Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2015-06-09 19:53:02 ja bym maskę zdjąl |
LobsterMan Sympatyk FEFK Focus 2.0 NYSA // MILTON CITY | 2015-07-06 21:24:11 Chodzi o to ze miedz jest za miekka czy jak?
Drgania go rozwalily? |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-07-06 22:28:46 O widzisz, to może wiele tłumaczyć... |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2015-07-06 22:40:36 w sklepie z częściami do tirów lub jelczy są przewody z różnymi końcówkami i długości różne sam dorabiałem przewód przy silniku jak na torach pękł |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-07-21 15:34:08 Dobra Pany, mądrzejszy w temacie hydrauliki siłowej jestem.
Zakupiłem sobie przewody surowe od ciężarówki - Tatra 815, takie oto: Niestety, z jednej strony nakrętka nie taka, za długie. No to boszka w ruch, i jazda z wymianą nakrętki i próba zarobienia takiej końcówki: I zdziwko: nikt nie był w stanie mi takiej końcówki zarobić. Wszyscy robili wielkie oczy, lub wręcz twierdzili że się nie da. Miedź tak, stal nie. Czeski film w dobie obecnych możliwości i dostępności przeróżnych narzędzi, ale ok... Polska. No to plan awaryjny - spawanie z dwóch części. Wpadłem na pomysł że połączę dwie części przewodów tulejkami, a po brzegach chwycę migiem, efekt: O dziwo - działa(ło). I o dziwo - było to nawet w miarę szczelne, za drugim razem udało mi się doszczelnić, bo i tak po pospawaniu za pierwszym razem gdzieś tam strumyczek bił w trakcie pracy. Ale moje poczucie estetyki :mrgreen: nie dawało mi spokoju, poza tym czułem że to nie będzie trwałe i znowu puści w najmniej oczekiwanym momencie. W tzw. "międzyczasie" zacząłem szukać firmy która mi to po prostu zrobi na zamówienie od zera... I znalazłem! Jedna(!) firma w całych polskich internetach produkująca na zamówienie dokładnie takie rzeczy o jakie mi chodziło - być może gdzieś są w pobliżu mnie, ale że nikt nic nie wie, nikt nic nie słyszał... Firma mieści się w jakiejś wiosce w połowie drogi między Olsztynem a Warszawą, i zajmują się serwisem ciągników rolniczych Poprosili mnie tylko o porobienie fotek na początku by się zorientować w temacie, potem poprosili o dosłanie przewodów na wzór, i oto efekt - dali radę bez problemu: Koszt jednego przewodu - 28zł Pieprzenia się z taką pierdołą - prawie miesiąc czasu Ale teraz mam przewody takie jak trzeba, które mam nadzieję prędzej przeżyją ten silnik niż się połamią, etc. [ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2015-07-21 15:38:16 ] |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-07-26 22:39:57 Mały update.
Jako że przy tym silniku robiłem już chyba wszystko co możliwe, łącznie z grzebaniem przy pompie wtryskowej (bez stołu probierczego), a nie robiłem jeszcze niczego przy samych wtryskach, to stwierdziłem że oczywiście tak być nie może Zakupiłem więc w niemcowni na ebayu po okazjonalnych cenach końcówki do wtrysków 0.260, takie oto: Żeby otworzyć wtrysk do środka, w zasadzie wystarczy dobre imadło i klucz 15: Po otworzeniu na wierzch od razu wychodzi końcówka wtrysku, oraz sprężynka z podkładką (a właściwie wymiarem), za pomocą której ustawia się ciśnienie otwarcia. Wewnątrz wtrysku dalej jest jeszcze jedna sprężynka, również z podkładką - z racji tego że te wtryski mają dwa ciśnienia otwarcia. Niestety końcówki które kupiłem nie pasują do wtrysków fordowskich, musiałem więc wyskubać kieszonkowe, i w okazyjnej cenie 10zł/sztuka kupiłem wtryski od Rovera 45, do którego to końcóweczki przypasowały idealnie. Tu już zainstalowane na swoim miejscu, razem z nowymi przewodami wysokiego ciśnienia: Cała impreza była możliwa dzięki temu odshoolowemu testerowi wtryskiwaczy, który pozwala mi na kalibrację itp. zabawy: Efekt: auto jedzie delikatnie lepiej, pięknie reaguje na 4 i 5 bieg. Ale większe końcówki wtrysków + większe ciśnienie otwarcia powoduje że.. potrzeba znów wydajniejszej pompy. Ale to będę robił dopiero po swapie silnika do foki, którą zanabędę. |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2015-07-27 08:35:40 Wszystko piknie panie, ale swap do foki????
W foce to sobie to ogarnij na nowo, a to co masz przeswapuj do jakiegoś mk5 i zrób ładnego RST-D,albo chociaż XR3TD (warianty oznaczeń do dopracowania ) Pomyśl jakby w pytkę takie oznacznia na klapie wyglądały!! |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-07-27 09:20:20 Venom_4x4, a weź Ty mi daj spokój Po co mi trzecie auto?
I po co mam w foce coś ogarniać na nowo, skoro tu mam dawcę idealnego jak na swoje potrzeby? Kupi się jakąś z uszkodzonym silnikiem, w miarę prosty swap, i po temacie. |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2015-07-27 12:02:26 A co będzie z escortem? |
S3ci0r Sympatyk FEFK Ford Escort Łódź | 2015-07-27 12:46:31 huta |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-07-27 14:14:18 Ano huta. Jeden escort - czyli cabrio - mi wystarczy, ten już przeżył swoje, i czas żeby oddał surowce bardziej potrzebującym. |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2015-07-27 23:26:18 Za niedługo zostaną same cabrio i ewentualnie dobrze trzymane RSy |
jaszczurtd Sympatyk FEFK ford focus/fiesta dąbrowa górnicza | 2015-09-08 16:41:16 W zasadzie pożegnalne:
Dało się zrobić albo większy moment (310NM vs 112KM) albo mniejszy moment i więcej koni (280Nm vs 131KM) - to co jest na wykresie to swoisty kompromis. [ wiadomość edytowana przez: jaszczurtd dnia 2015-09-08 16:44:00 ] |
Kubzik Escort Driver Starachowice | 2015-09-08 17:27:56 Jaszczur przełóż ten silnik do innego escorta. Świetny wynik. |