Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marianok53 piekary | 2015-01-08 20:12:45 Oj po cichu liczę na starą 200 |
Stachu19 BMW E46 Coupe Mazowszany | 2015-01-08 20:15:42 Wreszcie zeszli na dobrą drogę, oby tak dalej. Aktualizacja mi się podoba. Skoda nawet fajnie wygląda. |
cipek rower topola | 2015-01-08 21:11:29
Kółka w 500 w miarę względne (w porównaniu do za dużych w Zastavie i Multipli). Aktualizacja super! |
Frdek Seat Toledo Buk / Sztokholm | 2015-01-08 21:28:27 Spodziewalem sie ze aktualizacja bedzie dzisiaj ale tego to sie nie spodziewalem |
rihoru Wrocław | 2015-01-09 00:05:35 Dzwoniłem w sprawie Jelcz i skończył się nakład, domówili, trzeba czekać |
rihoru Wrocław | 2015-01-09 00:08:29 teraz dopiero zauważyłem Fiat ma czerwone tablice, XWA pewnie,
chciałem pisać już XWR jak to w JZS często bywało |
marianok53 piekary | 2015-01-09 08:37:54 Jak myślicie będzieto taka dwumodelowa aaktualizacja czy dorzuca ccoś jjeszcze? |
Frdek Seat Toledo Buk / Sztokholm | 2015-01-09 19:04:55 Niedlugo powinna byc tez aktualizacja zlotej...
W sumie to tylko Warszawa zostala z zapowiedzi |
rihoru Wrocław | 2015-01-10 11:51:59 w wczesnych latach 80 w mojej okolicy facet miał 110R i zawsze była mowa o Rapidzie, auto jeździło bajecznie, było zrywne, porównania z Porsche uzasadnione |
radar2 Olsztyn | 2015-01-10 13:48:27 Nie rozumiem problemu z nazwą ,,naszej''skody 110R.Kiedyś zbierałem prospekty z samochodami i na pewno u mnie w pokoju wisiał plakat skody 110R w rajdowym malowaniu która została ekspresyjnie uchwycona kiedy wychodziła z zakrętu na torze rajdowym a plakat był podpisany skoda rapid. |
mAbZ V8 Wrocław | 2015-01-10 14:14:05
Chyba wyłącznie z powodu umieszczenia silnika z tylu, bo nawet nie z wyglądu Porsche 911 z początku lat 70-tych miało co najmniej 2x większy silnik i najsłabsza wersja 10 s do 100 km/h (najmocniejsza 7,5) Skoda 110R 0-100 w 18,5 s |
Piotr1-60 Nissan Primera 1,9 d ... Częstochowa | 2015-01-10 15:07:23 Z tego co ja pamiętam, to chyba w roku 1975 na bazie Skody 110R Coupe powstała wersja rajdowa 130RS. Miała ona silnik OHV - 1289 cm3, zasilany przez dwa gaźniki Webera. Zależnie od potrzeb miała stopień sprężania od 10,5 po 11,7:1. Moc maksymalną od 100 do 145 KM. W zależności od przełożeń skrzyni biegów Skoda 130 RS osiągała prędkość maksymalną od 145 po 220 km/h. Przyspieszenie do 100 km/h osiągała w 7,5-8,5 sekundy, zużywając przy tym ok. 15-25 l paliwa na 100 km.
Sportowa kariera Skody 130RS zakończyła się w początkach lat 80-siątych, kiedy to decyzja Międzynarodowej Federacji Sportów Samochodowych FISA (obecnie FIA) podjęła decyzję o likwidacji klasy pojemnościowej do 1300 cm3. |