Lada 2107 ze Szczecina- kisiello - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja smaruje wazeliną i w imadle wciskam. Nic więcej nie kombinuje.
  
 
ja robiłem tak. Wkładałem tulejkę trochę i przykręcałem ją do imadła pionowo z gumą o tak
nasmarowałem gumę olejem silikonowym, później wziąłem drążek i ręka od góry docisnąłem do gumy żeby wskoczyła w otwór w drążku. odkręciłem całość z imadła i z jednej strony włożyłem śrubkę a z drugiej coś o co oprze się guma i wcisnąłem o tak

[ wiadomość edytowana przez: kamikadzedriver dnia 2015-09-26 22:05:32 ]
  
 
Bron Boże, nie wolno smarować gum olejem silnikowym. Lepiej pastą bhp, mydłem i td. Ja robię bez tulejki, bo ona przeszkadza gumie ścisnąć się.
  
 
Cytat:
2015-09-26 22:03:15, kamikadzedriver pisze:
silikonowym



  
 
silikonowy silikonowy . Nie Ty pierwszy niedoczytałeś
  
 
No fakt, nie doczytałem, ale nie edytowałem, bo też ważna w sumie informacja dla innych.
  
 
ja ma zrobione śruby torpedy
najpierw wkładam tulejki do drążków a później wciskam śruby torpedy wraz z metalowymi tulejkami do tulejek gumowych, o wiele lepsze rozwiązanie.
wystarczy naspawać na zwykłą śrubę trochę materiału i potem obszlifować to na kształt naboju - torpedy.
wchodzi na wazelinie technicznej jak w starszą panią
  
 
Udało się zrobić na imadle
Wyciskałem te tulejki na prasie to jedne tulejki chyba jeszcze oryginalne miałem tak zapieczone że 8T na prasie potrzebowały żeby się ruszyć
Teraz tyko na przegląd i spokój

Alufelgi 15calowe 7j z ET 12 ni będą wystawać poza obrys auta i normalnie będe mógł skręcać?

[ wiadomość edytowana przez: kisiello dnia 2015-09-29 13:50:10 ]
  
 
Jak się okazało skrzynia jest dobra tylko pękła półoś
Ostatnimi czasy byłem na przeglądzie (takim prawdziwym w ASO nawet) No i wyszło parę rzeczy do zrobienia, mianowicie:

  • gumy wahacza dolnego przód
  • gumy tylnego zawieszenia
  • tłumik końcowy
  • wycieki paliwa

Wszystko naprawione, przy okazji wymiany gum wahacza dolnego wymieniłem od razu gumy górnego jak i sworznie góra i dół. Wahacz odmalowałem hameritem że się błyszczy
Na tylny zawias dałem gumy silikonowe, takie piękne różowe, tłumik wymieniony na nowy.
Co do wycieków paliwa- winny okazał się być sparciały przewód paliwowy jak i jedna z uszczelek w gaźniku. Przewody wymieniłem od razu wszystkie i dałem filtr paliwa którego fabrycznie niestety nie było Uszczelka w gaźniku wymieniona, następny krok to regeneracja gaźnika

A tutaj fotki pstryknięte ostatnio wieczorową porą




  
 
Przymierzałem się do zmiany koła w ładzie. Ale będąc przysłowiowym Januszem chciałem wydać jak najmniej osiągając jak najlepszy efekt
Z pomocą przyszedł mi pewien gość na olx, kupiłem od niego po taniości dystanse zmieniające rozstaw śrub. Wymagały tylko przetoczenia otworu centrującego, na szczęście tokarkę mam w pracy
Dzięki dystansom uda się wsadzić w przyszłym sezonie felgi z mojego drugiego auta które powoli remontuje- felgi leżały i się kurzyły a dziś udało mi się je przymierzyć:



Przez zimę będę musiał tylko odświeżyć polerkę gdyż robiłem ją z dwa lata temu
delikatnie wystają ale tragedii nie ma
  
 
4x114,3? Bo właśnie takowe obserwowałem dość długo na olx, a właśnie nie dawno znikły. Felga mi się podoba. Daj fotkę całego boku.
  
 
Cytat:
2015-10-29 20:35:06, kisiello pisze:
delikatnie wystają ale tragedii nie ma


"Panie kierowco, powód kontroli jest panu znany ?"
  
 
bardzo zajebiste koło
  
 
Cytat:
2015-10-30 05:47:48, emde pisze:
"Panie kierowco, powód kontroli jest panu znany ?"



A jak to jest w przepisach, felga, opona, a może bieżnik nie może wystawać poza nadkole?
  
 
Tak, felga 4x114 Zdjęć całego boku nie mam bo lada już na zimówkach stoi, a przymierzyłem tylko jedną felgę.
Co do tego że felga wystaje to jst to może z 3mm, w oczy się nie rzuca, trzeba by się przyjrzeć.
Co do przepisów to jest tak że żadna część auta nie może wystawać poza obrys samochodu (nie licząc lusterek)

[ wiadomość edytowana przez: kisiello dnia 2015-10-30 08:09:36 ]
  
 
Obserwuj tutaj:

http://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1083930698284176&substory_index=0&id=775079235835992


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2015-10-30 08:20:28 ]
  
 
U mnie z przodu koło mieści się ledwo w nadkole, a z tyłu już trochę trze, więc sprawdź również tył. Z przodu wywaliłem podkładki, z tyłu nie ma takie już możliwości.
  
 
No tyłu nie sprawdzałem jeszcze ale sprawdzę w takim razie
Z tyłu mam oponę 175/55, i wpadnie obniżenie -50mm, mam nadzieje że nic nie będzie trzeć.
Ogólnie dodając dystanse do ET to wyszło mi żę felga ma 15 cali 6,5 J i ET 12.
  
 
Ja mam obniżenie - 80mm, felga 8x14 et20 opony 185, naciąg. Bieżnik się mieści, ale bok opony dotyka nadkole. Muszę to rozwalcować, wtedy będzie ok.
  
 
Porównując Twoje felgi do moich to Twoje wystają bardziej o ponad 1cm, myślę że z tyłu nie powinno być problemów u mnie ale przymierze