Nie odpala po remoncie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam nastepujacy problem robilem remont silnika zrobiony zostal szlich bloku walu nowe tloki pierscicenie panewki nowe uszczelki wszystko glowica regenerowana miesiac temy gaznik regenerowane jakos zima paliwo podaje bo swiece sa mokre aparat jest poskladany no dobrych czesciach nie nowych ale najlepszych jakie mialem iskra jest ale taka zadka jaby nie padala tak czesto jak trzeba ale to moja opinia co o tym wszystkim sadzicie ?
  
 
pytanie czy ten pracował po remoncie i teraz przestał...czy nigdy nawet nie odpalił.????
  
 
dopiero skonczylem skladac silnik po remoncie i nie chce zaskoczyc nic tylko strzela w wydech troche
  
 
Zamień przewody zapłonowe 2 i 3 miejscami
  
 
ja bym przyspieszył zapłon na pierwszy rozruch...niech druga osoba kręci a ty kręć powoli kopułką będziesz wiedział jak jest lepiej to kręć w w tę strone....
  
 
nie no przewody sa dobrze podpiete ale bylem sprawdzic i nic zaczal kichac gaznikiem troche
  
 
zaplon juz sb przspieszalem opoznialem ustawialem na zaroweczke i albo kicha w gaznik albo strzela w wydech. wymienilem platynke wymienilem kondensator wyczyszczona kopulka jedyne co to mam watpliwosci co do przewodow i cewki bo ta iskra taka zadka dosc jest
  
 
wysusz świece sprawdz kolejność przewodów , bez ssania, spróbuj w dwie osoby jedna kręci rozrusznikiem a ty kręć kopułką...powinien odpalić...
  
 
Jak ustawiasz zapłon?
  
 
moze jutro sprobuje z tym kreceniem ale mysle jutro zmienic cewke bo nwm czy ta nie dostala strzala bo zle podpiolem przewod i spalilem przewod od platynki to ja wymienile i moze dostala porzecze tez przewody i zobacze , a zaplon ustawiam zarowka z dwoma kabelkami jedem do masy drugi do przewodu przy aparacie co z cewki idzie ustawiam na znaki kolo i przekrecam aparatem az sie zapali
  
 
Na ktorym cylindrze?
  
 
jak na ktorym cylindrze ?ustawialem na sposob z ksiazki ze jedenkabelek do masy drugi do tego cienkiego przewodu co od cewki idze do aparatu ustawiam znaki i przekrecam az sie zapali a fajki i przewody sa pozakladane
  
 
sa 4 cylindry. na ktorym ustawiasz zaplon?
  
 
a to nwm to jak sie powinno ustawic ten zaplon ? ale nawet jak by byl troche przesuniety to powinien jakos zalapac a on nic
  
 
ustawiasz na konkretnym cylindrze. wykrec swiece, wloz zamiast swiecy szmatke i krec silnikiem, az jej nie wypluje. wtedy ustawiasz na znaki.
  
 
no tak ale jak wupluje ta szmatke i zaczne ustawiac znaki to przekrece znowu walem i sie zmieni ustawienie
  
 
Cytat:
2016-09-10 22:56:33, Patryk_2103 pisze:
no tak ale jak wupluje ta szmatke i zaczne ustawiac znaki to przekrece znowu walem i sie zmieni ustawienie

Słuchaj Szoko on chce ci pomóc. To go cofniesz patrząc na palec i kasując luz. Ja mam wyprzedzenie 15 stopni i to nic nie znaczy bo chodzi jak zegarek.Słuchaj Szoko.
  
 
to jeszcze raz wykrecic swiece powiedzmy z 2 cylidnra wcisnac szmatke i okrecici korba az wypluje czyli bedzie w gmp i wtedy ustawic na zarowke okrecajac aparatem ?
  
 
Cytat:
2016-09-10 23:25:37, Patryk_2103 pisze:
to jeszcze raz wykrecic swiece powiedzmy z 2 cylidnra wcisnac szmatke i okrecici korba az wypluje czyli bedzie w gmp i wtedy ustawic na zarowke okrecajac aparatem ?

Tak ,tylko powiedzmy na pierwszym cylindrze i znaki na wale .Na znaki na aparacie nie patrz bo jak zapewne Szoko zdążył zauważyć x() ja mam inne luzy na napędzie aparatu niż ty.
  
 
Panowie ustawialem zaplon na kazdy juz sposob chyba robilem tez to z kreceniem aparatem i kreceniem silnikiem i nic iskra jest tylko jest dziwna sprawa ze tylko swieca na 3 cylindrze jest mokra reszta sucha ale jak otworze przepustnice to widac ze paliwo sie leje