końcówkę projektu.
  
 
Cytat:
2015-10-07 15:14:42, gregor125 pisze:
Piękna robota, Trzymam kciuki, za planowane starty i końcówkę projektu.



Dzięki

Ojciec dłubie cały czas przy aucie. Zamontowany tył poszerzeń, nowy zbiornik paliwa (standardowy, dojdzie elektryczna pompa paliwowa), bateria na stałe, pociągnięte kable do przodu. Pompka paliwowa oryginalna zdjęta.

Węgrzy w kwestii zawieszenia się nie odzywają, co nie jest niczym nowym...
  
 
Od października niewiele się tu udzielałem, bo postępy nie były jakieś spektakularne. Ale teraz przyszło sporo nowych części i z nowym rokiem sprawy ruszą z kopyta. Deadline obecny zakłada, że ma być gotowe wszystko na Wehikuł Czasu w Tuchowie jakoś w lecie.

Węgrzy wreszcie zrobili zawieszenie i powiem, że wygląda mega fachowo i raczej takie jest. Poszerzenia na wahaczach po 4cm na każdą stronę, uniballe, zmieniony stabilizator (na łącznikach ludzkich). Tył też na uniballach od strony mostu.





Są koła, jest kierownik...



Płyta pod motor:


Komplet zdjęć tradycyjnie na VFTS.pl i na stronie fejsikowej.
  
 
Brawo ty.
  
 
Wow, niezła robota.
Trzymam kciuki za wyrobienie się w zakładanym terminie i powodzenia w dalszych pracach
Pełna profeska!
  
 
Te koła 16" są jakoś obliczone? Bo z gumami przełożenie w tylnym moście musi być duże. Nie lepiej było dać 14"?
  
 
Cytat:
2016-02-02 06:16:53, SzokoLada pisze:
Te koła 16" są jakoś obliczone? Bo z gumami przełożenie w tylnym moście musi być duże. Nie lepiej było dać 14"?



To jest finalna wersja:



14" by śmiesznie wyglądało, a dyfer u nas jest z przełożeniem 4,875, więc tak to dobraliśmy.
  
 
na bogato widzę
  
 
Płyta już jest zamontowana. Jej zdejmowanie zajmuje jakieś 20 sekund 2 zawleczki się wypina, 2 bolce wyciąga i wysuwa do przodu

Dzisiaj ojciec wyspawał wspomaganie, jest połączone z przekładnią. W przyszłym tygodniu zamknie się elektryka, zamontowana będzie w końcu deska. Może po raz pierwszy się odpali w przyszłym tygodniu też motor.

Dodatkowo w misce zrobiony jest cujnik temperatury oleju, a w kolektor jest wspawana lambda.
  
 
Fajne to zawieszenie, ciekawi mnie tylko dlaczego jest kombinowane. Czyli uniball i poliuretan/guma
  
 
Cytat:
2016-02-03 20:17:44, rafal125p pisze:
Fajne to zawieszenie, ciekawi mnie tylko dlaczego jest kombinowane. Czyli uniball i poliuretan/guma



Z tyłu chodzi o stopnie swobody. Czyli na gumie może się tylko obracać, a na uniballu obracać i skręcać.
  
 
ale przecież most jest na drążkach wzdłużnych oraz jednym poprzecznym. tam nie ma miejsca na swobodę