Co dalej z klubem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy to forum umarło?


[ wiadomość edytowana przez: zsmarti dnia 2014-09-26 23:40:59 ]
  
 
A gdzie tam . Po prostu ludziom nie chce sie juz pisać .
  
 
To chyba rownoznaczne
  
 
ja też to ostatnio zauważyłem i tu podziękowania dla kleszcza za co bo miał urodziny i przez cztery dni składano mu życzenia.Kleszczu dzięki za to że jesteś i jeszcze raz wszystkiego naj

Ps życzenia jak najbardziej szczere
  
 
A dziękować, dziękować.
Trochę umarło, niestety taka kolej rzeczy. Andrzej, jeszcze kiedyś na zlocie Radex przewidział że będzie coraz gorzej bo niestety nawet jako pierwsze auto escort przegrywa.
  
 
Przegrana Esiego jako pierwszego wozu to raz, a dwa to portale społecznościowe, FB itp.

Niestety...
  
 
Tez po czescie faktem jest, ze motonews jest przestarzałe.
I powiem chociażby na swoim przykładzie. Gdyby nie ekipa z wrocka czy krk juz dawno by mnie tu nie było. Bo FEFK znalazłem przypadkowo pare lat temu. Ale wkurzyła mnie dziwna rejestracja. Jakies czekanie aż ktoś mnie łaskawie przyjmie. Cos znalezc w szukajce tez graniczyło z cudem. 40 tematów na to samo pytanie ... Dlatego do dzis korzyst z Google.

Widze tez po osobach ktore poznałem jakiś czas temu. Z nimi mam kontakt bo maja esiory, ale na fefku ich nie ma, bo ? Forum lekko odstrasza
  
 
Jest też druga strona medalu, kiedyś rozmawiałem o tym z Surecem.
W czasach gdzie ciężko było z dostępnoscią rarytasowych gratów, każdy chwalił się tym co udało mu się zdobyć, jeżeli już miał taki rarytas w swoim garażu to szukał go na zapas bądź dzielił się informacją z innymi. Teraz mamy na pęczki wszystkich cześci, stoi spora ilość rs'ów i innych wypaśnych, wystarczy usiąść i dostłownie 15 min szukania i można coś wykopać, przykład choćby z moimi morette, pozatym jeżeli ktoś wystawia jedną cześć to pewnie ma zapas z całego auta, które zostało przeznaczone do rozbiórki. Fakt że ludziom nie chce się jeździć na zloty, stara gwardia powili się już wysypała, nie ma już też tak wielu zapaleńców tego modelu.
  
 
Ale Panowie to było do przewidzenia, dziennie ginie więcej esiorów niż jest odnawianych więc to logiczne ze jak 10 osób zawiezie na szrot swojego essa to na forum zostanie 2-3 osoby z 10, co nie zmienia faktu ze człowiekowi robi sie przykro z tego powodu. Ja jestem gówniarz ale z tego co wiem kiedyś człowiek naprawiał samochody a teraz kupi nowy i ma w czterech literach. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2014-09-06 10:22:36, maly10001 pisze:
... nie ma już też tak wielu zapaleńców tego modelu.



kontrolowałem ostatnio w robocie samochód ciężarowy potocznie zwany tirem z ładunkiem szyb samochodowych. czytam dokumenty, czytam, czytam i co ja pacze... szyby do forda escorta! idę zobaczyć to fizycznie, faktycznie drewniane skrzynie z szybami nówki sztuki z fabryki w Rosji do Belgii/Genk. na skrzyniach napis ford escort. co to ósma generacja ma być produkowana na Europę? wiecie coś na ten temat?
  
 
Cytat:
2014-09-06 12:40:20, stefan1307 pisze:
Ale Panowie to było do przewidzenia, dziennie ginie więcej esiorów niż jest odnawianych więc to logiczne ze jak 10 osób zawiezie na szrot swojego essa to na forum zostanie 2-3 osoby z 10, co nie zmienia faktu ze człowiekowi robi sie przykro z tego powodu. Ja jestem gówniarz ale z tego co wiem kiedyś człowiek naprawiał samochody a teraz kupi nowy i ma w czterech literach. Pozdrawiam



Tez prawda. A do tego potem ludzie płaczą jakie to czesci nie drogie. Elektryka sie sypie, ze zarowki zmienić nie mozna itd itd ...

A generalnie od jakiegoś czasu zauważyłem ze co raz wiecej projektów idzie pod młotek. Nie chodzi mi tu o esiory. Tylko ogólnie pisze.
  
 
Po prostu essy juz przekwitaja to i ludzi coraz mniej na forum, lepiej na pewno nie bedzie tylko caly czas gorzej
  
 
Cytat:
2014-09-06 12:58:39, Horhe pisze:
kontrolowałem ostatnio w robocie samochód ciężarowy potocznie zwany tirem z ładunkiem szyb samochodowych. czytam dokumenty, czytam, czytam i co ja pacze... szyby do forda escorta! idę zobaczyć to fizycznie, faktycznie drewniane skrzynie z szybami nówki sztuki z fabryki w Rosji do Belgii/Genk. na skrzyniach napis ford escort. co to ósma generacja ma być produkowana na Europę? wiecie coś na ten temat?

tak, w Chinach już produkują kolejną wersję escorta, są plany na Europę i chyba jak pamiętam w UK mają się pojawić.
  
