Wiera 2107 by Broda - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Już zmienione na licznik z ciśnieniem oleju i jest komplet później foty wstawie
  
 
Zaczyna mnie moja Łada wku*****
Zamontowałem wreszcie szperę, jak zwykle trzeba była kilka razy zadzwonić do Wadima
Zamontowałem też rozrusznik po regeneracji i co, oczywiście dalej nie działa Kilka razy go demontowałem, rozbierałem, cudowałem i nic, raz kręci, raz tylko tyka. W końcu odpaliłem auto na krótko bo chciałem zobaczyć jak to w ogóle jeździ ze szperą. Nooo i jeździ całkiem fajnie tylko nie zauważyłem, że przez te wszystkie nerwy kabel plusowy z rozrusznika poszedł mi za blisko kolektora wydechowego... Efekt - z jazdy testowej wróciłem na holu kable z akuma zjarane, nie wiadomo jak sam aku, rozrusznik do wyciągnięcia.....
Ale dupą fajnie zamiata
  
 
Sorry chłopie, ale to ja cię namówiłem na ten rozrusznik. Nie gniewaj się.😊

Fajnie z drugiej strony, że Łada jeździ i to bokiem.
  
 
Wadim jedyne pretensje jakie mam to do tych osłów, którzy mi regenerowali ten rozrusznik. Po prostu odwalili fuszerkę i tyle. Szkoda tylko że przez ich niedbałość i moje wkurwienie nie zwróciłem uwagi na ten nieszczęsny kabel... No nic, trudno się mówi, dzisiaj ją holuje do kumpla bo ma miejsce pod dachem i będę naprawiać co zepsułem Nastepnym razem zwrócę uwagę na takie rzeczy
  
 
No i naprawiona czekam na sprzyjające warunki i będę testował na okolicznych rondach
  
 
słuchajcie, czy to normalne że torsen jak się rozgrzeje to mocniej spina? Dziwne to trochę wg mnie ale jak jest zimny olej to szpera spina troszkę słabiej i kompletnie nie wydaje żadnych dźwięków. Jak się rozgrzeje to raz że wyraźnie mocniej spina a na dodatek przy skrętach tak delikatnie "zgrzyta". Olej to 80W90 Api gl5. Szpera ma 8kilo wstępnego i spięcie do 70%.
  
 
normalnym jest że przy rozgrzewaniu się matali rozszerzają się one kasując jednocześnie luz.
może więc tak i być
należało by się spytać np: rally77, on też ma torsena
  
 
dzisiaj założyłem wreszcie regulowanego panharda ( chyba z pół roku leżał i czekał ) i na tył amory z renault master. Nareszcie jest twardo i można do woli szaleć po okolicy
  
 
I nie dzwoniłeś? Postępy panie, postępy.
  
 
Cytat:
Broda240z pisze: ... i na tył amory z renault master...


nie były za długie ? z Opla są krótsze
  
 
z jakiego opla??
  
 
taki amortyzator
są krótsze a trzeba delikatnie zmodyfikować uszka
  
 
o to zobaczę. Z mastera tył tez trzeba było modyfikować uszka więc mam to opanowane a fakt, mogły by być krótsze
  
 
A czym się różnie movano od mastera? Tylko znaczkiem.
  
 
tym że z Mastera są tylne a z Movano są przednie
  
 
Dzisiaj zamontowałem sportowe serwo hamulcowe od Bartka. Muszę przyznać że różnica jest ogromna, dużo mniej siły trzeba użyć aby auto skutecznie hamowało. Zobaczymy czy nie rozleci się w ciągu miesiąca ale jeśli nie to będzie to rzecz godna polecenia
  
 
Cytat:
Zobaczymy czy nie rozleci się w ciągu miesiąca ale jeśli nie to będzie to rzecz godna polecenia



Nie Ty pierwszy, już około 10 aut z tymi serwami jeździ w kraju. Narazie wszyscy zadowoleni.
  
 
Wczoraj polatałem ładą po Wyrazowie, ogólnie mega pozytywne przeżycie
Jak ktoś ma ochotę to mam taki mały onboard, nawet widać jakieś tam drifty

https://www.youtube.com/watch?v=ZcLg_EUl5Lw&t=61s

  
 
Czasem przydał by się większy skręt Fajny wypad. Coś powiązane z "tanidrift" czy po prostu pojeżdżawka?
  
 
no właśnie skrętu teraz najbardziej brakuje, trzeba pozbierać na zawieszenie z Rosji. To akurat był Track Day robiony przez AK Częstochowski. Kto chciał mógł przyjechać trzeba było się tylko wcześniej zapisać