Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2015-02-05 11:54:55
Nie weim gdzie to pole do manewru,wszystko co nie ujęte reguluje zał J. |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-05 15:29:04
Przy tworzeniu książki auta pojawia się wiele rzeczy, które zależą od osoby ją tworzącej. |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-10 21:04:30 Nowy wpis z nowościami na VFTS.pl
Podstawowa i kluczowa zmiana: wzmocniona podłoga i tunel. Wspawane mocowania pasów. Datą ze zdjęć nie należy się przejmować. Jak wrócę do Polski, a powinienem być na moment w lutym, to będzie poważna aktualizacja. [ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-02-10 21:05:57 ] |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2015-02-10 21:39:36 Karol, muszę powiedzieć że praca idzie naprzód i ładnie to wygląda i nie mogę się doczekać kolejnych newsów ale nasuwa mi się kilka pytań :
- wydaje mi się że mocowania pasów przyspawałeś na odwrót - nakrętka powinna być od zewnątrz - po co to obsmarowałeś tak brzydko jakimś silikonem ? wystarczyło jakąś pastą delikatnie po spawie pociągnąć - wzmocnienie podłogi ....... nie ładnie, orygunalne było solidniejsze, tylko obspawać, - zapomniałeś powiercić i zrobić tulejki w podstawie foteli, potem znowu będziesz to malował ...... - jak już odelżasz budę to trzeba było i odelżyć drzwi - wywalić tę izolację i stelaż, w końcu chyba będziesz montował poliwęglanowe szyby, prawda ?? nie że jestem hejterem czy co, to tylko luźne uwagi z własnego doświadczenia i wiedzy pozdrawiam |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-10 21:48:40
Mocowania foteli dopiero dojdą, jeszcze ich nie mamy, musimy się zastanowić jak to poprawnie zrobić. Ojciec to robił, jakąś pastą to jest obrzygane do zabezpieczania. Mi się też to mocowanie z tyłu nie podoba, ale z pewnością jest znacznie mocniejsze od oryginalnego. Czy mocowania pod pasy są na odwrót? Nie wydaje mi się, to będą 6-punktowe pasy, więc górne pasy idą do rury z tyłu. Otwór za fotelem kierowcy do tunelu nie ma z tymi nic wspólnego, a otwór z przodu to jest tuleja na śrubę od mocowania skrzyni. Jeśli chodzi o drzwi - 5 kg nie odczujemy na łącznej masie, a przynajmniej będą sztywne. A izolacji przecież tam nie ma. Chodzi o to, żeby to w środku też miało jakieś resztki cywilizacji. [ wiadomość edytowana przez: Carloz dnia 2015-02-10 21:55:19 ] |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2015-02-11 00:12:31 |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-11 09:52:56
Nie popisał się ojciec z blacharzem. Przecież to jest bez sensu zrobione, trzeba odcinać i montować od spodu nadwozia, ehhhhhh... A niby blacharz robił auta do sportu. |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2015-02-11 17:20:35 dlatego najpierw się wszystko rzeźbi a potem maluje i montuje sorry za dołożenie roboty |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2015-02-12 00:44:34 Tak to wygląda u mnie:
https://www.facebook.com/banymotorsport/photos/a.524194377609788.136012.118076034888293/543451195684106/?type=3&theater |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-12 11:40:50
Spoko, dzięki za informację na wczesnym etapie. Nie prześledziłem załącznika J w tej kwestii, sądziłem, że ojciec z tym blacharzem wiedzą co robią, ale się walnęli. Trudno. Nauczka na przyszłość - mocowania foteli zrobić poprawne od razu i mocowania pasów też, zanim wszystko będzie malowane. Dużo jeszcze takich nauczek u nas będzie. |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-12 11:44:28
My od początku chcieliśmy w ten sposób zrobić, ale według gościa od klatki, nikt w Polsce nie puszcza takich mocowań. Podobno coś się w tej kwestii poluzowało, dlatego robimy to podobnie. Oby po zamontowaniu poprawnie tych płytek od pasów nie trzeba było nic spawać poza uchwytem wspomagania. |
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2015-02-12 16:42:12 |
Carloz Łada 2107 Tuchów | 2015-02-12 21:47:26
Ładnie, czysto U nas to jest trochę obsmarkane, ale się to poprawi jeszcze Poza tym jak przyjdzie deska, fotele, kierownik, ręczny itd, to odciągną uwagę W tej chwili rozglądamy się za skrzynią i dyfrem/mostem. Chcemy mieć 5-tkę węgierską kłową z prostymi zębami i z tyłu przełożenie 4,5 albo nawet 4,7. To nie będzie autostradowe auto Havassy mówił, że najlepszy jest dyfer od L200, ale jakoś nikt nie jest w stanie nic na ten temat powiedzieć. Trzeba się będzie bardziej wokół tematu zakręcić. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2015-02-15 13:18:20 |
rafal125p Kandydat na Kandaydata polonez 1985 gorzów | 2015-02-15 14:47:06 bo pewnie sam montował i auto nie jest klasy WRC i raczej w rajdzie australii jechać nie będzie ? |
Pereira Poddębice | 2015-02-15 14:53:07 Nie ukrywam, że też się zastanawiałem, czemu tylna część klatki jest rozbudowana, a przednia skręcana? Może motywem przewodnim jest ewentualna możliwość późniejszego wyjęcia klatki i przeniesienia do innego auta? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2015-02-15 15:29:16 Jak na moje oko, klatka jest skręcana, ale nie rozbieralna. |
pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2015-02-15 17:16:44
Widać sam nigdy tego nie robiłeś. Zastrzały boczne i ta poprzeczke z przodu i tak trzeba wspawać na stałe najpierw dopiero potem przeciąc i dorobić szlufki. Do tego czyba każda z nich pownna byz na min 4 sruby. Dokłądanie masy bez sensu. Chyba ze juz była właśnie wyjmowana z innego wozu i tak zostało zrobione. Jak dla mnie za duży jeż. Pałąk głowny za daleko w stosunku do mocowań ja ma bliżej a mam prawie 2 metry ... Sorry za ot,taka moja opinia |