 
Dla cierpliwych i wytrwałych, jak ess się pojawi forum dopiero będzie hulało...
  
 
Kolega napisał 'to forum'...inne fora o podobnej tematyce tętnią życiem.a escorty odchodzą ale zaraz pokazują się nowe i to coraz lepsze bo już w rękach w które je chcą a nie które muszą tutaj akurat wg.mnie zaistniało "zmęczenie materiału"które mam nadzieje uda się naprawić.
  
 
Myślę, że do "umierania" to trochę jeszcze brakuje, ale letarg pełną gębą.

Nie upatrywałbym ratunku w mk8 bo nie wiadomo co to będzie warte, a poza tym to bliżej temu będzie do nowych focusów i fiest niż do "naszych" escortów, więc wiedza z tego forum się nie przyda.
Mamy okres przejściowy, kiedy to escort jest tańszy niż rower (a dla większości to nawet nie wozidupa tylko klamot to wożenia 'kartoflów'), więc nie jest jeszcze traktowany jak "youngtimer". (tak, wiem że mu jeszcze trochę brakuje do tego określenia, ale lepiej myśleć o nim w tę stronę niż przyrównywać go do auta codziennego, gdzie swoją rolę w tym zakresie nawet foka mk1 już kończy a co dopiero ess)

Ratunku szukałbym w systematycznym przechodzeniu właśnie w stronę youngtimerów, w promowaniu takiego podejścia, w zmianie architektury forum tak, żeby projekty wyróżniające się były na tapecie, żeby różne dane, ciekawostki i fotki były "na głównej". Zintegrowanie tego z fajnie ogarniętym klubowym fanpage'm na ryjksiążce też byłoby niegłupie. Generalnie powinniśmy zmienić się w firmę reklamową promującą escorta. Im bardziej będziemy go tutaj na piedestał wynosić, tym mocniej damy do zrozumienia nowym, że te auta są czymś ważnym dla nas i dla szeroko pojętej motoryzacji (wrzucić można np rajdową historię modelu - to nic, że po mk3 rajdowe konstrukcje jak RS200 czy cossie mocno się różnią budową do zwyklaków - reklama dźwignią handlu).
Lepiej celować w "hipsterską niszę" niż upierać się przy byciu klubem i forum dla każdego posiadacza escorta.
  
 
Cytat:
2014-09-06 23:01:16, lukirs pisze:
Kolega napisał 'to forum'...inne fora o podobnej tematyce tętnią życiem.a escorty odchodzą ale zaraz pokazują się nowe i to coraz lepsze bo już w rękach w które je chcą a nie które muszą tutaj akurat wg.mnie zaistniało "zmęczenie materiału"które mam nadzieje uda się naprawić.



Właśnie widzisz Luki, nowe fora sa fajne, dużo info, Ale to wszystko sa fora dotyczące wszystkich modeli forda. Ciężko jest teraz utrzymać odpowiedni poziom na forum tylko escortowym
  
 
Cytat:
2014-09-05 19:55:43, kainek pisze:
Czy to forum umarło?


Skoro sprzedajesz FEFKowe polary to chyba już powoli dogorywa...

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Ludzie z tego forum uciekli na inne ,,esiok-owe,, fora.
Coś było przyczyną, ewakuowali się już za czasów świetności tego forum.
A ponoć ,,ludz do ludzua,, lgnie jak mucha do ....... .

falcon0 fokowe forum, zdecydowanie tętni życiem.
Może to z racji modelu? Konkurencji też ma trochę,a żyje.

Tak czy siak są fora o escorcie co tętnią życiem, zapewne zarząd powinien coś zrobić.
Iść zobaczyć jak tam jest!

  
 
Cytat:
2014-09-08 07:53:52, KAMILA_Z_USTRONIA pisze:
Ludzie z tego forum uciekli na inne ,,esiok-owe,, fora. Coś było przyczyną, ewakuowali się już za czasów świetności tego forum. A ponoć ,,ludz do ludzua,, lgnie jak mucha do ....... . falcon0 fokowe forum, zdecydowanie tętni życiem. Może to z racji modelu? Konkurencji też ma trochę,a żyje. Tak czy siak są fora o escorcie co tętnią życiem, zapewne zarząd powinien coś zrobić. Iść zobaczyć jak tam jest!



No, zabiliśmy się sami, kolejnymi regulaminami, oficjalnościami. Luzie woleli przejść tam, gdzie jest więcej luzu, mniej zadęcia, nowi nie spotykają się z notorycznymi odpowiedziami: "zobacz regulamin" albo: nie umiesz korzystać z wyszukiwarki ???!!!! (która i tak źle działą, jak wiemy) i gdzie za słowo d***a nie ma afery (nie mówię o pozwoleniu na łacinę, ale też bez przesady). Niestety, teraz ciężko zmienić opinię, która się wlecze za nami jak smród po gaciach.